Oud 01-11-2009, 12:42
LoorAn
LoorAn is offline
Ik ben benieuwd wat tekenen zijn dat een jongen je leuk vindt. Dit is dus meer een vraag voor de boys!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2009, 14:48
Daantjer
Daantjer is offline
ja, er zijn niet echt tekenen voor, maarja, het is gewoon dat als hij zijn hoofd vlug wegdraait als jij op eens naar hem kijkt enzo, die standaard bullshit, maar dan weet je het ook niet zeker
Oud 01-11-2009, 14:54
Verwijderd
Dat verscheelt denk ik wel heel erg per jongen. Dus zo opschrijven zit er niet echt in.
Maar ik denk wel gewoon veel aankijken, proberen contact te zoeken, dat soort dingen?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 15:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er zijn geen standaard tekenen. Zoals elk meisje verschillend is, is ook elke jongen verschillend. Iedereen flirt anders. Wat voor de een een glimlach is van 'hoi', kan voor de ander een glimlach zijn omdat hij je leuk vindt. De ene jongen gaat ineens heel veel met je praten, de ander zal je juist gaan negeren. Kortom, je kan er geen wijs uit worden!

Heb je een specifieke jongen op het oog? Ga dan eens wat meer met hem praten en wacht tot hij je mee uit vraagt op date
Oud 01-11-2009, 18:37
LoorAn
LoorAn is offline
moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 20:27
darkfallzz
darkfallzz is offline
Als ik een meisje leuk vindt ga ik altijd eerst veel intresse tonen en daarna niet meer
dus veel praten veel afspreken enzo
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 20:29
voussavez?
voussavez? is offline
Als ze extra moeite voor je doen, en als ze meer aandacht aan jou besteden dan andere meisjes. Maar dit hoeft niet per sé, sommigen willen het juist niet te veel laten blijken omdat ze bang zijn voor afwijzing.
Oud 01-11-2009, 20:30
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Nee het is niet moeilijk... Als een jongen tijd en moeite in je gaat steken, je steeds aan het lachen wilt maken, je plaagt (met een insinuerende toon); dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten. "Meisjes plagen is zoentjes vragen" geld nog steeds. Als hij daarnaast serieuze gespreksonderwerpen met je aan wilt knopen is hij zeer waarschijnlijk geďnteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:05
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Misschien is het niet zo goed te zeggen, dus zal ik maar mijn persoonlijke aanpak neerzetten. Misschien helpt dat je:

Als ik een meisje leuk vind dan kijk ik haar diep in de ogen aan, dan plaag ik haar, dan praat ik heel veel met haar en probeer ik lichtelijk lichamelijk contact te zoeken. En dan vooral letten op de reactie's natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:31
Verwijderd
Citaat:
wacht tot hij je mee uit vraagt op date
Lui hoor, vrouwen mogen ook wel eens wat doen!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:23
Changshan
Changshan is offline
Als een jongen geďnteresseerd is (en niet al te verlegen), zal 'ie je net iets langer aankijken dan voor je gevoel normaal is. Uit onderzoek is gebleken dat dit bij mannen meer een hint is dan bij vrouwen, omdat vrouwen over het algemeen liever even lang naar iedereen blijven kijken.
Oud 03-11-2009, 12:01
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee het is niet moeilijk... Als een jongen tijd en moeite in je gaat steken, je steeds aan het lachen wilt maken, je plaagt (met een insinuerende toon); dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten. "Meisjes plagen is zoentjes vragen" geld nog steeds. Als hij daarnaast serieuze gespreksonderwerpen met je aan wilt knopen is hij zeer waarschijnlijk geďnteresseerd.
Je hebt zojuist bijna al mijn mannelijke vrienden beschreven, en die willen alleen maar vriendschap. Dus ik denk dat het toch wat moeilijker is dan dat.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Je hebt zojuist bijna al mijn mannelijke vrienden beschreven, en die willen alleen maar vriendschap. Dus ik denk dat het toch wat moeilijker is dan dat.
Meer dan anders, hč. Ik herken Egoconstructies beschrijving wel heel erg van jongens die mij leuk hebben gevonden (hoewel er ook waren die helemaal niks zeiden totdat ze me opeens een kaartje gaven met 'je bent zo leuk' ). Mijn mannelijke vrienden plagen me ook en maken ook suggestieve opmerkingen, maar dat is toch heel anders dan bijvoorbeeld hoe m'n vriendje deed voor we wat hadden, toen we ook nog gewoon bevriend waren. Maar waar dat 'm nou in zit... toch nog iets fysieker klieren denk ik, vaker elkaar aankijken, en domweg toegeven dat je elkaar wel aantrekkelijk vindt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 19:25
LoorAn
LoorAn is offline
Citaat:
Lui hoor, vrouwen mogen ook wel eens wat doen!
Volgens onderzoek nemen vrouwen de eerste 5(!) stappen bij het flirten. Oogcontact, lichaamstaal, subtiele hints.. En dan zijn mannen zo trots als ze naar de vrouw toe durven te stappen! Het is omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Volgens onderzoek nemen vrouwen de eerste 5(!) stappen bij het flirten. Oogcontact, lichaamstaal, subtiele hints.. En dan zijn mannen zo trots als ze naar de vrouw toe durven te stappen! Het is omgekeerd.
Dat zijn er 3, en dat vind ik niet echt stappen ondernemen. Een echte stap ondernemen is iemand zoenen, ergens aanzitten, of mee uit vragen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 08:17
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Wanneer een meisje je leuk vind kan je dat easy zien; bij een jonge wellicht iets lastiger, maar veel dingen zullen wel hetzelfde blijven, voor meisjes is het iig als volgt;

- Mondhoeken omhoog, soort van smile. Vaak tanden zichtbaar. Gezicht is relaxt.
- Op lip bijten of tong laten zien
- Gaat recht(er) (op) staan --> borst(kast) vooruit
- Kijkt herhaaldelijk, bijna soort staren. Pupillen vergroten merkbaar (wish to see more light of the desired image)
- Meer dan gebruikelijk knipperen met de ogen
- Optrekken van de wenkbrouwen en dan weer verlagen teken van intresse (niet noodzakelijk leuk vinden though)
- Hand door het haar halen (en niet op een nerveuze manier)
- Met haar spelen terwijl ze kijkt
- Haar weer achter de schouders doen
- Benen niet gekruisd hebben
- Aanraken van gezicht, iig kin of wangen, niet mond of ogen
- Doen alsof ze op mobiel/horloge kijkt als je voorbei loopt
- Aanpassen stemgeluid zodat op zelfde niveau als dat van jou komt te zitten (unbewust rapport building)
- Aanpassen snelheid praten zodat dit op hetzelfde niveau komt als dat van jou (same)
- Tegelijk lachen
- Softe mirroring van je body language, leg jij je handen op tafel, zij ook ed. Ga je onderuit gezakt zitten, zij ook ect.
- Huidskleur krijgt rode ondertoon
- Op school; komt vaak voor even tegen. ziet lopen, staan, maar is snel weer weg maar komt in die pauze vast nog wel weer keer tegen.
- kijkt naar beneden, dan van je weg
- lichaam word alerter
- lichaarm wel richting jou (iig, je ziet de persoon van voren, niet van achteren)
- tilt hoofd omhoog

Maargoed, dit zijn typische kenmerken bij dames, maar ook jongens passen hun manier van praten aan, ook die gaan je houding overnemen/kopieren/mirroren, ook die zullen niet met de rug naar je toe gaan staan als ze je wel leuk vinden, ook hun pupillen worden groter ed.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 14:46
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat zijn er 3, en dat vind ik niet echt stappen ondernemen. Een echte stap ondernemen is iemand zoenen, ergens aanzitten, of mee uit vragen.
Nog afgezien van dat de meeste meiden dat soort hints al niet durven geven, zodat je alles moet doen. De hints die ze geven zijn dan eerder: wegkijken, minder praten etc.
Oud 04-11-2009, 15:50
Roosje
Roosje is offline
^ het ligt misschien aan de mensen met wie ik omga maar ik ken echt heel, heel weinig meisjes die dat niet durven.

maar ik zit natuurlijk niet meer op de middelbare school.
Oud 04-11-2009, 19:15
LoorAn
LoorAn is offline
Ja, meisjes kunnen inderdaad lastig zijn qua hints geven aan jongens.. Dat moet ik toegeven.
En jongens vinden het moeilijk om deze hints te snappen.

Anyway, ik heb dus al een tijdje een hele leuke jongen op het oog. We praten vaak met elkaar en hij komt vaak als eerste naar me toe. Ik heb wel het gevoel dat hij mij ook wel ziet zitten, maar dit weet ik natuurlijk niet zeker.
Hij lacht vaak, kijkt me diep in mijn ogen, en komt vaak bij me zitten.

Zijn dit liefdestekenen of meer vriendschappelijk? Hij heeft namelijk veel vriendinnen.
Zo ja, zal ik hem eens uit vragen (ook al ben ik een meisje) of zal ik wachten tot hij het doet?
Als ik hem mee uit ga vragen, hoe doe ik dit? Via msn,sms of gewoon vragen? en waarheen dan?

Het lijkt me heel leuk maar ik durf het allemaal nog net niet. Een beetje hulp zou heel leuk zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 00:23
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
^ het ligt misschien aan de mensen met wie ik omga maar ik ken echt heel, heel weinig meisjes die dat niet durven.

maar ik zit natuurlijk niet meer op de middelbare school.
Alsof ik dat wel zit. Hm, het zal vast ook aan de meiden liggen waar ik in het verleden mee om ben gegaan, maar daarbij moest ik toch echt al het werk verrichten... valt nu inderdaad wel mee eigenlijk.

En tsja, hints van jongens worden ook niet altijd begrepen, áls ze dan eens voor de verandering subtiel zijn.
Oud 05-11-2009, 09:32
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Alsof ik dat wel zit. Hm, het zal vast ook aan de meiden liggen waar ik in het verleden mee om ben gegaan, maar daarbij moest ik toch echt al het werk verrichten... valt nu inderdaad wel mee eigenlijk.

En tsja, hints van jongens worden ook niet altijd begrepen, áls ze dan eens voor de verandering subtiel zijn.
nee weet ik toch, maar ik geloof dat de TS nog wel op de middelbare zit. Dus misschien ligt het daaraan.
verder moeten jongens helemaal niet subtiel zijn
Oud 06-11-2009, 15:30
LoorAn
LoorAn is offline
help!?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 19:59
GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
Zo ja, zal ik hem eens uit vragen (ook al ben ik een meisje) of zal ik wachten tot hij het doet?
Wachten... Als je moet wachten op alles wat je wil in plaats van actie ondernemen omdat te krijgen zal je maar weinig hebben. Dus als je je er goed bij voelt, gewoon zélf doen.
Citaat:
Als ik hem mee uit ga vragen, hoe doe ik dit? Via msn,sms of gewoon vragen? en waarheen dan?
Beste is in het echt, al kan ik begrijpen dat je msn of sms een tikkeltje makkelijker vindt.
Waarheen, daar ben ik niet echt een expert in. Een evenement dat je leuk lijkt? Kermis? Gewoon ergens wat eten? Bioscoop? Bij je thuis wat leuks doen? Wandeling op een mooie locatie? Strand?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 22:02
shyguy1995
shyguy1995 is offline
nouja ik ben een jonge en als ik een meisje leuk vind dan probeer ik oog contact te zoeken beetje plagen tong uitsteken enzo en veel met haar proberen te praten in de pauze bij haar te staan veel intresse tonen. nah dat was het wel zon beetje good luck
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 22:09
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Citaat:
nouja ik ben een jonge en als ik een meisje leuk vind dan probeer ik oog contact te zoeken beetje plagen tong uitsteken enzo en veel met haar proberen te praten in de pauze bij haar te staan veel intresse tonen. nah dat was het wel zon beetje good luck
Ook geprobeerd, minder succes dan mijn huidige methode. Blijf mysterieus, als je open kaart speelt ben je na een korte tijd al niet meer interessant voor haar =)
Oud 08-11-2009, 22:47
shyguy1995
shyguy1995 is offline
tja het is waar maar opgeven moment werd ik er gwoon ziek van ik was zo verliefd dat ik gwoon niks meer kon eten en toen heb ik het maar gevraagd maar wat jij zegt is ook wel waar
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 19:30
cindy96
cindy96 is offline
dat is heel moeilijk te zeggen..
sommige jongens laten het niet zo merken dus zijn wat stil en verlegen..
andere jongens gaan op een meisje af en beginnen een praatje..
heel verschillend.. en soms wel lastig..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 21:55
joeytje07
joeytje07 is offline
ik bijv ga me anders gedragen, bij ene meisje dat ik leuk vind.
denk cool of juist ehm gek, ik bedoel gaat anders praten enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten