Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je alleen wil bellen ben je voor een paar tientjes al klaar..
Wil je bijvoorbeeld internet gebruiken, e-mailen, multimedia applicaties gebruiken. Als je dat wat beter kan beschrijven kan je hier ook beter met je vraagstuk worden geholpen.
|
Ik gebruik een Blackberry Pearl al een tijdje. Toetsen met een blackberry gaat prima. Tenzij je natuurlijk enorme dikke worstvingers hebt. De enige toets die een probleem vormt als je met je duimen tikt is 'up + Z/X', omdat die boven de up toets zit. Maar goed, daarmee type je het @ teken, en die gebruik je niet vaak. Handmatig hoofdletters maak je met een aparte shift toets die rechts zit.
Ik kan met niet voorstellen dat aankloten met een stylus op een touchscreen beter zou werken eigenlijk. Als je gewoon een ouderwets lulijzer wilt hebben is het misschien geen goede keuze, omdat het allerlei toepassingen op gebied van online etc ook heeft. Maar goed, ik wil een ouderwets lulijzer dat alles kan dat een PDA kan. Mp3's afspelen boeit me niet, maar andere dingen des te meer, dus voor mij werkt die blackberry prima.
|
Als je verder niet zoveel opties op je toestel wil, waarom dan een Blackberry..
![]() Dan zou ik toch eerder kiezen voor een F480, redelijk goede camera, je kúnt er mee internetten en emailen maar dat zijn niet de hoofdfuncties van het toestel... En dat is bij een Blackberry dus wel zo.
|
![]() |
IK HEB DE samsung f480 touchwiz !!
ik ben tog maar voor deze gegaan. zit perfect in mn hand, in mn broekzak is erg fijn hoor! ik dacht touch mm niet mijn ding maar egt werkt wel goed! beter als die van iphone vind ik dan he.! ik heb ook een abbo genomen ook lekker voordelig wel 2jaar lang maar isgoed ,(vodafone. ) ik ben er erg blij mee.!!! en camera is trouwens mooi hoor, 5mege pixel camera super. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|