Oud 10-07-2009, 18:46
KingKong
KingKong is offline
Volgens mij is het normaal dat bepaalde mensen niet meer weten wat ze moeten zeggen als ze eenmaal verliefd zijn op een bepaald persoon, en dat ze niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen en onzeker worden.

Nou ik ben 1 van die personen die daar last van heeft, sinds dat ik smoorverliefd ben geworden weet ik niet meer wat ik moet zeggen tegen dat ene meisje, als ik haar maar even zie en ze loopt naar me toe merk ik dat ik mezelf niet meer ben en dat ik weinig te zeggen heb. Eenmaal als ze weg is denk ik hier overna en snap ik echt niet waarom ik zo ben bij haar.

Voordat ik haar zo leuk vond kon ik het goed met haar vinden, moet ze hard om me lachen en hadden we het gezellig, maar sinds ik haar leuk vind ga niet allemaal niet meer zo lekker, we hebben het niet meer zo gezellig en zoeken elkaar daarom ook niet meer echt op.

Hoe moet ik hiermee nou omgaan, of word ik weer mezelf bij haar en hoe krijg ik het weer voor mekaar alles te durven zeggen bij haar?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2009, 18:52
Sherlock
Sherlock is offline
Dat heb ik ook gehad verliefd zijn op een goede vriendin is kut maar je moet gewoon een heel lange sms/mail sturen waarin alles staat zodat alles tegelijk duidelijk is niet op msn of in real life want dan kan ze al reageren voordat ze het hele verhaal heeft gelezen dat lijkt me het best

Succes!
Oud 10-07-2009, 19:38
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Dat heb ik ook gehad verliefd zijn op een goede vriendin is kut maar je moet gewoon een heel lange sms/mail sturen waarin alles staat zodat alles tegelijk duidelijk is niet op msn of in real life want dan kan ze al reageren voordat ze het hele verhaal heeft gelezen dat lijkt me het best

Succes!
Huh, hoe bedoel je? Moet ik zeggen dat ik niet normaal meer kan praten als ik bij haar ben.
Ik heb al een tijd geleden tegen haar gezegt dat ik haar leuk vind, dat weet ze ook wel.
Maar ik wil nog wel normaal tegen haar kunnen reageren ook al ben ik verliefd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 19:50
Sherlock
Sherlock is offline
dit is een ander topic
Oud 10-07-2009, 20:37
Verwijderd
Of hij heeft een nieuw account aangemaakt en is vergeten te switchen?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 00:48
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Of hij heeft een nieuw account aangemaakt en is vergeten te switchen?
Haha ja, want was van de ene mijn wachtwoord vergeten en die zat nog op een oude mail, maar ik zit nu weer op die mail, dus ik kan ze allebei gebruiken. Sorry daarvoor als dat heel erg is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 00:56
Verwijderd
Is niet erg, haha. Viel me gewoon op. Trust me, dit is ook al mijn derde account, ik wissel om de zoveel jaar. Privacy is wel fijn. <3
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 10:43
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Is niet erg, haha. Viel me gewoon op. Trust me, dit is ook al mijn derde account, ik wissel om de zoveel jaar. Privacy is wel fijn. <3
Haha ok!

Maare, nu weer iedereen On topic?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2009, 23:53
Rodion
Rodion is offline
Laat gewoon merken dat je niet weet hoe je je 'moet' gedragen. Als je open bent over je onzekerheid hoef je je niet op een manier te gedragen die ongemakkelijk is. Gewoon jezelf zijn dus.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 18:30
Whoops
Whoops is offline
Citaat:

Succes!
ben ik het deels mee eens. wel een brief schrijven waarin je heel eerlijk tegeen haar bent, maar dat ZEKER NIET via mail of sms. stuur haar een HANDgeschreven brief. dat werkt altijd beter

succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten