![]() |
||
Citaat:
Maar ik krijg wel snel een kleurtje helaas, dus ik probeer zowieso de zon zoveel mogelijk de vermijden en ik gebruik zowieso voor de zekerheid die factor 50 creme. Maar wanneer ik een kleur krijg, ik neem aan dat ie niet voor altijd blifjt? Uiteindelijk krijg ik wel m'n natuurlijke kleur toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder, zonvrezende gothics zoals jij hebben weleens van die kanten parasolletjes. Misschien moet je die ook overwegen. Het is onhandig, het ziet er negen van de tien keer niet uit en er is een kans dat je onschuldige omstanders in de ogen zult prikken met de punt, maar je hebt wel altijd een draagbaar stuk schaduw bij je. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik snap het eigenlijk wel en ik heb zelf ook dat probleem. Niet dat ik eeuwig wit wil blijven, maar ik werk voor een groot deel buiten en op een gegeven moment kun je precies zien waar de mouwen van mijn shirtje hebben gezeten. Dat vind ik dus gewoon lelijk. ![]()
||
Citaat:
Ik ben geen gothic, ik draag wat ik wil en da's voornamelijk zwart gecombineerd met andere kleuren. Ik wil gewoon geen kleur krijgen, omdat ik dat lelijk vind. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|