Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de RuG loop je dan risico dat je niet meer in je studentenemail kan en niet meer op Nestor/Blackboard.
Als ik jou was zou ik eerst netjes vragen of je het later mag betalen. Als ze nee zeggen kun je altijd nog de waarschuwing afwachten. En dan betalen zodra je het geld hebt en tot die tijd geen grote aankopen doen, zodat je zeker weet dat het in november wel kan. |
![]() |
|
Nooit denken dat instanties en bedrijven geld wel een maandje kunnen missen. Dat is geen goede insteek en voor je het weet loop je op meerdere vaste lasten een maand achter. Dit klinkt als 'dat overkomt mij niet', maar ik heb iets teveel mensen in deze situatie gezien waardoor het toch een aannemelijk verhaal wordt.
Probeer uitstel te regelen, als je het goed aanpakt moet het over het algemeen wel lukken. Zeker voor zo'n korte periode. En denk voortaan eerst na voordat je een verplichting aangaat, want je krijgt bij schoolgeld gewoon de optie om per maand te betalen. Dan kom je niet in zulke lastige situaties als deze. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gewoon uitstel vragen, heb ik al een keer of 3 moeten doen, en al 3 keer is de IBG akkoord gegaan met een termijn uitstel.
||
![]() |
Citaat:
ik ben het ermee eens dat het onzin is om je lesgeld in één keer te willen betalen als je het geld niet hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Werk, Geld & Recht |
ouderbijdrage studiefinanciering vampiro | 26 | 29-11-2004 08:53 | |
Algemene schoolzaken |
ik zoek een nieuwe opleiding! Sir Smoke-A-Lot | 3 | 10-10-2002 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |