Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb 3 dagen geleden voor het eerst geblowd, en ik werd nog drukker dan ik al was maar ik heb ontzettend gelachen, ik was nieuwsgierig en een vriend was aan het blowen dus ik dacht waarom zou ik het niet gewoon proberen, ik denk dat ik het nog wel vaker ga doen want het was een onwijs goed gevoel alleen ik ga het niet dagelijks doen of zoiets haha.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste keer dat ik geblowd had is alweer een tijd geleden. (1jaar)
2 jaar geleden een keertje reageerde ik heftig. Eerst kreeg ik stemmen in me hoofd die beweren dat ik naar de hel ga en dat alles in me leven fout gaat lopen. dat ik mensen pijn ga doen en dat alles zou gebeuren waar ik bang voor ben. Daarna lachte ik de stemmen uit en voelde me god. Ik was god en ik heb alles gemaakt. hihihi |
![]() |
|
Ik word er altijd heel relaxed van. Lachkicks en dergelijke krijg ik al lang niet meer omdat ik ondertussen bijna 6 jaar op regelmatige basis blow en er dus wel aan gewend ben. Daarnaast ervaar ik dingen als muziek iets intenser en krijg ook ik een kort termijn geheugen van een goudvis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb het 3 dagen na mijn eerste keer weer gedaan, alleen dat was niet zo prettig verlopen, ik stresste waarschijnlijk een beetje en kon gewoon niet chillen en dan ervaar je gevoelens erger eg maar en dat was niet echt fijn dus de volgende keer als ik het nog ga doen dan doe ik het als ik zeker weet dat ik me goed voel
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Na het werk is er niks lekkerders dan een joint. |
![]() |
|||
Citaat:
Dat ik me na de vakantie wilde voorstellen aan een collega, tot ze vroeg hoe sziget was, dat ging me toch wel iets te ver eigenlijk ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eerlijk gezegt mijn eerste keer voelde ik nix
enige wat ik had dat ik mijn lichaam niet kon stil houde(heel iritant als het 2:00 s'nachts is en je morge school hebtxD).Maar iedereen is altijd maar bezig over dat je je rot lacht maar heb ik nog nix van gemerkt. klinkt mss cliche maar het is echt zo.Ik ben wel groot en heb gehoord dat je dan minder last van zou hebbe is dat waar??? |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet hoeveel je hebt gehad? Maar ik zou zeggen te weinig ![]()
|
Ik voelde er pa na een paar keer blowen pas wat van. Ik ging ontzettend veel en snel praten, ik vond alles en vooral mezelf heel erg grappig, ik had het idee dat ik in slow motion leefde en ik ging vet wazig zien (ik vraag me af of dat normaal is).
Wat vonden jullie van de eerste keer zelf wiet kopen? Ik heb namelijk een coffeeshop om te hoek zitten, maar ik durf er niet langs om de en of andere reden. Ik heb het gevoel dat ik er veel te onschuldig uitzie in vergelijking met die types die daar meestal komen en daar voel ik me niet erg prettig bij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik heb een hele dag wazig gezeten op bed.. Blow nu al 2 jaar en naast de kostprijs ervan zie ik geen enkel argument om er van af te haken. Wat ik voor al heb geleerd is dat je er na een tijd enorm gewend aan raakt
Verder geraak ik ook niet meer zo vlot in slaap zonder een joint.. lig ik echt uren wakker
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen in de auto Nickson | 101 | 23-02-2009 17:11 | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowers in problemen Wammus | 59 | 20-05-2006 10:18 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |