Oud 01-12-2009, 18:54
Encore
Encore is offline
Hallo
Ik weet niet waarom, maar ik hoor steeds rare dingen.. Steeds gepiep, gekraak en weet ik veel wat. En nu opeens niet meer, maar dat heb ik wanneer ik slaap. Iemand een oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2009, 08:07
On efil
On efil is offline
Oh, dus jij kan perfect horen als je slaapt. Of is je zin gewoon verkeerd opgebouwd, want ik maak eruit op dat je dingen hoord als je aan het slapen bent, Zal het niet gewoon een droom zijn die zich elke avond herhaalt?

Maar als je bedoelt dat je het overdag hoor, en juist als je slaapt niet, dan moet je misschien maar eens een psycholoog overwegen, een huisarts bezoekje of een gesprek met je moeder.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 06:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Bij perfecte stilte gaan oren zelf geluid produceren zodat ze iets te doen hebben, wellicht dat dat het is? =)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 13:44
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bedoel je nu: als je slaapt, hoor je rare geluiden (in je droom?), of bedoel je: als ik in bed lig, hoor ik rare geluiden. Dat laatste had ik dit weekeinde ook, er zitten beesten op of in (waarschijnlijk in, helaas) het dak. Waarschijnlijk een steenmarter of ratten. Ik vond dit behoorlijk irritant, het maakte echt veel herrie en het is best wel eng, al dat geknaag en gebonk en gekraak. Maar ik weet niet of je dat bedoelde, want dat lijkt me verder niet echt een psychisch probleem, althans, het is wel vervelend, maar het is relatief eenvoudig op te lossen (ongediertebestrijding bellen).
Oud 03-12-2009, 17:01
Verwijderd
Ik zie en hoor de hele dag (rare) dingen die er (volgens mij) helemaal niet zijn. Ik ben waarschijnlijk in principle certifiably insane, maar ik heb er zelf nooit last van gehad. Ben ook helemaal niet paranoide of angstig ofzo. Ik kan je niet echt uitleggen wat je er aan moet doen of hoe je het kunt verhelpen, maar misschien is het gewoon een goed idee om het te accepteren (het is er nu eenmaal).

Je moet het een beetje zien als John Nash in 'A Beautiful Mind', die film. Hij ziet ook dingen en wordt opgenomen en behandeld enzo, maar uiteindelijk heeft dat allemaal geen nut. Zo leert hij uiteindelijk leven met de drie personen die hij ziet (maar niet bestaan) door het gewoon te accepteren en kan op die manier ook gewoon goed functioneren.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 09:02
On efil
On efil is offline
Jammer dat het leven geen film is, en dat jij gewoon kan flippen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 03:48
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat het leven geen film is, en dat jij gewoon kan flippen
Lol, nouja mijn punt was gewoon dat veel dingen een probleem kunnen worden wanneer je je ertegen gaat verzetten of er bang van wordt. Kijk, als ik iets hoor (of het nou echt is of niet) dan kan ik denken "Ach, ik hoorde wat en het maakt ook niet uit of het echt is of niet, maar er is niets gebeurd dus was maakt het uit?", of ik kan helemaal angstig gaan doen of 'denken' dat ik gek word en me druk gaan maken. Acceptatie maakt vaak al veel verschil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten