![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit vind ik echt een rare reactie.. Als zij het nou niet mooi vindt? Ik vind het ook niet zo mooi hoor, respect voor degene die 6x per week trainen, maar ik vind het echt niet mooi |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me gewoon niet verplaatsen in iemand die zegt dat ze liever iemand met een buikje hebben dan een sixpack.
||
![]() |
Citaat:
Dat is in ieder geval een heel idioot vooroordeel ![]() En is het niet meer dan normaal dat niet iedereen jouw mening deelt? 't Is niet omdat jij spierbundels aanbidt, dat alle andere mensen dat ook moeten doen... Integendeel, ik denk dat het grootste deel van de mensen wel liever een 'natuurlijkere' look ziet dan zo'n overgetraind lichaam. Dat blijkt toch ook wel'n beetje uit dit topic aangezien de meeste mensen niet echt voorstander lijken te zijn van één blok spieren... |
![]() |
|
Ach, ik vind sixpacks hoogstens mooi op een poster. En ook dan beperkt. Dit niet bijvoorbeeld. Maar dit wel.
Maar voor een partner zou het niet belangrijk zijn, sterker nog: liever niet. Mogelijk omdat ik zelf ook stevig ben ja, dat dat er onbewust achter zit. Maar voor mijn gevoel zit er vooral achter dat mensen met sixpacks toch wel dusdanig veel bezig zijn met hun uiterlijk, dat het niet het type man is voor mij. Ik heb toch eigenlijk wel liever iemand met een bierbuikje, omdat ik daarbij de indruk krijg dat hij lekker geniet in het leven. Terwijl ik bij iemand met sixpacks het idee heb dat hij 's ochtends langer voor de spiegel staat dan ik en overdag en 's avonds geen tijd heeft voor mij, omdat hij naar de sportschool moet. Ja leuk he, die vooroordelen ![]()
|
Ja maar goed, dan is je oordeel uiteindelijk gebaseerd op een vermoeden van iemands levensstijl. Je zegt dat je het eigenlijk wel mooi vindt, maar je niet aangetrokken voelt tot iemand met zo'n levensstijl.
En dat is misschien ook wel de reden dat ik me juist niet aangetrokken voel tot stevige vrouwen omdat ik dan vooroordelen over een bankhangende, chipsetende levensstijl heb. En tja ik geniet genoeg in het leven naar mijn mening ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh ik zit nou net naar die foto's te kijken en ik trek ze echt allemaal niet... En weet je, ik ben er al achter: die echt grote spieren zijn eng omdat ze onder zo'n vies glad jongenshuidje zitten! Als je zoveel spieren hebt, moet je ook een beetje harige borst hebben, anders zie je eruit als Ken. Mét haar is het wel lekker mannelijk. Dan kan ik grote spieren echt meer waarderen dan zonder
![]() (...wie had dat ooit durven dromen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De gulden middenweg is the way to go ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind borsten bij vrouwen ook zo onnatuurlijk. Die hadden ze als baby ook nog niet.
Sorry Balance, maar ik vind dat best een idiote post... Ik had namelijk wel blokjes op mn buik zonder te trainen, gewoon omdat ik heel mager was. En zonder te veel te vreten heeft ook niemand een vetlaag op zn buik dus kun je zeggen dat dat ook onnatuurlijk is.
|
![]() |
Tja, ik ken ook mensen die heel gezond leven en veel sporten en toch redelijk dik zijn. Ik ken ook mensen die graatmager zijn maar die absoluut geen blokjes hebben. En ik ken'r ook die uit zichzelf redelijk gespierd zijn en waar je dus al redelijk wat spieren ziet zonder echt te trainen.
Elke mens is nu eenmaal verschillend. Aan wie is het om te bepalen wat wel of niet "normaal" is? "Normaal" zijn is een redelijk subjectief iets maar de gemiddelde afgetrainde bodybuilder is in mijn ogen en blijkbaar ook in veel andere mensen hun ogen niet echt het toonbeeld van de "natural look" ![]() Ach ja, het belangrijkste is toch dat jij blij bent met je getraind lichaam? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dus ja, IK vind het er onnatuurlijk uit zien. Zo goed geformuleerd? En je kan inderdaad zeggen dat iemand met een dikke vetlaag er ook onnatuurlijk uit ziet. Mee eens. Ik zeg ook nergens van niet. Ik begrijp uit jouw posts dat je zelf ook een sixpack hebt, maar dat je het erg vervelend vindt dat sommigen het niet mooi vinden. Klopt dat en waarom maakt het je zoveel uit wat een ander er van vindt? Ik neem toch aan dat je voor jezelf traint en niet voor anderen.
||
Citaat:
![]() Waarom ik het me aantrek? Beetje moeilijk te zeggen. Eigenlijk zou ik het me normaal nooit aantrekken van mensen die zelf mollig of te dik zijn, maar dat zijn mensen die IRL ook nooit tegen mij zouden zeggen dat ze een sixpack lelijk vinden. Maar hier zit iedereen achter zn computer en dan kan ik niet zien wat voor persoon dat zegt ![]() ![]() Ik geloof vrouwen eigenlijk gewoon niet meer echt als ze zeggen dat ze het niet mooi vinden. Want toen ik 6kilo lichter was zeiden ze 'nu is het nog wel mooi maar echt niet groter worden', en precies dezelfde vrouwen zeggen exact hetzelfde nu ik 6 kg zwaarder ben.
|
Ik vind het toch vreemd. De meeste vrouwen hier vinden een sixpack niet mooi en uiten dat van een kleine terughoudendheid tot aan een statement van walging. Maar wanneer ik op vakantie ben en naar mijn strandbedje loop zie ik vanuit m'n ooghoeken alle kopjes meedraaien, inclusief die van mannen. Niet vanuit walging, zo wijzen de complimenten uit.
Zitten we hier nu op een forum waar iedereen toevallig dezelfde mening deelt of zijn vrouwen gewoon een klein beetje hypocriet? ![]()
|
Verwijderd
|
Je zegt het al, inclusief die van de mannen. Denk je dat alle heteromannen op het strand ook seks met je willen?
Als iemand er anders uitziet dan gebruikelijk, lijkt het mij niet vreemd om te staren. Ik vind 't het mooist als iemand breed is, maar niet 'droog' is. Dus niet dat de buikblokjes te zien zijn zonder dat hij zijn buik aanspant. Maar als er een opgepompt figuur langs komt paraderen kijk ik natuurlijk wel, want hoe vaak zie je dat nou. Bovendien hebben die vaak mooie schouders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ik bedoel is dat je vanwege zes in ontspannen toestand telbare blokjes IRL op één dag vaker gecomplimenteerd wordt dan op dit forum in een jaar.
|
Verwijderd
|
Er zijn natuurlijk ook een hoop vrouwen die het wél extra sexy vinden en die komen IRL op je af maar ze gaan je op het forum geen pm sturen van 'he ik las dat je blokjes hebt, wat heet zeg' ofzo. En IRL ga je neem ik aan niet aan elke vrouw die je tegenkomt vragen wat ze van je blokjes vindt, en degenen die er niets om geven gaan niet naar je toekomen om te zeggen 'hee wat een buikspieren, ik vind daar niets aan' want dat zou raar zijn.
|
![]() |
|
Ik denk dat het wel klopt wat Sarah zegt: je weet niet met welke intentie mensen kijken, dus daaruit afleiden dat ze het allemaal zo mooi vinden, lijkt me wat overdreven. Als iemand heel lang is, heel kort, heel rood, heel dik of heel mager is kijk ik ook om. Dus ook als iemand heel gespierd is. Ik denk wel dat er veel mensen zijn die sixpacks heel sexy vinden, dus een deel zal ook echt omkijken vanwege je goede looks. En ik geloof ook echt dat mensen tegen jullie zeggen dat ze het zo mooi vinden en dat menen.
Maar hé, er zullen ook mensen zijn die je borstkas niet zo mooi vinden en die vertellen dat niet. Hoe vaak stap jij op iemand af om te vertellen dat zijn bierbuik er echt niet uit ziet? Of dat je haar extra lovehandles wat overbodig vindt? ![]() IRL kwets je iemand daarmee. Hier op het forum is het op niemand gericht én wordt er om gevraagd. Dan is men wat eerlijker. Feitelijk doen jullie precies hetzelfde, want jullie zeggen ook keihard dat je mollige of dikke mensen lelijk vindt. En dat mag je gewoon vinden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?) dd51001 | 14 | 08-10-2015 20:34 | |
Seksualiteit |
trio ja of nee nice person | 58 | 22-09-2012 13:02 | |
De Kantine |
Saaie Burgervrouwen #1567 Martiño | 500 | 06-12-2011 17:37 | |