Oud 05-10-2009, 21:41
Helena!
Helena! is offline
Aanstaande Woensdag staat Team Straza bij sportschool Curves in Zoetermeer.
Op die avond is er een Lady's night t.b.v. Pink Ribon. Het straza team is de hele avond aanwezig.
10% van de opbrengsten gaan naar Pink Ribbon en er worden een aantal artikelen beschikbaar gesteld voor de loterij tbv het goede doel.
Op de woensdag hebben we een speciale "pink" actie waarbij de volledige opbrengst van armband nr 262 gedoneerd zal worden aan Pink Ribbon.
Kijk hier voor het n bestel meteen.

Laatst gewijzigd op 08-10-2009 om 14:51.
Advertentie
Oud 05-10-2009, 21:56
EvilConduct
EvilConduct is offline
Spam! (voor het goede doel)
Oud 05-10-2009, 23:24
BendeBen
BendeBen is offline
opzouten met je pink ribbon. hypocriete kleffe wijven allemaal, bah. doneer gewoon direct aan kanker onderzoek als je zo begaan bent met je geslachtsgenoten die het minder getroffen hebben. te dure bullshit kopen in de hoop dat het geen marketingscam is en er misschien wat centjes naar het goede doel gaan is afkeurenswaardig

en begin niet over awareness creeren want waarom dan niet kanker in het algemeen en bovendien kan je net zo goed gaan bidden.
Oud 06-10-2009, 08:08
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
opzouten met je pink ribbon. hypocriete kleffe wijven allemaal, bah. doneer gewoon direct aan kanker onderzoek als je zo begaan bent met je geslachtsgenoten die het minder getroffen hebben. te dure bullshit kopen in de hoop dat het geen marketingscam is en er misschien wat centjes naar het goede doel gaan is afkeurenswaardig

en begin niet over awareness creeren want waarom dan niet kanker in het algemeen en bovendien kan je net zo goed gaan bidden.
dat vraag ik me nou ook al zolang af.
Oud 06-10-2009, 08:46
Verwijderd
Mensen die actie met een k schrijven verdienen wat mij betreft een borstamputatie.
Oud 06-10-2009, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is toch met een k in het nederlands.,
Oud 06-10-2009, 22:35
Verwijderd
Nope.
Oud 07-10-2009, 13:17
sabrosa
sabrosa is offline
Eens met BendeBen

Topictools Zoek in deze topic