Oud 25-08-2009, 18:03
meknow
meknow is offline
ik heb een vraagje voor jullie meiden:
hoe belangrijk is een sixpack voor jullie?
of een mooi plat buikje iig..
ik heb het niet maar ben er nu voor aant werken zodat ik het volgnede zomer wel heb..
wou gewoon ff weten
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 18:04
Balance
Balance is offline
Totaal niet belangrijk.
Oud 25-08-2009, 18:25
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Nee, voor mij ook niet, maar moddervet vind ik ook maar niks.. (a)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 18:37
Pluis
Pluis is offline
Ik vind een wasbordje wel mooi, maar het moet niet al te drooggetraind worden. Een wat zachtere buik ligt veel lekkerder Zolang het geen bierbuik is, is het ok.
Oud 25-08-2009, 21:34
Verwijderd
Plat buikje of beetje sixpack is erg leuk, maar een beetje vet is heus geen dealbreaker als de jongen in kwestie fantastisch is...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 21:36
Hulk
Hulk is offline
In mijn ervaring geilen vrouwen er heel erg op.

@Pluis. Die buikspieren zijn gewoon lekker zacht hoor als ze niet aangespannen zijn. Volgens mij ben jij helemaal geen ervaringsdeskundige
Oud 25-08-2009, 21:49
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
In mijn ervaring geilen vrouwen er heel erg op.

@Pluis. Die buikspieren zijn gewoon lekker zacht hoor als ze niet aangespannen zijn. Volgens mij ben jij helemaal geen ervaringsdeskundige
Nou de afgetrainde jongen die ik van dichtbij heb bewonderd was niet bepaald zacht meer hoor. die was echt een wandelende anatomie oefening. Dat vind ik persoonlijk niet mooi meer, en ligt echt niet zo lekker.
Oud 25-08-2009, 23:16
Hulk
Hulk is offline
Spieren zijn zacht tenzij ze aangespannen zijn hoor... Niet zoals blubbervet natuurlijk, het is maar waar je van houdt.
Oud 26-08-2009, 06:44
meknow
meknow is offline
thanx allemaal
ik blijf gewoon doortrainen en jullie horen aant eind van het jaar wel of ik het heb gehaald
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Spieren zijn zacht tenzij ze aangespannen zijn hoor... Niet zoals blubbervet natuurlijk, het is maar waar je van houdt.
Idd, mijn vriendjes buik is ook best zacht om op te liggen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 10:19
Iduna
Iduna is offline
Als je weinig vet op je buik heb en je traint je buikspieren, dan is een sixpack snel te zien. Maar als de man in kwestie ook nog iel is, vind ik een sixpack geen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 12:29
Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind een sixpack echt een enorme afknapper, zó lelijk.
Oud 26-08-2009, 14:55
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
thanx allemaal
ik blijf gewoon doortrainen en jullie horen aant eind van het jaar wel of ik het heb gehaald
Ik ben donders benieuwd.
Oud 26-08-2009, 15:06
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Kan me voorstellen

Als je naast elkaar op het strand loopt moet het wel een beetje bij elkaar passen natuurlijk
Oud 26-08-2009, 15:25
PatoLoco
PatoLoco is offline
Awww, iemand voelt zich persoonlijk aangevallen

De meeste mensen die ik ken, verkiezen een 'normale' buik tot lichtgespierd. Geen afgetrainde six pack dus maar ook geen vetpens.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 15:45
Mobius
Mobius is offline
Acht gesorteerde blokjes natuurlijk.
Oud 26-08-2009, 15:46
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Kan me voorstellen

Als je naast elkaar op het strand loopt moet het wel een beetje bij elkaar passen natuurlijk
Oud 26-08-2009, 16:04
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Eensch. Een zachte, redelijk platte buik is toch voldoende? Waarom moet je er dan uitzien alsof je 6x per week traint?
Oud 26-08-2009, 17:02
Hulk
Hulk is offline
Omdat diegene misschien ook wel echt 6x per week traint

Ik ken ook genoeg mensen die 5x per week trainen en er uitzien alsof ze helemaal niet trainen, dus dat is de andere kant van de medaille
Oud 26-08-2009, 17:45
Volk
Volk is offline
Citaat:
QFT
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 22:19
Verwijderd
Een gespierdere buik dan ik zelf heb is toch wel gewenst. Om aan te likken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 23:27
Lyne
Lyne is offline
Hmm, ik vind het mooier als je wel kan zien dat hij traint, maar het niet zo'n uitgesproken sixpack is. Vind ik vaak net iets te gespierd.

Wat is dat toch met jongens en sixpacks..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 07:38
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Hmm, ik vind het mooier als je wel kan zien dat hij traint, maar het niet zo'n uitgesproken sixpack is. Vind ik vaak net iets te gespierd.

Wat is dat toch met jongens en sixpacks..
Je moet "gespierd" niet verwarren met "het hebben van een laag vetpercentage". Ik ken genoeg enorm brede kerels die 5 keer per week hun ass off trainen en waarvan de abs niet te zien zijn.
Oud 28-08-2009, 08:34
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb een sixpack in de koelkast! huhu
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 12:09
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje's buik is ook zacht om op te liggen . Gelukkig let hij niet op of hij nou een sixpack heeft of niet, en ik vind het ook totaal niet belangrijk, want /care!
Oud 28-08-2009, 17:09
MisSunshine
MisSunshine is offline
Je bedoelt een sixpack bij de jongen zelf? Of bij het meisje? Sportief is niet slecht! Maar het hoeft ook niet perfect!
Als alles maar in verhouding is
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Je moet "gespierd" niet verwarren met "het hebben van een laag vetpercentage". Ik ken genoeg enorm brede kerels die 5 keer per week hun ass off trainen en waarvan de abs niet te zien zijn.
Als er een dun laagje vet overheen zit, is dat ook wel mooi, want te overdreven blokjes hoeven echt niet. Maar liever zichtbare spieren dan zichtbare rollen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 14:10
Silo
Silo is offline
Citaat:
Kan me voorstellen

Dit vind ik echt een rare reactie..
Als zij het nou niet mooi vindt? Ik vind het ook niet zo mooi hoor, respect voor degene die 6x per week trainen, maar ik vind het echt niet mooi
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 15:17
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Dit vind ik echt een rare reactie..
Als zij het nou niet mooi vindt? Ik vind het ook niet zo mooi hoor, respect voor degene die 6x per week trainen, maar ik vind het echt niet mooi
De reactie was wel een beetje gebaseerd op het vooroordeel dat mensen die zelf een mooi lichaam hebben, dat bij hun partner ook belangrijker vinden. Andersom dus dat mensen die dik zijn, zich ongemakkelijk voelen bij iemand die heel veel aandacht aan voeding/training besteed.

Ik kan me gewoon niet verplaatsen in iemand die zegt dat ze liever iemand met een buikje hebben dan een sixpack.
Oud 02-09-2009, 18:09
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
De reactie was wel een beetje gebaseerd op het vooroordeel dat mensen die zelf een mooi lichaam hebben, dat bij hun partner ook belangrijker vinden. Andersom dus dat mensen die dik zijn, zich ongemakkelijk voelen bij iemand die heel veel aandacht aan voeding/training besteed.

Ik kan me gewoon niet verplaatsen in iemand die zegt dat ze liever iemand met een buikje hebben dan een sixpack.

Dat is in ieder geval een heel idioot vooroordeel

En is het niet meer dan normaal dat niet iedereen jouw mening deelt? 't Is niet omdat jij spierbundels aanbidt, dat alle andere mensen dat ook moeten doen... Integendeel, ik denk dat het grootste deel van de mensen wel liever een 'natuurlijkere' look ziet dan zo'n overgetraind lichaam. Dat blijkt toch ook wel'n beetje uit dit topic aangezien de meeste mensen niet echt voorstander lijken te zijn van één blok spieren...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 18:55
Mobius
Mobius is offline
Je bedoelt de onnatuurlijke look die je krijgt na het jarenlang eten van teveel en onnatuurlijk voedsel? Want daar komen de bierbuikjes en de vetlagen van
Oud 02-09-2009, 21:24
Balance
Balance is offline
Ach, ik vind sixpacks hoogstens mooi op een poster. En ook dan beperkt. Dit niet bijvoorbeeld. Maar dit wel.
Maar voor een partner zou het niet belangrijk zijn, sterker nog: liever niet.
Mogelijk omdat ik zelf ook stevig ben ja, dat dat er onbewust achter zit. Maar voor mijn gevoel zit er vooral achter dat mensen met sixpacks toch wel dusdanig veel bezig zijn met hun uiterlijk, dat het niet het type man is voor mij. Ik heb toch eigenlijk wel liever iemand met een bierbuikje, omdat ik daarbij de indruk krijg dat hij lekker geniet in het leven. Terwijl ik bij iemand met sixpacks het idee heb dat hij 's ochtends langer voor de spiegel staat dan ik en overdag en 's avonds geen tijd heeft voor mij, omdat hij naar de sportschool moet.

Ja leuk he, die vooroordelen
Oud 02-09-2009, 22:06
Hulk
Hulk is offline
Ja maar goed, dan is je oordeel uiteindelijk gebaseerd op een vermoeden van iemands levensstijl. Je zegt dat je het eigenlijk wel mooi vindt, maar je niet aangetrokken voelt tot iemand met zo'n levensstijl.
En dat is misschien ook wel de reden dat ik me juist niet aangetrokken voel tot stevige vrouwen omdat ik dan vooroordelen over een bankhangende, chipsetende levensstijl heb.

En tja ik geniet genoeg in het leven naar mijn mening Zuip me misschien niet klem, maar drink vaak genoeg een biertje en als ik een keer een avond ga stappen ga ik echt niet moeilijk doen over een broodje kebab ofzo. Dagelijks trainen was in mijn geval trouwens absoluut geen belemmering om met mn vriendin af te spreken, ik zag mn vriendin dagelijks bijna. Maar ik merkte wel dat ze zelf ook meer ging sporten en volgens mij deed ze dat wel een beetje omdat ze wist dat ik er ook zoveel mee bezig was
Oud 02-09-2009, 22:54
Verwijderd
Oh ik zit nou net naar die foto's te kijken en ik trek ze echt allemaal niet... En weet je, ik ben er al achter: die echt grote spieren zijn eng omdat ze onder zo'n vies glad jongenshuidje zitten! Als je zoveel spieren hebt, moet je ook een beetje harige borst hebben, anders zie je eruit als Ken. Mét haar is het wel lekker mannelijk. Dan kan ik grote spieren echt meer waarderen dan zonder

(...wie had dat ooit durven dromen *herinnert zich nog goed de dagen dat ze haar Eng en Vies vond*)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:28
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Je bedoelt de onnatuurlijke look die je krijgt na het jarenlang eten van teveel en onnatuurlijk voedsel? Want daar komen de bierbuikjes en de vetlagen van
Ik bedoel de onnatuurlijke look die je krijgt van jarenlang passief op de bank chips en chocolade te vreten maar ook de onnatuurlijke look van jarenlang wanhopig proberen om het achtste blokje tevoorschijn te toveren

De gulden middenweg is the way to go
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:34
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik bedoel de onnatuurlijke look die je krijgt van jarenlang passief op de bank chips en chocolade te vreten maar ook de onnatuurlijke look van jarenlang wanhopig proberen om het achtste blokje tevoorschijn te toveren

De gulden middenweg is the way to go
Acht blokjes (ofwel 6 sets pezen) komt vrij weinig voor, en is puur afhankelijk van de genen. Ben je jarenlang aan het trainen voor blokje 7 en 8, dan ben je een n00b.
Oud 03-09-2009, 11:39
PatoLoco
PatoLoco is offline
Oh no! Bodybuildernoobs!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 13:47
Mobius
Mobius is offline
Hm. Er is niets onnatuurlijks aan een laag vetpercentage.
Oud 04-09-2009, 09:57
Balance
Balance is offline
Ik vind het er wel onnatuurlijk uit zien. Niemand wordt geboren met blokjes op z'n buik toch
En ook later in het leven heeft niemand zonder te trainen blokjes op z'n buik.
Oud 04-09-2009, 11:46
Hulk
Hulk is offline
Ik vind borsten bij vrouwen ook zo onnatuurlijk. Die hadden ze als baby ook nog niet.

Sorry Balance, maar ik vind dat best een idiote post... Ik had namelijk wel blokjes op mn buik zonder te trainen, gewoon omdat ik heel mager was. En zonder te veel te vreten heeft ook niemand een vetlaag op zn buik dus kun je zeggen dat dat ook onnatuurlijk is.
Oud 04-09-2009, 17:23
PatoLoco
PatoLoco is offline
Tja, ik ken ook mensen die heel gezond leven en veel sporten en toch redelijk dik zijn. Ik ken ook mensen die graatmager zijn maar die absoluut geen blokjes hebben. En ik ken'r ook die uit zichzelf redelijk gespierd zijn en waar je dus al redelijk wat spieren ziet zonder echt te trainen.

Elke mens is nu eenmaal verschillend. Aan wie is het om te bepalen wat wel of niet "normaal" is?

"Normaal" zijn is een redelijk subjectief iets maar de gemiddelde afgetrainde bodybuilder is in mijn ogen en blijkbaar ook in veel andere mensen hun ogen niet echt het toonbeeld van de "natural look"

Ach ja, het belangrijkste is toch dat jij blij bent met je getraind lichaam?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 18:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vind borsten bij vrouwen ook zo onnatuurlijk. Die hadden ze als baby ook nog niet.
Och, je had ook even de 3e zin van mijn post kunnen lezen...

Citaat:
Sorry Balance, maar ik vind dat best een idiote post... Ik had namelijk wel blokjes op mn buik zonder te trainen, gewoon omdat ik heel mager was. En zonder te veel te vreten heeft ook niemand een vetlaag op zn buik dus kun je zeggen dat dat ook onnatuurlijk is.
Nou IK ken in elk geval zat magere mensen, maar geen daarvan heeft blokjes op zijn buik.
Dus ja, IK vind het er onnatuurlijk uit zien. Zo goed geformuleerd?
En je kan inderdaad zeggen dat iemand met een dikke vetlaag er ook onnatuurlijk uit ziet. Mee eens. Ik zeg ook nergens van niet.

Ik begrijp uit jouw posts dat je zelf ook een sixpack hebt, maar dat je het erg vervelend vindt dat sommigen het niet mooi vinden. Klopt dat en waarom maakt het je zoveel uit wat een ander er van vindt? Ik neem toch aan dat je voor jezelf traint en niet voor anderen.
Oud 04-09-2009, 19:07
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik vind een sixpack vaak lelijk. Hou juist van een beetje 'beer'
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 01:13
Opstatte
Opstatte is offline
Een brunette, cub C, een lief gezichtje, maar AJB geen Sixpack.. Liever iets meer (en jah dat is mijn droomvrouw, niet meer en niet minder)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 02:53
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Och, je had ook even de 3e zin van mijn post kunnen lezen...

Nou IK ken in elk geval zat magere mensen, maar geen daarvan heeft blokjes op zijn buik.
Dus ja, IK vind het er onnatuurlijk uit zien. Zo goed geformuleerd?
En je kan inderdaad zeggen dat iemand met een dikke vetlaag er ook onnatuurlijk uit ziet. Mee eens. Ik zeg ook nergens van niet.

Ik begrijp uit jouw posts dat je zelf ook een sixpack hebt, maar dat je het erg vervelend vindt dat sommigen het niet mooi vinden. Klopt dat en waarom maakt het je zoveel uit wat een ander er van vindt? Ik neem toch aan dat je voor jezelf traint en niet voor anderen.
Nja in feite word ik hier constant lelijk genoemd ja, dat trek ik me wel een klein beetje aan .

Waarom ik het me aantrek? Beetje moeilijk te zeggen. Eigenlijk zou ik het me normaal nooit aantrekken van mensen die zelf mollig of te dik zijn, maar dat zijn mensen die IRL ook nooit tegen mij zouden zeggen dat ze een sixpack lelijk vinden. Maar hier zit iedereen achter zn computer en dan kan ik niet zien wat voor persoon dat zegt . Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat mensen ervan vinden, maar ik vind dat mensen die zelf geen mooi lichaam hebben dat voor zich moeten houden

Ik geloof vrouwen eigenlijk gewoon niet meer echt als ze zeggen dat ze het niet mooi vinden. Want toen ik 6kilo lichter was zeiden ze 'nu is het nog wel mooi maar echt niet groter worden', en precies dezelfde vrouwen zeggen exact hetzelfde nu ik 6 kg zwaarder ben.
Oud 05-09-2009, 08:56
Mobius
Mobius is offline
Ik vind het toch vreemd. De meeste vrouwen hier vinden een sixpack niet mooi en uiten dat van een kleine terughoudendheid tot aan een statement van walging. Maar wanneer ik op vakantie ben en naar mijn strandbedje loop zie ik vanuit m'n ooghoeken alle kopjes meedraaien, inclusief die van mannen. Niet vanuit walging, zo wijzen de complimenten uit.

Zitten we hier nu op een forum waar iedereen toevallig dezelfde mening deelt of zijn vrouwen gewoon een klein beetje hypocriet?
Oud 05-09-2009, 09:12
Verwijderd
Je zegt het al, inclusief die van de mannen. Denk je dat alle heteromannen op het strand ook seks met je willen?
Als iemand er anders uitziet dan gebruikelijk, lijkt het mij niet vreemd om te staren.

Ik vind 't het mooist als iemand breed is, maar niet 'droog' is. Dus niet dat de buikblokjes te zien zijn zonder dat hij zijn buik aanspant. Maar als er een opgepompt figuur langs komt paraderen kijk ik natuurlijk wel, want hoe vaak zie je dat nou. Bovendien hebben die vaak mooie schouders
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 09:39
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Denk je dat alle heteromannen op het strand ook seks met je willen?
Foei, wat denk je wel!

Wat ik bedoel is dat je vanwege zes in ontspannen toestand telbare blokjes IRL op één dag vaker gecomplimenteerd wordt dan op dit forum in een jaar.
Oud 05-09-2009, 09:45
Verwijderd
Er zijn natuurlijk ook een hoop vrouwen die het wél extra sexy vinden en die komen IRL op je af maar ze gaan je op het forum geen pm sturen van 'he ik las dat je blokjes hebt, wat heet zeg' ofzo. En IRL ga je neem ik aan niet aan elke vrouw die je tegenkomt vragen wat ze van je blokjes vindt, en degenen die er niets om geven gaan niet naar je toekomen om te zeggen 'hee wat een buikspieren, ik vind daar niets aan' want dat zou raar zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 12:05
Balance
Balance is offline
Ik denk dat het wel klopt wat Sarah zegt: je weet niet met welke intentie mensen kijken, dus daaruit afleiden dat ze het allemaal zo mooi vinden, lijkt me wat overdreven. Als iemand heel lang is, heel kort, heel rood, heel dik of heel mager is kijk ik ook om. Dus ook als iemand heel gespierd is. Ik denk wel dat er veel mensen zijn die sixpacks heel sexy vinden, dus een deel zal ook echt omkijken vanwege je goede looks. En ik geloof ook echt dat mensen tegen jullie zeggen dat ze het zo mooi vinden en dat menen.
Maar hé, er zullen ook mensen zijn die je borstkas niet zo mooi vinden en die vertellen dat niet. Hoe vaak stap jij op iemand af om te vertellen dat zijn bierbuik er echt niet uit ziet? Of dat je haar extra lovehandles wat overbodig vindt?

IRL kwets je iemand daarmee. Hier op het forum is het op niemand gericht én wordt er om gevraagd. Dan is men wat eerlijker. Feitelijk doen jullie precies hetzelfde, want jullie zeggen ook keihard dat je mollige of dikke mensen lelijk vindt. En dat mag je gewoon vinden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten