![]() |
|
Verwijderd
|
Een zwangerschapstest is meestal betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Sommige testen zijn iets eerder al betrouwbaar. Als jij twee tests hebt gedaan, één op de dag van je eigenlijke ongesteldheid en één daarna, dan kun je er, denk ik, wel vanuit gaan dat het klopt. Vertrouw je het toch niet, dan kun je natuurlijk altijd nog een test doen en/of overleggen met je huisarts.
Je vraag mbt je darmen begrijp ik niet helemaal...wat zou daar aan kunnen liggen? |
![]() |
|
Hallo iedereen, ik zit met een vraagje..
Ik heb enkele dagen gelden seks gehad met myn vriendje, en het was onveilig, nuja ik heb de pil ook niet gepakt toen, we waren niet echt nuchter, dus weet ik en hij niet echt zo goed meer wat er gebeurd is .. Maar ik weet nog wel goed genoeg dat we seks hebben gehad, maar nu na dat dat gebeurd is voel ik me al enkele dagen niet zo lekker, hoofdpijn enzo.. En ik begin ook meer & meer te eten, wat ik niet normaal vind.. Mijn ouders weten er echt niks van, en zouden er ook niks van mogen weten! Ik moest myn maandstonden normaal in het weekend hebben, en die heb ik niet gehad ..? Ik en mijn vriend maken ons DOODongerust.. Vertel mij AUB wat ik moet doen? Ik wil absoluut niet dat mijn ouders DIT weten, ze vermoorden mij denk ik ofzo.. HEEEEELP! OOhjhaa, ik ben 14jaar en mijn vriend bijna 16 .. ^^ Nog véél te jong om ouders te worden, ookal zie ik het wel wat zitten.. Greetz. |
![]() |
|
Ten eerste: Haal een zwangerschapstest. Die dingen zijn niet zo duur en geven je in ieder geval een zekerheid, omdat ze (zoals Leonoor zegt) betrouwbaar zijn in jouw situatie.
Ten tweede: Meer eten is niet zo raar, zeker niet met het warme weer op het moment. Zover ik uit je post kan lezen is het afgelopen week gebeurd, dan hoort er nog niets te veranderen in je eetpatroon. Ten derde: Is het hebben van hoofdpijn en misselijkheid normaal voor jou vlak voor je menstruatie? Ten vierde: Ben je nou aan de pil? Zo ja, wat voor pil en waar zat je op je strip?
||
Citaat:
En ik heb mijn maandstonden nog niet gehad deze week.. Weet jij misschien hoeveel zo een test kost? Hoofdpijn heb ik nietmeer. Buikpijn ook nietmeer. Alvast bedankt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Dikker worden na zwangerschap! The_Maestro | 43 | 25-05-2010 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouw krijgt schadevergoeding voor zwangerschap ijscoman | 47 | 03-09-2007 06:54 | |
Beleidszaken |
Een algemeen 'zwangerschaps-topic' op L&G? Bloem | 15 | 04-01-2005 19:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Ongewenste Zwangerschap drama | 50 | 04-01-2003 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Roken tijdens zwangerschap?!? Cat | 10 | 18-08-2002 16:17 | |
Seksualiteit |
Seks tijdens zwangerschap verricht wonderen ^AmArU^ | 10 | 08-02-2002 13:56 |