Oud 24-11-2009, 16:35
topkok19
topkok19 is offline
Zit ernstig te twijfelen om te starten met een koks opleiding. Koken is al jaren mijn hobby en heb al eens stage gelopen in goede restaurants. Alleen denk ik dat er in deze tijd ( recessie etc) nog wat banen op de tocht staan in de horeca, zou het verstandig zijn om nu een koks opleiding te gaan volgen?

grtz Geert
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2009, 16:57
Lotte^^
Lotte^^ is offline
als dat is wat je wilt, zou ik het gewoon doen!
met de meeste vacatures gaat het nu wat minder, als je daarna gaat kijken, denk ik dat er maar weinig opleidingen over blijven.
ook weet je niet hoe het is tegen de tijd dat je klaar bent met de studie, misschien is dan de economie wel weer vol in groei.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 15:50
remy476
remy476 is offline
Citaat:
als dat is wat je wilt, zou ik het gewoon doen!
met de meeste vacatures gaat het nu wat minder, als je daarna gaat kijken, denk ik dat er maar weinig opleidingen over blijven.
ook weet je niet hoe het is tegen de tijd dat je klaar bent met de studie, misschien is dan de economie wel weer vol in groei.
qft
Oud 27-11-2009, 18:34
Lente
Lente is offline
ik kan me voorstellen dat het nu lastiger is om een stage of bbl plek te vinden. ik zou daarom bij de school van je keuze vragen hoe dat zit, bijvoorbeeld of je zelf iets moet vinden of dat de school ook contacten heeft.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 11:31
remy476
remy476 is offline
Citaat:
ik kan me voorstellen dat het nu lastiger is om een stage of bbl plek te vinden. ik zou daarom bij de school van je keuze vragen hoe dat zit, bijvoorbeeld of je zelf iets moet vinden of dat de school ook contacten heeft.
Als je bereidt bent gratis op stage te gaan nemen ze je overal wel aan. Maar dat moet je dus afwegen. Sowieso zijn veel van die plekken verloren gegaan met de crisis...
Oud 29-11-2009, 18:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Heb je al een opleiding gedaan, waar ben je momenteel mee bezig? Lijkt me dat dat ook van belang is?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten