Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wanneer een meisje je leuk vind kan je dat easy zien; bij een jonge wellicht iets lastiger, maar veel dingen zullen wel hetzelfde blijven, voor meisjes is het iig als volgt;
- Mondhoeken omhoog, soort van smile. Vaak tanden zichtbaar. Gezicht is relaxt. - Op lip bijten of tong laten zien - Gaat recht(er) (op) staan --> borst(kast) vooruit - Kijkt herhaaldelijk, bijna soort staren. Pupillen vergroten merkbaar (wish to see more light of the desired image) - Meer dan gebruikelijk knipperen met de ogen - Optrekken van de wenkbrouwen en dan weer verlagen teken van intresse (niet noodzakelijk leuk vinden though) - Hand door het haar halen (en niet op een nerveuze manier) - Met haar spelen terwijl ze kijkt - Haar weer achter de schouders doen - Benen niet gekruisd hebben - Aanraken van gezicht, iig kin of wangen, niet mond of ogen - Doen alsof ze op mobiel/horloge kijkt als je voorbei loopt - Aanpassen stemgeluid zodat op zelfde niveau als dat van jou komt te zitten (unbewust rapport building) - Aanpassen snelheid praten zodat dit op hetzelfde niveau komt als dat van jou (same) - Tegelijk lachen - Softe mirroring van je body language, leg jij je handen op tafel, zij ook ed. Ga je onderuit gezakt zitten, zij ook ect. - Huidskleur krijgt rode ondertoon - Op school; komt vaak voor even tegen. ziet lopen, staan, maar is snel weer weg maar komt in die pauze vast nog wel weer keer tegen. - kijkt naar beneden, dan van je weg - lichaam word alerter - lichaarm wel richting jou (iig, je ziet de persoon van voren, niet van achteren) - tilt hoofd omhoog Maargoed, dit zijn typische kenmerken bij dames, maar ook jongens passen hun manier van praten aan, ook die gaan je houding overnemen/kopieren/mirroren, ook die zullen niet met de rug naar je toe gaan staan als ze je wel leuk vinden, ook hun pupillen worden groter ed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ja, meisjes kunnen inderdaad lastig zijn qua hints geven aan jongens.. Dat moet ik toegeven.
En jongens vinden het moeilijk om deze hints te snappen. Anyway, ik heb dus al een tijdje een hele leuke jongen op het oog. We praten vaak met elkaar en hij komt vaak als eerste naar me toe. Ik heb wel het gevoel dat hij mij ook wel ziet zitten, maar dit weet ik natuurlijk niet zeker. Hij lacht vaak, kijkt me diep in mijn ogen, en komt vaak bij me zitten. Zijn dit liefdestekenen of meer vriendschappelijk? Hij heeft namelijk veel vriendinnen. Zo ja, zal ik hem eens uit vragen (ook al ben ik een meisje) of zal ik wachten tot hij het doet? Als ik hem mee uit ga vragen, hoe doe ik dit? Via msn,sms of gewoon vragen? en waarheen dan? Het lijkt me heel leuk maar ik durf het allemaal nog net niet. Een beetje hulp zou heel leuk zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]() En tsja, hints van jongens worden ook niet altijd begrepen, áls ze dan eens voor de verandering subtiel zijn. ![]()
||
Citaat:
verder moeten jongens helemaal niet subtiel zijn ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Waarheen, daar ben ik niet echt een expert in. Een evenement dat je leuk lijkt? Kermis? Gewoon ergens wat eten? Bioscoop? Bij je thuis wat leuks doen? Wandeling op een mooie locatie? Strand? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 09:41 | |
Liefde & Relatie |
Afhaken wanneer een jongen te close word. 93sfie | 6 | 14-10-2009 18:26 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |