Oud 04-05-2009, 19:58
vix-blue
vix-blue is offline
Ik heb nu al een tijdje een vriendje en we gaan ook regelmatig met elkaar naar bed, maar hij wil mij graag oraal bevredigen. Hij heeft al een paar keer een poging gedaan bij het voorspel, maar ik hou hem iedere keer tegen voor hij de kans krijgt. Naar mijn mening is het gewoon onhygienisch (zelfs na het douchen). Hij vindt dat zelf onzin omdat ik hem wel oraal bevredig, maar toch blijf ik een soort weerstand voelen. Ik hoop eigenlijk dat ik dit gevoel toch uit kan schakelen, maar ik weet niet zo goed hoe. Hebben jullie een goed advies?

Alvast bedankt!
Oud 04-05-2009, 21:07
Qimm
Qimm is offline
dit gaat alleen werken wanneer jij je zekerder voelt over jezelf. Dat het onhygienisch is zit echt tussen je oren, en het scheelt dat hij zijn neus daar heeft en niet jij, en hij wil het kennelijk graag. Joh tis te lekker om achterwege te laten.
Oud 05-05-2009, 00:14
BendeBen
BendeBen is offline
hij wordt er niet ziek van dus wat is dan het probleem precies?
Oud 05-05-2009, 00:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat misschien kan helpen is om eens samen te gaan douchen, en daar eens voorzichtig te beginnen. Ik zou, als ik jou was, eerlijk zijn tegen hem erover, zeg dat je het een eng idee vindt en dat je er moeite mee hebt. Op die manier snapt hij wat er aan de hand is en voelt hij zich niet zo afgewezen, en kun jij hem makkelijker stoppen als hij het probeert en het toch niet zo fijn vindt.

Verder is er niks ergs aan orale seks, dus ik raad je aan het toch eens te proberen, want het is vooral fijn voor jou. Sterkte.
Oud 05-05-2009, 09:50
I C U
I C U is offline
Mjah, er is niets onhygiënisch aan, dat sowieso. Daarbij wil hij het zelf voor jou doen, wat ook al positief is. Praat er in elk geval over, zodat hij weet waarom jij niet wil dat hij dat doet.

Enneh, tis al gezegd, maar het is te lekker om het niet te (laten) doen...
Oud 05-05-2009, 15:43
vix-blue
vix-blue is offline
Bedankt voor het begrip en advies enzo, ik voelde me er wel een beetje stom bij eerlijk gezegd.
Ik weet mezelf ook gewoon niet zo goed een houding te geven dan denk ik..
Misschien dan toch nog maar eens proberen ofzoiets.
Oud 05-05-2009, 15:48
Verwijderd
Ik vond het in het begin ook best raar, niet dat ik het vies vond ofzo maar dat ik bang was dat hij het vies vond of dat ik me niet goed een houding wist te geven ofzo? Maar op het moment dat mijn vriendje het toen dééd, dacht ik daar echt niet meer bij na Maar hij en ik hebben het er gewoon over gehad en op een gegeven moment maar gewoon geprobeerd ja, dan gaat het vanzelf allemaal
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 16:02
serac
serac is offline
gaat heel goed hoor, niks vies aan ;
gewoon bij t douchen jezelf ff heel goed wassen en dan je eraan overgeven in bed, als hij eraan begint ;
het tintelt ! goed gevoel erbij ! helemaal als t lukt dat je er klaar van komt ; je doet toch ook bij hem ?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 21:24
Verwijderd
Ik heb daar eigenlijk nooit zo overna gedacht.
Verder sluit ik me volledig aan bij wat Qimm zegt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 02:20
arPos
arPos is offline
Citaat:
Naar mijn mening is het gewoon onhygienisch (zelfs na het douchen). Hij vindt dat zelf onzin omdat ik hem wel oraal bevredig
??
Oud 17-05-2009, 22:07
Realize
Realize is offline
Gewoon 1x proberen, na 1x kan je altijd nog bij je mening blijven, leg hem dan wel uit waarom jij dit vind zodat hij niet bij de gedachte komt dat hij het totaal verkeerd deed & alsnog, je kan het ook zo zien als jij hem oraal bevredigd doe je precies hetzelfde als hij zou doen alleen dan bij het andere geslacht
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:55
Verwijderd
Ik snap je punt wel Ik vind het niet per se onhygienisch (alsof hij nou altijd zo lekker ruikt en smaakt..) maar ik voel me er altijd een beetje ongemakkelijk bij. Zo van: wat doe jij daar zo ver weg met je hoofd tussen mijn benen?
En daarnaast vind ik het ook niet héél lekker. (ja ik word voor gek verklaard). Hoewel ik het na een paar wijntjes wel lekkerder vind, dus daar zal toch wel iets van een drempel zitten die er voor zorgt dat ik het minder lekker vind?

Anyway, zoals bij veel dingen is het een kwestie van (laten) doen. Als hij er problemen mee heeft, mag hij dat zelf aangeven, dat is niet iets waar jij je druk over moet maken..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het ook niet zo lekker. Maar de meesten vinden dat wel dus het is het proberen waard. Hij is al een tijdje je vriendje, dus jullie vertrouwen elkaar toch wel?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 23:16
bartieboy
bartieboy is offline
mij lijkt dat toch wel heel erg leuk niks onhygienisch aan, en als je het niet wil... het is toch voor jou en niet echt voor hem? ik zou zeggen probeer het es
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 22:31
AadProstaat
AadProstaat is offline
laat hem eens beffen als je ongesteld bent dan ben je gelijk van het gezeur af
Met citaat reageren
Oud 25-05-2009, 03:03
Verwijderd
Mja blijkbaar is seks voor jou iets voor jezelf en niet iets om te delen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 19:29
vix-blue
vix-blue is offline
Nouja, geprobeerd en wel, maar het blijft gewoon ongemakkelijk. Ook omdat hij dus hélémaaaaal daar zit . Het is niet echt iets dat je samen doet ofzo (vind ik dan?). Ik vind het dus prima als het niet meer gebeurd, maar hij vindt het dan erg jammer. Ik wil er ook geen ruzie over...

In ieder geval al bedankt voor alle reacties =).
Oud 26-05-2009, 20:53
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik vind het dus prima als het niet meer gebeurd,
ik snap dat écht niet..
Oud 26-05-2009, 20:55
Qimm
Qimm is offline
misschien kan hij er niks van
Oud 27-05-2009, 01:56
Verwijderd
Citaat:
ik snap dat écht niet..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 16:51
Joël
Joël is offline
Citaat:
Naar mijn mening is het gewoon onhygienisch (zelfs na het douchen).
Klinkt een beetje als kinderen van 8 die zoenen vies vinden.

Sorry hoor, lichaamsvocht & geurtjes, het hoort er allemaal bij. Seks mag ook best een beetje dirty zijn .
Oud 28-05-2009, 17:46
Nienna*
Nienna* is offline
Als je 69 doet, zit hij niet meer "hélémaaaaal daar".

Ofnee edit: dan zit je nog steeds ver van elkaar af, maar ben je wel mét elkaar bezig. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 19:06
Lente
Lente is offline
Citaat:
Nouja, geprobeerd en wel, maar het blijft gewoon ongemakkelijk. Ook omdat hij dus hélémaaaaal daar zit . Het is niet echt iets dat je samen doet ofzo (vind ik dan?). Ik vind het dus prima als het niet meer gebeurd, maar hij vindt het dan erg jammer. Ik wil er ook geen ruzie over...

In ieder geval al bedankt voor alle reacties =).

vind je het wel lekker? als je het niks vindt, moet je het gewoon niet doen. beetje raar om ruzie te krijgen om iets dat hij toch vooral doet omdat het voor jou fijn moet zijn

als je het wel wil maar je alleen tegen laat houden door dat ongemakkelijke gevoel, is dat heel jammer lijkt me. ik denk dat je je er dan overheen moet zetten en het gewoon moet laten gebeuren. wat je zegt over dat het ongemakkelijk is dat ie helemaal dáár zit en je het niet samen doet, herken ik wel, maar alleen als ik er teveel bij nadenk. het is lastig om heel passief te genieten als je nadenkt over wat ie nou precies aan het doen is

in je eerste post zeg je dat ie het probeert tijden het voorspel. misschien voelt het voor jou minder ongemakkelijk als hij er wat langer mee wacht en er niet meteen opduikt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 12:17
LW
LW is offline
Meid je hebt het nooit geprobeert...
Hij probeert alleen maar lief te doen en jij wil het niet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 17:36
I C U
I C U is offline
^ Het topic lezen wil ook wel helpen
Oud 03-06-2009, 21:27
LW
LW is offline
Reageer gewoon op de begin post.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 07:14
I C U
I C U is offline
Jup, dat snap ik, maar er is sindsdien al wel het één en het ander gebeurd, vandaar. No offence verder
Oud 04-06-2009, 18:18
LW
LW is offline
Oke sorry!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten