![]() |
|
Verwijderd
|
vorige topic http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1723815
http://www.youtube.com/watch?v=BQALeeHWJyE |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Om dit topic
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben al een halfuur heel hard aan het lachen want ik heb een Russische community gevonden die draait om het posten van foto's van mensen die (meestal naakt) poseren voor/op lelijke tapijten. Serieus.
![]() Niet-naakte voorbeeldjes: ![]() ![]() In het commentaar gaat het ook alleen over tieten, tapijten en triviale dingen. Die onderste komt uit een banaanmasturbeerserie en het commentaar is hilarisch. Vrij vertaalde voorbeelden: 'Wat een trieste tieten, ze zou op een scherpe stok moeten gaan zitten in plaats van op het tapijt of op de banaan', 'Ze voert haar toekomstige kinderen bananen' en het vreemde 'Hm, de banaan is niet open, mjaa..' Alsook deze prachtige dialoog: > 'Dit is geen tapijt. Het is een deken.' < 'Het is een dun reistapijt. Dat kun je zien aan het patroon.' De kreten 'Wat een uitstekende tapijtwevers!', 'Deze tapijtpriesteres is acceptabel' (bij hete chicks) en 'Deze zijn niet zo tapijterig' (als er weinig tapijt te zien is) zijn ook veelgehoord. ![]() "Gewoon een glitterig versierde priesteres die met de warmte van haar lendenen de totemplant verwarmt. Ze heet Ilona en haar anus ruikt naar berberis." "ONTHOUD DEZE MAN! Hij verheft de hand op het heilige!" "Dit krijg je nou van het drinken van C-merk bier." "Jullie snappen het niet. Hij geeft hem een hygiënische massage." "Je hebt gelijk. Voor zijn verdiensten verdient hij een massage van de tapijtpriesters. Een anale massage met die reusachtige fles op de voorgrond." "Heb jij weleens een massage gehad met een honkbalknuppel? Op je ruggengraat?" "Het tapijt is ook mens! Hij lijdt!" ![]() "Degelijk kapsel heeft hij. Ik wil er ook een. Waar delen ze die uit?" "Die man heeft de nacht doorgebracht op het strijkijzer." Oh, internet <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was met twee collega's een slap gesprek aan het voeren over SOA's. Komt collega 3 binnen, dus collega 2 vraagt uit het niets: ben jij vrij? Collega 3, geen idee waar het over gaat, zegt: Nee en mn hondje ook niet.
Dus wij met z'n drieen helemaal in een scheur omdat ze echt geen idee had wat ze zei, én omdat wij echt niet konden snappen waarom ze zo'n antwoord gaf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
hierom. sowieso is die hele site echt heerlijk. Ik word helemaal gelukkig als ik er even op rondsurf. Gewoon steeds op zufall klikken. Krijg ik alles weer op een rijtje.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi weer de Leeuw is echt geweldig.
Wordt iemand uit het publiek tot "Beatrix" omgetoverd en dan moeten er drie onbekende kinderen opdraven alsof ze Amalia, Alexia en Dinges zijn. Gaan twee van de kinderen keihard janken en om mama schreeuwen, en Paul die probeert ze tevergeefs te troosten. Zegt Paul: "Wil je weer naar mama? Kom, we gaan naar mama! Waar is mama? Wie herkent dit kind?" (Aan de regie) "Zullen we maandag even iets eerder vergaderen? Ik zei toch dat het niet zou werken..." Geniale televisie ;D |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest je vandaag om lachen #4 Verwijderd | 500 | 11-06-2011 01:11 | |
De Kantine |
Zinnen die je aan het lachen maken! #1 remy476 | 9 | 09-02-2009 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |