Advertentie | |
|
![]() |
||
Pohh
edit: uberhaupt is er wel veel om over te praten...behalve sportauto's of voetbaluitslagen (hoewel er ongetwifjeld meisjes zijn die dat ook interessant vinden) ik vind muziek altijd leuk om over te praten...en geschiedenis maar het is een beetje apart als je begint met ''HEY WAT VIND JE VAN OTTO VON BISMARCK? ;D'' (geschiedenis dus maar niet doen ![]() edit: jeetje wat een moeilijke vraag om te beantwoorden XD Wat ook belangrijk is vind ik zelf - is luisteren. dat lullen hoef je niet per se continue te doen maar écht luisteren is ook belangrijk. dan kan je vaak daar ook wel op ingaan als ze klaar is En jezelf blijven. niet je cooler voordoen dan je bent met zo'n supermacho idee... gewoon op het zelfde niveau met elkaar praten. Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-11-2009 om 22:37. |
![]() |
|
Als het klikt komende de gespreksonderwerpen vanzelf wel. zo lang je maar niet geforceerd bezig gaat of je anders voordoet dan je echt bent, want daar schiet je niets mee op. En je hoeft niet constant te praten natuurlijk
![]()
||
Citaat:
Bedenk eens een aantal gespreksonderwerpen en vragen daarbij. Dan heb je altijd wat om op terug te vallen als het gesprek stil valt. Waar dan over? Nou, over wat jou (en haar) interesseert. Denk aan hobby's, dingen die je na school doet, dingen over school (huiswerk, leraren, vakken etc.), welke films ze leuk vindt, van welke muziek ze houdt. En haak daar op in ![]()
||
Citaat:
Bedankt voor de tips!
||
Citaat:
nee ik snap wat je bedoelt. misschien dat dt wel eens gaat werken
|
Je hoeft niet per se continue te praten. Als zij wel een prater is, dan moet je haar lekker laten babbelen en uit interesse af en toe een vraag stellen, dan lijkt het ook net dat je luistert. Als praten echt niet gaat, kun je misschien samen gaan sporten of een hobby zoeken. Dat leidt af en zonder te praten ben je bezig om met haar een band op te bouwen.
|
![]() |
|
![]() |
hehehe, doet me aan een leerkracht van me denken:
"Waar praten jullie over met je lief als je niet over deze thema's praat?" (leerkracht van internacionaal recht die van mening was dat we het nieuws moest bespreken). Had ik zin om te antwoorden: "wij praten niet, wij hebben alleen maar seks... hehehehe" Nu, daar heb je dus 2 mogelijkheden: actualiteit of gewoon handelen i.p.v. spreken Vind je je leven verder wel boeiend? Praat gewoon over wat je bezig houdt.. Dingen die je gaat doen, dingen die je hebt meegemaakt, vertel anekdote's, etc. Spreek je wel gemakkelijk met mensen waar je geen specifieke interesse in hebt? En je moet niet bang zijn dat ze wat je zegt niet interessant zal vinden, want het klikt of het klikt niet... het zal (hoogstwaarschijnlijk) niet afhangen van waarover jij spreekt. |
![]() |
||
Citaat:
Ja meestal wel zeer gemakkelijk. en verder weet ik niet zo erg wat haar intresses zijn. Ik had laatst wel een rake gok, en ook een enorme misser.. dus ja ik heb liever niet meer dat ik zo'n risico loop omdat missers erger in het geheuge staan positieve punten.
|
![]() |
Dus gaat het er niet over dat je niet goed bent in gesprekken voeren maar dat je gewoon te nerveus bent om met dat ene meisje te spreken...
Dus de oplossing: niet eraan denken dat je probeert indruk te maken op haar met heel interessant te babbelen, maar gewoon babbelen zoals je met vrienden babbelt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat fijn Madrechris! Kon je nu wel makkelijk een gesprek op gang houden? Misschien kun je zeggen wat je gedaan hebt (of welke tips geholpen hebben), voor andere forumers die misschien hetzelfde probleem hebben ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |