Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nu commentaar gaat leveren in de trant van 'echt niet', of 'je lult want deze heb ik al ergens gelezen maar ik weet niet meer waar', zeg het dan maar niet want op kinderachtige reacties ga ik niet verder in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zal ik klaarblijkelijk in de war zijn geweest met iets anders daar ik veel poezie lees. Fouten zijn er ook maar om gemaakt te worden, mannetje.
|
Je denigrerende manier van praten staat me niet aan.
Ik bied je m'n excuses aan voor het feit dat ik je beledigd heb, maar ik stel het niet op prijs dat je reageert met 'fouten zijn er ook maar om gemaakt te worden, mannetje'. Dit is niet de eerste keer dat ik me op dit forum afvraag waarom er op zo'n onvolwassen manier met elkaar omgegaan moet worden. Ik geef je een niet beledigende reactie (zie mijn andere thread), en dan komt er zo'n reactie terug. 't Is jammer dat er altijd zo vijandig gedaan moet worden terwijl het ook zo normaal kan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Prospectie!! Mannetje was inderdaad beledigend bedoeld, goed opgemerkt! Dit had ik al verwacht! Je bent door mijn testen heengekomen. Ik dacht, om eerlijk te zijn, dat je nietmeer was dan een afgekloven worstelend mannetje . Die testen zijn voor jou niet belangrijk, doen er ook niet toe voor iemand, behalve voor mij persoonlijk om mensen in te schatten door ze uit te dagen!
||
![]() |
Citaat:
Liefs, Caroline
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare Halogeen | 180 | 15-10-2005 18:31 | |
Liefde & Relatie |
"vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje framboosje | 8 | 13-03-2003 17:34 |