Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jazeker. Installatie van Windows is prima mogelijk vanaf een USB-stick.
Een noobguide: http://www.pc-active.nl/besturingssy...usb-stick.html |
![]() |
|
zo, ik heb mijn vorige post maar weer even aangepast want ik snap er nu echt geen hout meer van. ik weet niet wat ik met dat Acer eRecovery Management aanmoet... is dit het daadwerkelijke programmatje waarmee ik een recovery DVD maak? ik heb sterk het gevoel van niet. waar moet ik dan wel naar zoeken?
en als dat ding is gebrand, dan moet ik de pc opstarten vanaf dat ding, en dan kan ik gaan formatteren? jeetje, wat ben ik een ongelofelijke digibeet... |
![]() |
|
Misschien helpt dit je verder!
ftp://ftp.support.acer-euro.com/note...nt%20Dutch.pdf Als het goed is hoef je niet eens een DVD te branden maar kun je gewoon direct vanuit dat programma kiezen voor 'Restore system to factory default'.
|
ik zie inderdaad dat ik die functie gewoon had moeten gebruiken. komt nu het volgende probleem, geen idee hoe dit nu weer komt: eRecovery Management doet het niet meer. als ik hem op wil starten zegt hij simpelweg "eRecovery Management werkt niet meer" en hij start het programmatje dan nog wel op, maar alle functies zijn uitgeschakeld. ik kan nu dus echt geen kant meer op. ik heb hem ook geprobeerd opnieuw te installeren maar hij blijft dezelfde melding geven. is er nog een alternatief want ik geloof niet dat dit nog gefixt kan worden... zucht.
|
![]() |
|
Je kunt eRecovery Management ook downloaden van de Acer site, misschien werkt het als je dat doet en het opnieuw installeert?
ftp://ftp.support.acer-euro.com/note...tV2.0.2021.zip
|
ik krijg het programma ook niet meer gedeïnstalleerd. hij staat niet tussen de programma's maar wel in de Acer-map, hier staat een "remove_erecovery.exe" maar als ik die aanklik krijg ik een "OpenSCManager error"...
als ik het bestand wat jij zonet hebt gestuurd wil installeren zegt hij "old NAPP version, cannot be installed on this machine," moet ik daaruit opmaken dat ik een oudere versie moet hebben? |
![]() |
||
Lastig...!
In die PDF lees ik ook nog het volgende: Citaat:
![]()
|
Geen idee! Dat zul je zelf ooit ingesteld hebben, waarschijnlijk bij de eerste keer opstarten. Ik las ergens dat het ook het wachtwoord van je Vista-account kan zijn, dus als je het echt niet weet kun je dat ook proberen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
usb drive onzichtbaar + format problemen Verwijderd | 6 | 16-03-2010 22:03 | |
Software & Hardware |
Temperatuur van mijn CPU - is dit ernstig? Severus | 33 | 02-05-2007 22:46 | |