Oud 04-07-2009, 19:58
P-tje
P-tje is offline
1

Laatst gewijzigd op 28-07-2009 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 20:29
Verwijderd
Hmm een schimmelinfectie ruikt wel een beetje, maar helemaal niet 'vies', eerder wat zoetig ofzo, dus lijkt me niet dat ze dat heeft. Denk dat ze gewoon van zichzelf een vrij sterke geur heeft, tja. Ik ruik niet zo veel aan vagina's, maar ik merk bij mijn bescheiden ervaring aan penissen ook dat er een verschil zit niet alleen in de geur op zich maar ook de mate van ruiken (en dat heeft idd niks met wassen te maken). Denk dat je er weinig aan doet..?

Als ze zich gewoon wast en gezond is, zou ik er niet wat van zeggen denk ik..? Lijkt me niet echt een leuke opmerking en ze kan er niks aan doen, dus dan wordt ze er waarschijnlijk alleen maar onzeker van en dat is voor jou ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:50
Verwijderd
Het zou wel bijvoorbeeld bacteriele vaginose kunnen zijn... Lastig probleem, want wat Freyja zegt klopt ook, je wil zoiets niet zomaar tegen haar zeggen. Als je er naast zit zal ze zich er erg onzeker over voelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 12:50
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ruiken andere mensen het ook? Als in is er ook de mogelijkheid dat andere mensen die geur ook kunnen opmerken? Dan is het natuurljik al een ander verhaal dan dat jij het alleen merkt als jullie seks hebben gehad.

Eventueel kan Lactacyd de geur neutraliseren. Het kan zijn dat ze een 'verkeerde balans' heeft aan haar vagina, Lactacyd kan die (volgens de reclame) helpen herstellen.

Hoe je dit echter aan haar moet brengen is lastig, echt een rotonderwerp om aan te snijden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 13:00
Verwijderd
Wat ik van de huisarts/assistentes-in-mijn-omgeving hoor, is dat zelfs lactacyd meestal maar slecht is. Het is een zelfreinigend systeem en zelfs dat soort spul met de juiste ph-waarde enzo zorgt juist eerder voor infecties dan dat het het voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 14:29
Lorelei
Lorelei is offline
Maar een schimmelinfectie merk je toch ook op andere manieren? Ik heb dan tenminste ook nog last van rare afscheiding en/of jeuk/branderigheid. Of hoeft dat niet?

En mja, ik zou ook niet weten hoe je hierover zou moeten beginnen... Echt een geweldig onderwerp om ontzettend onzeker over te worden
Oud 05-07-2009, 18:06
Hulk
Hulk is offline
Stop is een vinger in haar mond na het vingeren, misschien gaat er dan een lichtje branden
Oud 05-07-2009, 20:54
P-tje
P-tje is offline
2

Laatst gewijzigd op 28-07-2009 om 23:49. Reden: probleem is opgelost
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 19:00
I C U
I C U is offline
Ik vind het wel dapper van je dat je er met haar over gesproken hebt. Hopelijk komt er iets nuttigs uit het gesprek met de huisarts. Anders inderdaad langzaam opbouwen, het komt wel weer... Zolang je maar blijft praten en je niet terughoudend gaat gedragen tijdens seks ivm onzekerheid.
Oud 06-07-2009, 20:27
Hulk
Hulk is offline
Was het voor jou eigenlijk wel zo problematisch dat je alleen seks wilde onder de douche of vlak na het douchen. Want als dat niet het geval was heb je haar eigenlijk wel deels onnodig onzeker gemaakt.
Oud 28-07-2009, 23:57
P-tje
P-tje is offline
mensen bedankt voor jullie reacties, het is uiteindelijk goedgekomen hoor!

Ben erg blij dat we erover hebben kunnen praten, was in het begin niet leuk, maar wel fijn dat we open en eerlijk zijn geweest... Ze heeft er erg goed op gereageerd en we hebben nog steeds plezier (msischien wel meer) in de sex!

Echt onzeker is ze er niet door geworden, heb ook met haar over gehad dat dat absoluut niet nodig is! Ben trots op d'r dat ze zo sterk is geweest op dit gebied en we samen oplossingen gezocht en gevonden hebben!

Heb wel gemerkt dat openheid en eerljkheid wel belangrijk is, ook al komt het hard aan in het begin, uiteindelijk zijn we er wel sterker uitgekomen!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 12:38
Lorelei
Lorelei is offline
Oh, 't is ook opgelost?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten