zou het mogelijk zijn om tijdens het bakken van een ei er wiet aan te toevoegen net zoiets als spacecake.
of gebeurd er tijdens het maken van spacecake ook nog iets anders dan alleen het toevoegen van wiet?
Ik geloof dat spacecake en dergelijke juist zo geliefd zijn omdat de THC zich dan aan het suiker zou hechten en op een of andere manier een heftigere reactie geeft. Plus, je krijgt natuurlijk een geconcentreerde dosis binnen.
Lijkt mij omslachtig om er zo'n dingen mee te gaan doen, kan je het beter gewoon via de longen doen of spacecake. Tenzij je avontuurlijk ingesteld bent, dan zou ik het gewoon eens proberen. Niet aanlaten branden overigens, verbranden THC heb je niks aan.
Niet aan de suiker maar aan de boter. Daarom is het ook aan te raden je wiet eerst in een pannetje gesmolten boter te doen voordat je er een spacecake mee bakt.
Je kunt proberen of dit ook met ei werkt. Ik zou eerst de wietboter maken en daar m'n ei in bakt. Of het werkt durf ik je niet te garanderen maar je kan het allicht proberen.
Vriend van mij had een keer een space-eitje gebakken. Weet neit meer hoe hij het had gedaan. Volgens mij gewoon verkruimelde wiet of zijn ei heen gegooid tijden het bakken.
Werkte wel goed, alleen had hij 2dagen later nog steeds last van vieze wietboeren
Je kunt natuurlijk ook je eieren met melk klutsen voordat t in de pan gaat. Dan heb je sowieso genoeg vet waar de thc zich aan kan binden.
Je hoeft een ei/omelet ook niet helemaal 'op' te bakken voor je t kunt eten dus het vuur hoeft zo hoog dat er ook veel thc verloren gaat.
Dit is wellicht nog efficiënter dan wietpannekoeken.