Oud 06-07-2009, 16:59
SexyAndStupid
SexyAndStupid is offline
Ik ben een kakker maar ik ga met een emo. Ik krijg veel nare reacties. Wie heeft dit ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 17:12
Verwijderd
ik denk dat er altijd wel meningen zijn.. de vraag is alleen hoeveel je je ervan aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:18
SexyAndStupid
SexyAndStupid is offline
niet veel. Maar toch, nare opmerkingen zijn nooit leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:23
Verwijderd
nee inderdaad. Heb je verder nog een vraag owso? Anders eindigt dit topic absoluut in een topic met ja/nee antwoordelijk om met sarcastische opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:33
SexyAndStupid
SexyAndStupid is offline
Nee dat niet. Deze topic is ook bedoelt als mensen iets kwijts willen over hun relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:36
Verwijderd
gelukkig hebben we daar het "hoe voel jij je op relationeel gebied"topic voor!

Slotje?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:42
Verwijderd
Dat heeft voornamelijk te maken met leeftijd en je sociale laag.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:25
Verwijderd
Ik vind het wel opmerkelijk dat je jezelf ook in zo'n hoekje drukt. Jij bent een mens en je vriendje ook. Ik zou bijvoorbeeld echt niet weten in welk hokje ik mezelf zou stoppen, lol.

Verder: Who cares what other people say.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 09:00
Verwijderd
hoi niels.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 13:46
Verwijderd
Mijn omgeving vindt mijn vriend niet echt leuk. Niet vanwege zijn uiterlijk (hoewel m'n ouders niet van langharige jongens houden maar die hebben toch altijd wat te zeiken) maar omdat ie weinig zegt en niet enthousiast is.
Ik lig er niet wakker van hoe anderen over hem denken maar ik vind het wel jammer want ik ben gek op hem.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 14:54
Verwijderd
Ik vind dat dit eigenlijk wel een interessant topic zou kunnen worden... niels of geen niels.

Goed, bij de meeste mensen maakt het me niet zo uit wat ze van 't vriendje vinden, maar goed, de meeste mensen vinden 'm ook leuk. Voor we wat hadden hebben een paar vriendinnen van me wel eens gezegd dat ze 'm maar raar vonden (omdat hij een verhaal ging ophangen over dat het het gaafste ter wereld was om zonder touw in de rotsen te gaan klimmen ), en dat vond ik toen al niet zo leuk om te horen. Maar nu zeggen ze alleen maar dat ze 'm wel leuk vinden

Als mijn ouders zouden zeggen dat ze 'm echt niet leuk/goed voor mij zouden vinden, zou ik wel ernstig gaan twijfelen. Puur omdat mijn ouders mij heel goed kennen en ik weet dat zij goed oog hebben voor mensen. Maar ja, ik kan me dus ook écht niet voorstellen dat ze iemand die ik mee naar huis zou nemen niet leuk zouden vinden, want de mensen die ik leuk vind, vinden zij ook leuk. 't Is dan ook nooit gebeurd.

Wat de onbekende buitenwereld betreft, kan ik me niet voorstellen dat wij hen opvallen als 'vreemd stel'. Misschien als ik op mijn allerdozigst ben en hij op zijn allerhippiest, maar dan zal het nog wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 15:11
Verwijderd
Toen ik mijn ouders vertelde dat mijn nieuwe vriend een 8 jaar oudere Surinamer is, vonden ze het heel apart.
Ze reageren allebei op hun eigen manier. Mn vader ziet het goede in hem en ziet allemaal wel wat het wordt.
Hij doet ook gewoon normaal tegen hem en daarom gaan ze ook goed met elkaar om.
Mn moeder daarintegen, gaat uit van de dingen die gebeurd zijn en die zij verwacht.
We hebben nogal een heftige periode in onze relatie gehad, waar zij zich in heeft bemoeit en hem daar nog op aan kijkt.
Ze zegt dat ze geen problemen met hem heeft, maar wel de manier waarop hij mij behandeld zou hebben. Ze is ook bang voor de gevolgen van het verschil tussen culturen.
Al vind ik dit onzin, want mn vriend heeft van zn 30 jaar, alleen zn eerste jaar in Suriname gewoond.

Maargoed.. qua vriendinnen.. 1 mag hem echt, maar zij heeft zelf een Antilliaanse vriend, dus zij snapt ook wat hij moet doorstaan bij mijn familie.
Een andere vriendin vindt onze relatie niet slim, juist door wat er allemaal gebeurd is, maar vindt hem wel aardig.
En de laatste doet alsof, maar ze kent hem helemaal niet.

Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 15:58
I C U
I C U is offline
Mijn ouders vinden hem errug leuk, mijn vriendinnen ook. Wel vindt de een 'm rustig. Tja, het duurt even voordat hij los is. Mijn familie mag 'm ook wel, geloof ik, lieve jongen enzo

Wanneer mijn ouders hem niets zouden vinden, of er niet dieper op in zouden gaan, dan zou ik er wel es goed over nadenken. Maar goed, wanneer ze niet enthousiast zijn over een jongen maken ze daar geen woorden aan vuil, behalve dan achteraf.
Oud 07-07-2009, 16:35
Verwijderd
De belangrijkste mensen in mijn leven vinden hem geweldig, inclusief mijn ouders Sommige kennissen vinden hem niet zo leuk, maar dat heeft gewoon te maken met het feit dat hij mijn ex niet is. Jammer dan. Zijn vrienden vinden mij (volgens hem) ook heel leuk, en die zeggen ook steeds dat we zo leuk zijn samen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 17:09
Alyssia
Alyssia is offline
Mijn hele familie vindt 't een leuke jongen en kennen zijn ouders ook. We horen verder tot dezelfde vriendengroep ongeveer en die vinden het helemaal prima. Mijn vriendinnen vinden hem schattig en goed bij me passen (maar zouden er zelf niet voor vallen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet), zijn vrienden schijnen mij een goede vangst te vinden Ik vind het prima.
Onbekenden denken misschien dat we een raar stel zijn, omdat hij metalhead is met lang haar en wijde kleding enzo en ik me 'normaal'/'meisjesachtig' tot 'skater'/'emo' kleed, maar ik vind die rare gezichten altijd wel grappig Het is ook wel makkelijk op straat, we worden nooit lastig gevallen door van die irritante verkopers door zijn uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 19:55
Mobius
Mobius is offline
Als ik haar maar leuk vind.
Oud 07-07-2009, 20:09
Luna
Luna is offline
Tussen mijn vrienden en mijn vriendje zit het wel goed. Mijn ouders vinden hem ook leuk en vragen altijd of hij ook komt als ik zeg dat ik langskom. Ik vind het heel belangrijk dat mn ouders hem 'goedkeuren' want zoals freya schreef, die kennen mij heel goed en zijn belangrijk voor me.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem niet mogen want hij is gewoon heel makkelijk en aardig (ik ben daarentegen wat minder makkelijk en ook niet altijd heel aardig haha). Veel mensen in onze omgeving zeggen dat het 'klopt' als wij samen zijn, dat we bij elkaar passen en zo voelt het ook.
Ik voel me ook thuis in zijn omgeving en bij zijn familie. En ik geloof dat zijn ouders ook tevreden zijn over mij als de vriendin van hun zoon.
Oud 07-07-2009, 20:10
hardcore boy
hardcore boy is offline
dat heb ik ook ik ben alleen geen kakker maar een hardcore gabber en ik ga met een scene meisje (scene lijkt op emo maar zijn het niet) en ik krijg ook reacties vn wat zie je in haar enzo naja een tegenpool trekt aan en als je van haar houd is er niks aan de hand wat vor stijl je ook hebt ze kan van binnen een heel leuk persoon zijn en daarom val je denk ik op haar goed uiterlijk en innerlijk jij bent verliefd op haar niemand anders toch opgelost
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 22:36
Lies.je
Lies.je is offline
Ja, alleen mijn vrienden weten het maar ik heb iets met wat zij een beetje een "nerd" noemen, maar ze accepteren het want ze weten dat ik op nerds val enz. en ze vinden hem ook niet echt knap maar dat laten zie niet merken
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 23:41
Verwijderd
Vrienden vinden haar te hyper en blij en vrolijk enzo, maar ach.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten