Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe oud ben je? 17
Hoeveel zakgeld krijg je per maand? € 30 Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? € 65 Hoeveel verdien je ongeveer per maand? € (heel erg ongeveer) 100 - €250 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hoi,
ik ben 18 jaar. ik krijg geen zakgeld meer, maar wel kleedgeld. ik krijg 75 euro in de maand en moet daarvan kleding, schoenen en me sportkleding en spullen van kopen. verder ben ik iemand die niet uit gaat. als werk doe ik alleen oppassen en verdien dan ongeveer 20 euro per week soms meer. |
![]() |
|
Hoe oud ben je?
22 Hoeveel zakgeld krijg je per maand? 110 euro Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? Geen, maar ik krijg wel 55 euro "benzinegeld" om naar 't unief te rijden Hoeveel verdien je ongeveer per maand? Sterk afhankelijk van de periode (vakantie, tijd,...) Vorig jaar kwam het gemiddeld uit op 295 euro/maand. Dit jaar ligt het gemiddelde op 230 euro/maand |
![]() |
|
Ik heb wat vraagjes;
Hoe oud ben je? 21 Hoeveel zakgeld krijg je per maand? 0 Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 0 Hoeveel verdien je ongeveer per maand? Miljoenen, ik krijg echter veel minder
|
ik werk en moet mn zorg verzekering betalen verder woon ik thuis ik heb een contract voor 12 uur per week dus ik moet zorgen dat ze me elke week een paar uur meer gevene om dat te kunnen betalen.
M'n zusjes krijgen studifinasiering dus die hebben dat - zorgverzekering houden ze ongeveer 130 euro over
|
![]() |
Hoe oud ben je? 17
Hoeveel zakgeld krijg je per maand? 0 euro, maar sporadisch willen m'n ouders me nog wel eens wat toestoppen als ik ergens heen ga (een festival of een concert ofzo) Hoeveel kleedgeld krijg je per maand? 0 euro, maar jas en schoenen hoef ik niet zelf te betalen (tenzij ik voor iets heel duurs ga natuurlijk, dan moet ik een deel zelf doen) Hoeveel verdien je ongeveer per maand? In de vakantie toch wel dik 275 euro per maand, tijdens schoolweken werk ik alleen nog maar op zaterdagen en dan is het zo'n 100 euro. Maar ik krijg binnenkort ook stufi en alimentatie van mijn vader (omdat ik op kamers ga en mijn moeder dus niet meer voor mij zorgt, zeg maar), dus dan komt het al gauw uit op bijna 500 euro. Helaas moet ik daar wel alles van betalen (huur, levensonderhoud..). Laatst gewijzigd op 19-08-2009 om 08:01. |
![]() |
|
Het Nibud doet elke 2 jaar onderzoek naar hoeveel zakgeld jongeren op de middelbare school krijgen. Daarvoor waren we ook heel blij met de vele jongeren die via Scholieren.com de vragenlijst hadden ingevuld
![]() Maar goed, wat ik eigenlijk zeggen wil: uit dat onderzoek kwam uit dat 13-jarigen gemiddeld € 23 zakgeld per maand krijgen. Dus je kunt nog even onderhandelen thuis... |
![]() |
|
De laatste paar jaar dat ik op de middelbare school zat kreeg ik 75 euro per maand kleedgeld en 7,50 per week zakgeld, in totaal dus 105 euro per maand. Daar kon ik altijd goed van rondkomen. Heb ook een tijdje een bijbaantje gehad, waar ik ongeveer 50 euro per maand mee verdiende...
|
Verwijderd
|
Toen ik 13 was kreeg ik geloof ik ook 15 euro per maand. Met gedurende elf jaar 3% inflatie zou dat nu ongeveer 20,70 zijn.
edit: ik lees de post hieronder, ik had inderdaad ook nog geen euro's. Dan zou het kunnen dat ik 15 gulden per maand kreeg inderdaad, dat zou nu dan 9,41 euro zijn. Laatst gewijzigd op 23-08-2009 om 16:47. |
![]() |
|
Ik kreeg destijds (van 16e tot bijna 18) 70 gulden per maand. Dit was voor kleding, zakgeld, ook inclusief lenzen. Ik had altijd een bijbaantje, volgens mij 200 gulden in de maand. Daarna ging ik studeren en kreeg ik niets meer, maar wel natuurlijk de inwonende studiefinanciering. Daarnaast (nu ook, nu ik uitwonend ben) betalen mijn ouders mijn zorgverzekering + kosten (alleen mijn lenzen nog steeds niet, alsof ik er iets aan kan doen dat ik bijziend ben...), + collegegeld + boeken voor studie en af en toe iets extra's: zoals badspullen als ik mee boodschappen ga doen, of geld voor mn vakantie.
Oh, en mijn ouders hebben elk jaar sinds mijn geborte t/m 21e geld voor me opzij gezet op een spaarrekening.
|
*denk*
Tot m'n tiende kreeg ik dubbeltjes in leeftijd per week (dus 8 dubbeltjes per week toen ik 8 was, etc). Toen ik 10 werd kreeg ik ƒ1,50 per week, toen ik 11 werd verdubbelde dat. Daarna is het eerlijk gezegd een beetje vaag. Ik geloof dat ik daarna 25 gulden per maand kreeg maar daar moest meer van betaald worden en dat is steeds verder opgelopen tot m'n 17e, toen kreeg ik 70 euro per maand, zak- en kleedgeld (daar moest eigenlijk alles wat ik voor mezelf deed of kocht van betaald worden: kleding, treinkaartjes, uiteten met vriendinnen, etc) Nu heb ik een vaag gemixt inkomen maar het is gelukkig meer dan 70 euro per maand =)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & Zakgeld ttijn | 12 | 09-01-2017 07:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Kleedgeld & zakgeld Annet. | 85 | 01-11-2010 06:21 |