Oud 27-09-2009, 15:50
likkoekje
likkoekje is offline
Hee, ik ben nu bijna 16, en mijn penis is nog maar weinig gegroeid.
Maakt dit uit, of kan ik er iets aan doen?
Wie heeft hier ervaring mee, of last van gehad?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 16:23
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
je penis aan een draadje vast maken uit einde van et draadje vast maken aan een openstaande deur, en de deur dan dicht slaan, misschien rekt die waat uit ofzo.

ontopic, nee valt niets aan te doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 21:57
Hulk
Hulk is offline
Je kunt je penis stretchen met oefeningen 'jelqing' genaamd. Google er maar eens op
Oud 01-10-2009, 17:46
likkoekje
likkoekje is offline
Okee, dankje. Hier kan ik wel misschien iets mee.
Kan gesloten worden
Oud 01-10-2009, 23:13
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Dat werkt waarschijnlijk niet, anders was het wel aanzienlijk bekender geweest.
Heel veel jongens/mannen zijn ontevreden over hun penis, maar er valt weinig aan te doen.

Lengte is erfelijk bepaald. Per volk kan het wat verschillen, de negers staan bekend groots aanwezig te zijn waar de aziaten er maar zielig van af komen, maar het stata in je DNA vast en daar is niet veel aan te doen.

Als ik google naar gem. penis lengte kan je er nogal wat verschillende getallen uit halen.
16CM word paar keer gezien.
14,2CM word paar keer gezien
15CM word paar keer gezien.
Alles in erectieve toestand ofc. Maar dit is natuurlijk maar net hoe je het meet. Formeel zit de penis ook nog een stukje in de buikholte wat ook al +-1,5 CM kan schelen, hetgeen het verschil tussen de 16 en 14CM zou kunnen verklaren; andere meet manier gebruikt.

Beetje afhankelijk van je hormonale stelsel kan je penis uiteraard later beginnen met groeien, wat betekend dat die pas tussen de 18 - 21 op zijn volle lengte is.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 23:46
Hulk
Hulk is offline
"Het werkt niet want dan was het wel wat bekender geweest" Wat een uiterst achterlijke opmerking. Ga er anders eerst eens een beetje research naar doen voor je je conclusies trekt?
Ik heb het zelf nooit gedaan omdat ik de tijdsinvestering bij lange na niet vind opwegen tegen de lengtewinst (een half uur per dag voor 1-2,5cm in een jaar), maar ik heb er wel eens naar gezocht en geloof me er zijn 10.000en mannen die het doen.

En nee ik heb geen kleine lul, maar ik kwam dit net zoals jij een keer tegen op een forum en dan is je interesse toch wel gewekt, want een extra cm is nooit verkeerd haha
Oud 02-10-2009, 07:19
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Als het écht zou werken, zouden dan niet alle mannen die ontevreden zijn het kennen? Zouden artsen dan niet bekend zijn met deze methode voordat ze gaan opereren?

Bekendheid zegt wel degelijk iets over de effictiviteit van iets. De paracetemol is bekend tegen pijn, en dat gebruiken ook mensen, omdat ze weten dat het werkt. Hypnose kan ook werken tegen pijn, maar daar zoekt niemand naar, want of het werkt is niet echt goed bekend, en zal ook niet in alle gevallen zo zijn ; - ).

Ga atm geen research doen op het onderwerp want zit in openbare school ruimte, lol ^.^. Maar voor zover ik ooit dergleijke topics en bronnen heb gelezen is het niet mogelijk de penis te vergroten anders dan operatief.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:08
Hulk
Hulk is offline
Er zijn ook vast wel pijnstillers waar jij nog nooit van gehoord hebt die toch heel goed werken.
Oud 02-10-2009, 13:15
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Zucht.. ja..., en in de medische wereld zijn die dingen ook bekend en erkend inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 16:10
likkoekje
likkoekje is offline
Haha, ik ben het liever eens met Naamingebruik, en wat hij dus zegt is dat ik tussen mijn 18e en 21e nog maar eens meot gaan kijken dan missd it forum heropenen. thnx voor de reacties
Oud 04-10-2009, 21:03
stefan9876
stefan9876 is offline
.

Laatst gewijzigd op 05-10-2009 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 05:40
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Wat dacht je van 14 & 14cm?
Eh.. niks eigenlijk... Ook geen idee wat je er mee bedoeld.
CM op het internet toch altijd subjectief of je totaal geen idee hebt HOE iemand iets meet. De persoon die op het internet zegt 'ik heb 10CM' of minder moet ik nog tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 08:43
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Eh.. niks eigenlijk... Ook geen idee wat je er mee bedoeld.
CM op het internet toch altijd subjectief of je totaal geen idee hebt HOE iemand iets meet. De persoon die op het internet zegt 'ik heb 10CM' of minder moet ik nog tegenkomen.
Wat zou die daar toch mee bedoelen in een penislengte topic...
Oud 05-10-2009, 14:06
stefan9876
stefan9876 is offline
.

Laatst gewijzigd op 05-10-2009 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 21:11
likkoekje
likkoekje is offline
okee,, snap jij het of ik niet meer? -,-
Oud 10-10-2009, 19:30
likkoekje
likkoekje is offline
Dus als ik het goed heb, kan ik op mijn 18e pas zeker weten wat er nodig is, jelqing heeft zeer weinig effect, en jullie zijn 2 goede vrienden

thnx
Oud 10-10-2009, 20:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Wat zou die daar toch mee bedoelen in een penislengte topic...
ik weet wat hij bedoelt, maar het zegt me geen zak. Formeel loopt je penis nog 2 centimeter tot onder je huid. Hetgeen betekend je een afwijking van 2cm op 14cm kan hebben, dat is een dikke 14% foutmarge, lol.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 04:14
Hulk
Hulk is offline
Welke retard rekent het stuk van zn penis dat onder zn huid meeloopt nou mee als ie hem gaat opmeten.

Als iemand vraagt hoe hoog jouw huis is, begin je dan te meten bij de fundering?
Oud 12-10-2009, 22:58
Tomkey1
Tomkey1 is offline
Stel je aan? Nobody cares, als die het maar doet -,-.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 20:16
likkoekje
likkoekje is offline
Tomkey, juist hiervoor zijn forums gemaakt -,-
als je niks te zeggen hebt doe dat dan ook niet.
Oud 21-10-2009, 22:08
GlenL
GlenL is offline
Je kan hem niet groter laten worden, je moet tevreden zijn met wat je hebt.
En voor de vrouw is het belangrijkste dat hij recht komt, vergeet dat niet
Je moet je echt geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:51
Lasagna
Lasagna is offline
er is niks 'nodig', je bent 16, en waarschijnlijk denk je alleen maar dat hij te klein is, en is hij prima.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 19:10
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Je kan hem niet groter laten worden, je moet tevreden zijn met wat je hebt.
En voor de vrouw is het belangrijkste dat hij recht komt, vergeet dat niet
Je moet je echt geen zorgen maken.
Dat kan WEL!!

http://www.thundersplace.org/forum/s...ad.php?t=42539
Oud 22-10-2009, 19:26
Hulk
Hulk is offline
En voor iemand tóch zegt dat het niet kan. Laat diegene dan gelijk uitleggen waarom dit wél kan:

Spoiler
Oud 22-10-2009, 22:25
Verwijderd
Voor zover ik begrepen heb, kun je met een operatie wel enkele centimeters winnen als het gaat op een slappe. Maar wordt je erectie niet langer aangezien je de zwellichamen niet kunt oprekken. Lijkt me logisch dat dat dus ook niet met een andere (niet operatieve) methode gaat. En wat heb je nu weer aan een langere slappe?

@Hulk, die gebruiken beginnen toch allemaal als je nog in de groei bent. Ben alleen van die kettingen niet zeker.. Je stelde voor permanent gouden ringen om de basis van je pik te schuiven tot ie zo zwak, (smal) wordt dat ie z'n eigen gewicht niet meer kan dragen? Dat lijkt me de doorbloeding ook niet bevorderen!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 03:35
Verwijderd
Het eerste rekt vooral huid en spieren uit, dat is veel makkelijker. Het tweede rekt niets uit maar verfrommelt en breekt alles wat vast zit, inclusief botten, waarna het gedwongen wordt om in een bepaalde vorm te helen. Het derde is meer illusie dan rekken.

Citaat:
The neck stretching is mostly illusory; the weight of the rings twists the collar bone and eventually the upper ribs to create the illusion of an elongated neck. The vertebrae do not elongate. In advanced stages the forces can cause trauma, such as occlusion of venous flow or hematoma.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 15:07
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Voor zover ik begrepen heb, kun je met een operatie wel enkele centimeters winnen als het gaat op een slappe. Maar wordt je erectie niet langer aangezien je de zwellichamen niet kunt oprekken. Lijkt me logisch dat dat dus ook niet met een andere (niet operatieve) methode gaat. En wat heb je nu weer aan een langere slappe?

@Hulk, die gebruiken beginnen toch allemaal als je nog in de groei bent. Ben alleen van die kettingen niet zeker.. Je stelde voor permanent gouden ringen om de basis van je pik te schuiven tot ie zo zwak, (smal) wordt dat ie z'n eigen gewicht niet meer kan dragen? Dat lijkt me de doorbloeding ook niet bevorderen!
Jelqing is a method intended to enlarge the penis by exercising the smooth muscle and other tissues in the penis, with the goal of permanently increasing the maximum erect size of the penis. This technique, also called "milking", involves wrapping the thumb and index finger around the penis while semi-erect and repeatedly drawing them away from one's body to force blood into the glans, thus encouraging more vascularity in the corpus cavernosa and associated tissues

Dat is de theorie. En voor bewijs dat het werkt moet je die link ff checken die ik stuurde
Oud 23-10-2009, 17:07
Verwijderd
Daar kun je niet op tenzij je geregistreerd bent bij dat forum.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 17:11
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Daar kun je niet op tenzij je geregistreerd bent bij dat forum.
Ik zal de foto's maar niet rechtstreeks plaatsen
Oud 24-10-2009, 14:10
likkoekje
likkoekje is offline
Waarschijnlijk vind Paranoide dat niet zo erg
Oud 25-10-2009, 00:55
Verwijderd
Jawel, want ik ben nieuwsgierig. Maar niet nieuwsgierig genoeg om me helemaal te gaan registreren op een of ander dubieus forum. Dus hier rechtstreeks posten zou de oplossing zijn, maar dat mag niet, dus helaas.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 21:23
likkoekje
likkoekje is offline
dus, moet je een site zoeken waar je wel foto's kan vinden.
Die zijn er genoeg hoor ;D
google, anyone?
Oud 27-10-2009, 07:55
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Welke retard rekent het stuk van zn penis dat onder zn huid meeloopt nou mee als ie hem gaat opmeten.

Als iemand vraagt hoe hoog jouw huis is, begin je dan te meten bij de fundering?
De retards zijn denk ik de medici die een objectief beeld van de totale lenge willen hebben.

Diezelfde retards zijn ook ingenieurs die willen weten hoe ver een huis de grond in gestampt moet worden voordat hij stevig staat.

Als medici 16 CM zeggen en alles rekenen, en de niet retards vanaf de buik hoogte komen die niet retards toch altijd zo'n 1 a 2 cm te kort.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 13:02
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
De retards zijn denk ik de medici die een objectief beeld van de totale lenge willen hebben.

Diezelfde retards zijn ook ingenieurs die willen weten hoe ver een huis de grond in gestampt moet worden voordat hij stevig staat.

Als medici 16 CM zeggen en alles rekenen, en de niet retards vanaf de buik hoogte komen die niet retards toch altijd zo'n 1 a 2 cm te kort.
Ik dacht dat je bedoelde vanaf het perineum te meten... Als je eigenlijk bedoeld vanaf de bovenkant meten (vanaf het bot) dan heb je uiteraard gelijk.

Maar bij het meten van de hoogte van een huis beginnen ze niet bij de fundering hoor
Oud 27-10-2009, 19:22
Verwijderd
Vandaag heb ik een college gehad over 'de wonderlijke wereld van het mannelijke geslachtsdeel' zoals de docent het uitdrukte In ieder geval zei hij dat er onderzoek is gedaan waaruit blijkt dat de lengte van de penis in erectie bij de meeste mannen ongeveer gelijk is, ook al heb je in slappe toestand een vrij korte of vrij lange penis. Er bestaat zelfs een heel boek met foto's over.
Je penis oprekken lijkt me dus niet echt nodig. Bovendien lijkt het me dat dit meer onzekerheid dan een serieus probleem is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 21:28
Lasagna
Lasagna is offline
of het nou mogelijk is of niet, het lijkt me nou niet echt gezond, dus liever maar niet doen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 23:52
Hulk
Hulk is offline
Omdat 'jou' dat niet 'lijkt'.

Hou niet zo van dat soort uitspraken.

Hou meer van dingen als: Het 'is' slecht omdat in 'dit' wetenschappelijk onderzoek is aangetoond 'dat'
Oud 28-10-2009, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Vandaag heb ik een college gehad over 'de wonderlijke wereld van het mannelijke geslachtsdeel' zoals de docent het uitdrukte In ieder geval zei hij dat er onderzoek is gedaan waaruit blijkt dat de lengte van de penis in erectie bij de meeste mannen ongeveer gelijk is, ook al heb je in slappe toestand een vrij korte of vrij lange penis. Er bestaat zelfs een heel boek met foto's over.
Je penis oprekken lijkt me dus niet echt nodig. Bovendien lijkt het me dat dit meer onzekerheid dan een serieus probleem is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 00:31
Hulk
Hulk is offline
En ja, ook bij een micropenis helpt jelqen

Laatst gewijzigd op 28-10-2009 om 22:25. Reden: pluis is MEEEGAAA
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 11:01
Verwijderd
Citaat:
dus, moet je een site zoeken waar je wel foto's kan vinden.
Die zijn er genoeg hoor ;D
google, anyone?
Te lui.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2009, 21:27
likkoekje
likkoekje is offline
Citaat:
Te lui.
ik ga ze niet voor je opzoeken
Oud 30-10-2009, 15:32
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
Omdat 'jou' dat niet 'lijkt'.

Hou niet zo van dat soort uitspraken.

Hou meer van dingen als: Het 'is' slecht omdat in 'dit' wetenschappelijk onderzoek is aangetoond 'dat'
dude, ik hoef niks te bewijzen. ik geef slechts mijn mening. het klinkt mij gewoon niet gezond in de oren, een beetje bloed in het zaakje pompen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten