Oud 18-06-2009, 20:45
Verwijderd
Kijk jij 1 pagina per half uur of ga jij neurotisch alles in 10 seconden af? Doe je dat blij, boos, verdrietig, SOGgend? Vertel!

Ik ben heel neurotisch als ik forum. Dan refresh ik alles 10x voordat ik me bedenk dat niemand meer post en dan nog eens 10x voordat ik even iets anders ga doen. Na 2 minuten kijk ik nog een keer.

En nu jullie! Ik ben nieuwsgierig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2009, 21:07
Verwijderd
Ik zit barafranca te spelen, en als ik daar moet wachten ga ik snel hier heen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 21:14
AzN
AzN is offline
Ik druk op 'Nieuwe Berichten', open daar de topics die me interesseren, post waar ik dat nodig vind, daarna druk ik op 'Markeer forums als gelezen' en ben weer weg ^^. Das de handigste manier, toch?
Oud 18-06-2009, 21:18
Verwijderd
Op de manier die jij beschrijft: ik ga direct naar mijn gebruikersinstellingen voor mijn abbo's waar ik altijd op de hoogte blijf van de nieuwste berichten. En als die er niet zijn kijk ik in DK en als daar niks is in Onzin.

En zo blijf ik neurotisch bezig.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk even op FT&R of er gepost is in topics over de series die ik volg, daarna ga ik naar DK waar ik de meeste tijd doorbreng. Ik ben echt een beetje verslaafd, want kijk ook steeds als ik eigenlijk met studie bezig zou moeten zijn. Denk dat mijn F5-knop als eerste versleten is.
Heb vaak de hele dag het forum aan staan, en post als het druk is meer. Ben een schte vrouw, doe doorgaans vele dingen tegelijk, zoals forumen, tv kijken, studeren, internetten etc.
Oud 19-06-2009, 08:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben vaak een spelletje aan het doen en als ik moet wachten ga ik forumen. Ik hernieuw de pagina honderdduizend keer, zeker als het rustig is.
Als het wat drukker is op het forum dan ga ik geen andere dingen ernaast doen.
Ik ben ook best wel een sogger. Maar nu niet want ik zit niet op school!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 09:40
Verwijderd
Nu valt het wel mee en kijk ik vooral DK en N&A. Maar in mijn ''hoogtij''dagen zag ik écht alles van het forum en bijna elke post (onzin daargelaten) reageerde ook veel en poste veel nieuwe topics. Ik had ook een postgemiddelde van 70/80 denk ik.

Ohja wat is SOGgend??
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
SOG = Studie Ontwijkend Gedrag
Oud 19-06-2009, 10:32
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Amper.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 15:13
Verwijderd
Ik kom thuis, doe de computer aan, post iets wat geen nut heeft en ga wat anders doen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:00
Verwijderd
Meestal om te soggen, en als ik me niet heel erg verveel kom ik niet verder dan Artistiek, Psych en DK, behalve als er via een van die naar een ander subforum wordt gelinkt. Soms kom ik alleen om te lezen, soms om wat onzinnigs te posten of om mijn topic op artistiek te updaten. Verder doe ik niet zo veel. In het wsz kom ik bijna nooit, omdat het alleen leuk is als je alles leest en duizend keer de pagina vernieuwt, en daar heb ik dan weer geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ohja ik kom trouwens inderdaad ook niet verder dan DK, Letteren en DoP tenzij ik me erg verveel, dan wijk ik uit naar Onzin, Eten&Drinken en Seksualiteit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:20
jongen1986
jongen1986 is offline
Af en toe kijk ik hier, daar blijft het wel bij
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 19:57
Hanneke
Hanneke is offline
Ik open topics en subfora in verschillende tabs, dan heb ik een stuk of wat tabs openstaan en dan ga ik dat lezen en posten enzo.

Als ik me verveel ga ik andere fora af. Anders alleen dk, onzin en admin.
Oud 19-06-2009, 21:21
flyaway
flyaway is offline
Ik gebruik eigenlijk geen 'nieuwe berichten' functie, zoals ik hierboven zie. Ik ga gewoon mijn standaardrijtje af, waar soms nieuwe bij komen en oude weggaan. Vaak blijf ik hangen op DK, Onzin, Admin.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 22:37
Tink*
Tink* is offline
Ik heb altijd DK in een tab en verder een tab met wisselende subfora. Ik ga altijd even admin, ft&r, l&r, studiezaken en soms l&g, seks, psych, onzin en lifestyle af.
Oud 20-06-2009, 07:19
Missy
Missy is offline
Vroeger kon ik gerust een uur/twee uur achter elkaar forumen. Nu blijft het vaak bij een half uurtje even de forums checken. Tussendoor in de pauze of voordat ik weg moet zet ik ook nog wel eens tien minuten het forum aan. Ik merk wel dat ik minder forum, dat was ook wel nodig. Ik check Admin altijd even, DK/Onzin/de forums waar ik modereer en vaak het rijtje van Lichaam & Geest ga ik even af.
Oud 20-06-2009, 11:12
Fantôme
Fantôme is offline
ik forum weinig/post weinig de laatste tijd
maargoed, meestal kijk ik eerst op DK en ga ik daarna nog wat andere fora af.
Meestal doe ik ook andere dingen tegelijkertijd...
Oud 20-06-2009, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik forum meestal met muziek en hyves/msn/en spelletje. Meestal allemaal tegelijk, of ik forum en maak een werkstuk tegelijk, maar ik heb uitgevonden dat dat toch snel veranderd in SOG En ik race altijd eerst naar DK, en verder kijk ik wel naar wat me interesseerd op dat moment. En ik ben een beetje pixelverslaafd, want eigenlijk zou ik nu moeten slapen, en ik ben uitgeput, maar ik heb geen zin Want ik heb gisteren ook al niet geforumd De f5-knop gaat bij mij hard, ik refresh elke 2 minuten
Oud 20-06-2009, 21:25
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Normaal gesproken kom ik alleen op DK en Onzin, maar mocht ik me vervelen, pak ik V&A, G&R, L&G, L&R, Seks, CG, Sport, V&V, S&M, H&E, Games, BZ en M&M er ook bij.

Ik lees alleen topics die me interesseren. Het valt me wel op dat ik sinds kort weer meer een DK'er ben dan een Onzinner. Ik word weer conservatief, ik begon bij DK, verhuisde naar Onzin en kwam terug naar DK.

Over F5: normaal gesproken laat ik die met rust, maar met spannende momenten, zoals het laatste uur van het vorige weerwolfspel, gebeurt het dat die knop mishandeld wordt...
Oud 20-06-2009, 23:25
Neko*
Neko* is offline
Ik doe ongeveer duizend dingen tegelijk met het forumen. Ik ben dan ook niet zo heel geschikt voor het wsz behalve wanneer ik me écht verveel en alle andere duizend dingen me niet (meer) kunnen interesseren. Ik kom op DK, Onzin, L&R, Psych, Admin, L&G, seks, W&W, BZ, M&M, GB, ART, letteren, DoP, W&V, Eindexamens, V&A, N&A, D&A, T&P, W&F en Games. Ik ben niet zo f5 verslaafd omdat ik te chaotisch ben en de dingen die ik zou willen f5'en zo vergeet te f5'en.

Laatst gewijzigd op 21-06-2009 om 07:40.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 23:40
Verwijderd
Strikt doch rechtvaardig.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:49
Philosophy
Philosophy is offline
Eigenlijk kom ik alleen maar op onzin, DK en eindexamens. Ondertussen zit ik nog op andere fora en msn ik met een aantal. Ik luister muziek of kijk programma's en meestal heb ik wel een boek naast me om doorheen te bladeren zodat ik af en toe nog iets opsteek zonder dat ik door heb dat ik leer. En ik refresh honderd miljoen keer.
Oud 21-06-2009, 19:00
Verwijderd
Masturberend.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 19:47
Verwijderd
Ik SOG vooral (zoals nu ). Als ik gewoon even voor m'n lol internet kom ik zelden aan het forum toe, maar als ik er kom, kijk ik eigenlijk alleen op L&R. Bij SOG gedrag ga ik vervolgens naar Seks, dan naar De Kantine, Dan naar Psych of L&G of Art. Als ik vervolgens écht wil SOGen, ga ik ook nog es op Letteren, Films, Religie, Drugs, Studiezaken, Reizen, en dan weer van voor af aan beginnen omdat er vast wel iets nieuws is gepost ondertussen

Oh en ik kijk altijd gewoon op de eerste pagina van de fora om te zien op welke topics ik al gereageerd heb en of er nog interessante nieuwe posts zijn, ik ga niet via nieuwste berichten of naamzoeken ofzo. Dat principe heb ik sowieso nooit zo begrepen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2009, 10:22
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik SOG vooral
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: