De kleding die ik aanbied gaat weg omdat ik het achteraf toch niet mooi vind, het te groot is geworden of te klein. Prijzen die er bij staan zijn richtprijzen, je kunt er natuurlijk onderbieden, maar liever niet ver eronder.

Ik heb eventueel nog meer foto's van sommige kledingstukken. Verzendkosten zijn voor de koper!
Gereserveerd
1. Bruine echt leren laarzen. Maat 42, schachthoogte: 39 cm, schachtwijdte: 41 cm en hakhoogte: 4cm. Ik heb ze vorig jaar winter een aantal keer gedragen, maar ze zijn me te groot. Ze zijn dus nog in goede staat. €30

3. Blauwgrijs corduroy rokje van LOGG bij H&M. Maat 36, lengte is 53 cm en de taillewijdte enkel is 37 cm. De rok is zo goed als nieuw, hij is maar twee keer gedragen. €15

4. Zwart jasje met korte mouwen van H&M. Maat 40. Het model is vrij kort. €8

5. Zwart merkloos corduroy jasje. Maat 38. Vrij vaak gedragen. €5

6. Zwarte bolero met korte mouwen van Wonder Woman. Het is maat L, maar hij valt kleiner. €5

7. Kort bruin geruit giletje van Only. Maat 38. €5
Gereserveerd
8. Blauw wikkelvestje van WE. Maat S. Het vestje lijkt een wikkelvestje, maar het onderste stuk zit vastgenaaid. €10

9. Wit vestje van Divided bij H&M. Maat 36. Het vestje is een beetje doorschijnend en maar 1 keer gedragen en gewassen. €7,50

10. De bovenste riem is nieuw en van Lady Sting en 75 cm lang.
11. De onderste riem is gedragen, merkloos en 95 cm.