Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij maakt me blij, heel erg blij. Hij is de eerste die ik echt vertrouw. Er zit geen kwaad in hem, maar het is wel duidelijk dat ik niet over zijn grenzen moet gaan, waardoor we goed in balans met elkaar blijven. Hij is ontzettend dapper en voor mij eindeloos aantrekkelijk.
|
Zij is mijn steun en toeverlaat, en vaak de enige persoon waarbij ik mijn hart werkelijk kan luchten. Zij is het lichtpuntje dat altijd overheerst en mij gelukkig kan maken. Zij kan mij laten lachen waar ieder ander faalt, en zij kan mij laten huilen waar ieder ander faalt. Zij heeft al 5 jaar laten zien geduldig te zijn en zich relationeel te willen beteren. Zij is de enige vrouw die ik echt zie staan en de enige vrouw waarmee ik intiem kan zijn.
Zij is zorgzaam, interessant en verveeld nooit. Vertrouwen, openheid en transparantie zijn altijd belangrijk geweest waardoor ik geen moment heb getwijfeld aan haar.
|
Hij is heel verstrooid en af en toen beetje verward en ik vind dat fantastisch, moet altijd veel om (en met) hem lachen. Hij lach ook vaak om mij als ik loop te stressen of me aanstel, dan kan ik weer relativeren. Ook is hij echt de rust in mijn leven, bij hem voel ik me thuis en we bespreken álles. Verder is hij echt een jongen/man en dat is aantrekkelijk.
En natuurlijk is hij de mooiste van de wereld ![]()
|
Verwijderd
|
Hij doet gekke dansjes in de kamer, en hij is best artistiek en dat vind ik leuk. Hij kan het heel goed vinden met de belangrijkste mensen in mijn leven. Ook is hij best rustig, en ik ben nogal chaotisch, en daardoor remt hij me ongemerkt af wat voor mij heel erg veel rust brengt. En natuurlijk is hij net zo erg de mooiste van de wereld als het vriendje van Luna
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij geeft me het gevoel dat alles mogelijk is. En ik weet dat-ie me niet zou veranderen zelfs als-ie het kon. En vice versa. Hij heeft van die schattige, typische dingetjes die hem zo speciaal maken. Oh en hij heeft de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.
![]() Ik kan wel een hele lijst gaan maken, maar dan zou ik overmorgen nog bezig zijn. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Begrepen zonder geluid Eend | 12 | 15-12-2003 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort iets] Zomaar een stukje Flshman | 13 | 08-09-2003 17:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |