Advertentie | |
|
![]() |
|
Pannenkoeken lusten ze indd allemaal. Je kan ook elk kind een wrap op het bordje doen en dan allemaal bakjes voor in de vulling neerzetten. Ze kunnen dan zelf gehakt, groente (rauw of geroerbakte), sausjes en geraspte kaas enz er in doen. Of zelf een hamburger maken, dus allemaal een broodje en dan hamburgers, kaasburgers, sla, plakjes tomaat en komkommer, ketchup, mayonaise enz op tafel zetten. Met een beetje hulp hier en daar lukt dat en vinden ze het ook vast leuk om te doen! Ik weet niet hoe groot de groep is, maar met een kleine club kan je mini pizza'tjes maken, dus zelf beleggen enzo.
Qua voorgerecht, zou ik het klein houden, ze eten niet zoveel en 3 gangen is best veel lijkt me! Een klein bladerdeeghapje (bv klein knakworstje oid in plakje bladerdeeg) of bv bij die wraps kun je een handje tacochips geven met wat gesmolten kaas. Na lusten ze vast wel ijs, maar een paar bolletjes ijs lijkt mij echt te veel voor kleuters. Bij de ah heb je een boek Toffe Toetjes met veel kinder nagerechten. Misschien dat je daar nog een idee opdoet.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Vroeger niet, nu wel? Verwijderd | 15 | 26-08-2013 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 21:05 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #13 Nijn* | 500 | 26-10-2004 15:59 | |