![]() |
||
Citaat:
http://www.thundersplace.org/forum/s...ad.php?t=42539
|
Verwijderd
|
Voor zover ik begrepen heb, kun je met een operatie wel enkele centimeters winnen als het gaat op een slappe. Maar wordt je erectie niet langer aangezien je de zwellichamen niet kunt oprekken. Lijkt me logisch dat dat dus ook niet met een andere (niet operatieve) methode gaat. En wat heb je nu weer aan een langere slappe?
![]() @Hulk, die gebruiken beginnen toch allemaal als je nog in de groei bent. Ben alleen van die kettingen niet zeker.. Je stelde voor permanent gouden ringen om de basis van je pik te schuiven tot ie zo zwak, (smal) wordt dat ie z'n eigen gewicht niet meer kan dragen? Dat lijkt me de doorbloeding ook niet bevorderen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Het eerste rekt vooral huid en spieren uit, dat is veel makkelijker. Het tweede rekt niets uit maar verfrommelt en breekt alles wat vast zit, inclusief botten, waarna het gedwongen wordt om in een bepaalde vorm te helen. Het derde is meer illusie dan rekken.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is de theorie. En voor bewijs dat het werkt moet je die link ff checken die ik stuurde
||
![]() |
Citaat:
Diezelfde retards zijn ook ingenieurs die willen weten hoe ver een huis de grond in gestampt moet worden voordat hij stevig staat. Als medici 16 CM zeggen en alles rekenen, en de niet retards vanaf de buik hoogte komen die niet retards toch altijd zo'n 1 a 2 cm te kort. |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij het meten van de hoogte van een huis beginnen ze niet bij de fundering hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag heb ik een college gehad over 'de wonderlijke wereld van het mannelijke geslachtsdeel' zoals de docent het uitdrukte
![]() Je penis oprekken lijkt me dus niet echt nodig. Bovendien lijkt het me dat dit meer onzekerheid dan een serieus probleem is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |