Oud 30-08-2009, 10:13
Niem Anno Niem
Niem Anno Niem is offline
Ik ben 17 en ben, voor het eerst, verliefd op een meisje. maar ik weet niet of ze dat ook op mij is. We werken nu een aantal maanden bij hetzelfde bedrijf, steeds als we elkaar tegen kom lacht ze altijd. Mijn reactie hierop is nooit handig want kijk de andere kant op, ben vaak redelijk verlegen en niet haantje de voorste.

Maar ik weet niet zeker of ze dan op mij valt of niet, wat is jullie advies en waar kan ik het aanmerken dat ze misschien ook verliefd op mij is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2009, 11:03
Verwijderd
Groet haar hardop wanneer ze zo vriendelijk naar je lacht. En probeer een keer een gesprekje met haar te beginnen. Daarna komt dat vanzelf wel vaker. Als je het idee hebt dat het klikt, vraag je haar mee uit.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 18:51
gWn Ward
gWn Ward is offline
Verlegenheid is spytig genoeg een rem op de omzetting van verliefdheid tot een relatie. Toch moet je je hierover proberen heen te zetten. Aan de andere kant vinden sommige meisjes het dan wel weer leuk en schattig.
Probeer gWn op een vrij moment tot een gesprek te komen (bv. iets over het bedrijf, of het haar daar bevalt, ...) en laat de situatie zyn gang gaan.
Daarna kan je je eventueel aan volgende stappen wagen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 10:11
Verwijderd
Begrijp ik nou goed dat je nog nooit met haar gesproken hebt? Dan zou ik dat eerst eens doen voor je over verliefd op elkaar zijn begint. Als ze lief naar je lacht ziet ze je vast wel enigszins zitten dus maak eens een praatje met haar en als dat goed gaat vraag je of ze een keer wat met je wil drinken.
Citaat:
Verlegenheid is spytig genoeg een rem op de omzetting van verliefdheid tot een relatie. Toch moet je je hierover proberen heen te zetten. Aan de andere kant vinden sommige meisjes het dan wel weer leuk en schattig.
Probeer gWn op een vrij moment tot een gesprek te komen (bv. iets over het bedrijf, of het haar daar bevalt, ...) en laat de situatie zyn gang gaan.
Daarna kan je je eventueel aan volgende stappen wagen.
De "ij" is een letter in het Nederlands en wat is gWn? gas WATER nicht?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 16:53
Malossi
Malossi is offline
Sjah. De enige volgende stap is toch om es tegen haar te praten. Wat voor bedrijf is het eigenlijk? Misschien dat er dan handige tips volgen. Verder: Wees zelfverzekerd en beheerst. En denk eraan: Ze lacht niet voor niets naar je! Ze ziet je heus wel staan!
Oud 31-08-2009, 19:03
Niem Anno Niem
Heb wel is met haar gesproken, maar niet echt privé, meer over het werk en we hebben niet / bijna nooit tegelijk pauze, als wel al tegelijk werken uiteraard, ben trouwens daar niet echt verlegen, op het werk voel ik me dan wel 'thuis'. Maar op het gebied liefde wel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 19:03
cenerentola
cenerentola is offline
Ze lacht naar je, dat is al iets, misschien kun je voorstellen om na het werk wat te gaan drinken! Dat hoeft niet meteen iets te betekenen, maar je kunt er misschien wel achter komen hoe ze over je denkt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 20:32
Niem Anno Niem
Nee, weet zelf ook dat het lachen natuurlijk niet alles zegt, maar we zullen komend weekend zien^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten