Ik heb via Megaupload een film gedownload die gesplit was met een file splitter (twee delen), een met een .001 extensie en met een .002 extensie. Ook zat er een .srt file bij voor de ondertiteling. Dus, Movie.avi.001, Movie.avi.002 en Movie.srt. Nu heb ik bij de eerste de .001 extensie weggehaald, die kan ik zonder problemen krijgen. Maar ik had dat gelijk ook al gedaan bij Movie.avi.002, en die had ik gewoon Movie2.avi genoemd. Deel twee kan ik nu niet afspelen. (Ik heb de naam onderhand al wel terugveranderd).
WMP: Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:
Het formaat van 'C:\Documents and Settings\Phil\Bureaublad\Movie.avi' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details. (En ik kan het logboek dus niet vinden

)
Wat is er misgegaan en hoe los ik het op? (Liever niet gewoon opnieuw downloaden, dat kostte een halve dag) Ik heb al geprobeerd ze te mergen met HJsplit maar ze hebben allebei een andere grootte (.001=300MB .002=204MB. De film werd net spannend

Wat ben ik toch een noob