Oud 19-11-2009, 22:46
Misaye
Misaye is offline
Hoi,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met tekenen. Ik denk dat ik altijd te geïntimideerd was door hele goede kunstenaars om me er zelf aan te wagen. Uiteindelijk heb ik nu toch m'n pen opgepakt.

Nu wil ik heel graag jullie meningen. Want ik weet zelf echt niet wat ik ervan moet denken.

Dancing World

Capture the Beauty

Blijf alsjeblieft aardig, maar wees wel eerlijk, daar heb ik het meeste aan.
Alvast bedankt

xoxo,
Misaye
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2009, 12:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Doe je dat met viltstift of met de computer, of..?
En doe je het uit je hoofd of naar de natuur of naar een foto?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 13:27
Misaye
Misaye is offline
Bedankt voor je reactie ^^ Ik heb het op de computer gemaakt.

Verder heb ik voor de grove pose als referentie een foto gebruikt, maar het uitwerken hiervan en de kleding etc heb ik uit m'n hoofd gedaan. Ook zijn de benen en voeten van de 1e totaal uit m'n hoofd omdat m'n referentiefoto een lange rok aanhad
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 14:32
Verwijderd
Hmm, zeker niet slecht getekend. De poses 'kloppen' wel anatomisch gezien, alleen ik vind ze als illustraties niet echt spannend. Een achtergrond zou passen, of misschien wat gewaagder lijnenspel of kleurgebruik.

De eerste is het interessantst omdat je daarbij de emotie nog kunt aflezen aan het gezicht en dat nog enigszins iets uitstraalt. De tweede heeft dat niet.

Maar goed, je kan het iig wel, dus ik zou vooral doorgaan Heb je nog meer om te laten zien?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 15:04
Misaye
Misaye is offline
Wow, echt heel erg bedankt. Zo'n reactie had ik precies nodig, hier heb ik echt veel aan.
Ik denk dat ik qua kleurgebruik inderdaad wel wat meer kan, ik wist alleen niet of ik het simpel moest houden of niet. Qua lijnenspel heb ik hier denk ik wel wat meer moeite mee, ik denk dat als je eenmaal op een bepaalde manier tekent het moeilijk is dit los te laten, maar ik zal m'n best doen.

Meer komt misschien nog, ben heel erg druk de laatste tijd, en telkens ziek
Misschien zelfs met achtergrond ;] ik vind dat niet zo heel leuk om te maken though.

Nogmaals heel erg bedankt

xoxo,
Misaye
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Wow, echt heel erg bedankt. Zo'n reactie had ik precies nodig, hier heb ik echt veel aan.
Ik denk dat ik qua kleurgebruik inderdaad wel wat meer kan, ik wist alleen niet of ik het simpel moest houden of niet. Qua lijnenspel heb ik hier denk ik wel wat meer moeite mee, ik denk dat als je eenmaal op een bepaalde manier tekent het moeilijk is dit los te laten, maar ik zal m'n best doen.

Meer komt misschien nog, ben heel erg druk de laatste tijd, en telkens ziek
Misschien zelfs met achtergrond ;] ik vind dat niet zo heel leuk om te maken though.

Nogmaals heel erg bedankt

xoxo,
Misaye
Nouja, het hangt er natuurlijk vanaf wat voor stijl je zelf hebt. Deze manier van kleuren/shaden is eenvoudig, maar kan prima werken. Het hangt er vanaf waar de illustratie voor gebruikt wordt.

Als je al een bepaalde manier van tekenen hebt, moet je dat echter niet gaan afleren, hooguit de 'slechte gewoontes' eruit halen. En daarnaast andere dingen verkennen, andere stijlen uitproberen als je echt verder wil komen in het tekenen.
Achtergronden hoeven niet saai te zijn om te maken, het hangt er maar vanaf wat je eromheen kunt verzinnen. Het kan zelfs vrij abstract blijven als je het voorwerp op de voorgrond uit wil laten steken.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 16:14
1208
1208 is offline
ik vind het best mooi,

alleen heb ik zo een idee, dat het linker (voor haar rechter) been van het eerste plaatje niet klopt..
ik kan niet precies zeggen wat,,
en ik zou de voeten net iets groter maken.
voor de rest vind ik het er echt super mooi uitzien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten