Oud 18-12-2009, 21:34
jjohan
jjohan is offline
ik heb vandaag deze site www.metaboli.co.uk gezien. je kont er een soort abbo nemen en dan kan je alle spellen daar spelen, het bedrag in de maand valt heelerg mee en er staan leuke titels op de site.

wat vinden jullie? of gebruiken jullie iets wat er op lijkt?
wat titels op die site:
Operation Flashpoint - Dragon Rising
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Unreal Tournament 3
Far Cry 2
totaal 567 games op de site
Oud 18-12-2009, 22:56
Verwijderd
Torrent sites zijn gratis en hebben een stuk meer games dusja.
Oud 18-12-2009, 23:05
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Torrent sites zijn gratis en hebben een stuk meer games dusja.
Oud 18-12-2009, 23:29
BendeBen
BendeBen is offline
voor datzelfde bedrag kan je ook usenet account kopen met retentie van hier tot tokio zodat je naast alle games ook nog eens alle muziek, apps, films en pron binnen kan halen op full speed (en geen gekut met ratios en gebrek aan seeders zoals bij torrent)
Oud 19-12-2009, 09:22
Verwijderd
Waarom betalen voor een illegale download?
Oud 19-12-2009, 09:25
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
en geen gekut met ratios en gebrek aan seeders zoals bij torrent
daarom
Oud 19-12-2009, 09:29
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
je betaalt toch ook voor je internetabo? ik zie een usenet account als een soort add on daarop.
Oud 19-12-2009, 09:45
jjohan
jjohan is offline
ja ik download ook zeker torrents, maar het probleem daarvan is dat je bij veel spellen niet online kunt.
die site is legaal dus kun je ook online, en het bedrag valt volgens mij best wel mee.
Oud 19-12-2009, 10:15
Verwijderd
Citaat:
ja ik download ook zeker torrents, maar het probleem daarvan is dat je bij veel spellen niet online kunt.
die site is legaal dus kun je ook online, en het bedrag valt volgens mij best wel mee.
Dat lijkt me onzin.
Oud 19-12-2009, 11:37
Verwijderd
Citaat:
voor datzelfde bedrag kan je ook usenet account kopen met retentie van hier tot tokio zodat je naast alle games ook nog eens alle muziek, apps, films en pron binnen kan halen op full speed (en geen gekut met ratios en gebrek aan seeders zoals bij torrent)
Doe dan gewoon nieuwsgroepen voor helemaal gratishj.
Oud 19-12-2009, 11:50
BendeBen
BendeBen is offline
kan. maar dan suckt je retentie weer balls.

ik vond het nogal hatelijk dat het nogal eens voorkomt dat je iets op usenet ziet staan maar dat je net een dag te laat bent met je weekje retentie bij je internet abo. nee dan dok ik wel 20eu om alles wat gepost is in het afgelopen jaar te kunnen downen mocht ik daar zin in hebben.
Oud 19-12-2009, 23:49
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik koop mijn games (hoewel ik af en toe een torrentje neem als demo) steam deals zijn fucking win.
Oud 20-12-2009, 03:06
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Omdat het sneller gaat
Oud 20-12-2009, 17:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Omdat het sneller gaat
Na net een CD met 800 KB/sec+ er door gerost te hebben via Bittorrent, moest ik wel een beetje glimlachen van deze uitspraak.
Oud 20-12-2009, 18:46
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Na net een CD met 800 KB/sec+ er door gerost te hebben via Bittorrent, moest ik wel een beetje glimlachen van deze uitspraak.
plak er maar een mb/sec bij en dan hebben we het over usenet. altijd. ongeacht seeders.
Oud 20-12-2009, 19:08
Verwijderd
Torrents trekken ook bij mij vrijwel altijd max speed. Uiteraard zal usenet nog sneller zijn maar voor die paar centjes heb ik wel een paar minuten meer geduld.
Oud 21-12-2009, 03:14
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Daar moest ik op mijn beurt weer om lachen gezien die snelheid voor mij alweer enige tijd geleden is, het is 2009 hè
Oud 21-12-2009, 09:53
Verwijderd
Opscheppen over je downloadsnelheden, omg :')
Oud 22-12-2009, 09:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Na films consequent met bijna 4 MB/sec+ te downloaden ongeacht wanneer ik het download, moest ik wel een beetje glimlachen van deze uitspraak.
Oud 22-12-2009, 15:50
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Na films consequent met bijna 4 MB/sec+ te downloaden ongeacht wanneer ik het download, moest ik wel een beetje glimlachen van deze uitspraak.
Ja, het rukken op hoe snel men download mag nu afgelopen zijn. Kern van de zaak is dat de uitspraak dat Bittorent traag is, nergens op sloeg. Dat verschilt per bestand, en populaire bestanden lopen als een trein.

Tegenover elke maand € 8 betalen om je spelletjes te mogen spelen, terwijl je voor minder permanente toegang hebt, is een vrij raar concept. Leuk als je een gamer bent die aan twintig spellen begint en ze binnen een week weer afschrijft, maar als je iets treft met replay waarde kun je het beter downloaden kopen.
Oud 22-12-2009, 16:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, het rukken op hoe snel men download mag nu afgelopen zijn. Kern van de zaak is dat de uitspraak dat Bittorent traag is, nergens op sloeg. Dat verschilt per bestand, en populaire bestanden lopen als een trein.
Check:

Citaat:
Omdat het sneller gaat
Citaat:
Citaat:
Oftewel, kap eens. Bittorrent is in mijn ogen niet snel, maar het is sowieso zeker weten niet snéller. Dus doe geen domme uitspraken alsjeblieft.
Oud 22-12-2009, 18:07
Verwijderd
terwijl ik gezellig op soulseek zit te chatten en ondertussen wat albums binnenhaal met 30kb/sec, moest ik toch wel een beetje glimlachen van bovenstaande uitspraken.
Oud 22-12-2009, 19:01
BendeBen
BendeBen is offline
soulseek <3
wordt dat nog gebruikt?
Oud 22-12-2009, 19:03
Verwijderd
Het is duidelijk minder druk dan toen ik er net zat (grootste groepen 500 vs 200 nu) maar het wordt nog wel gebruikt. En het werkt ook nog gewoon fijn.

maar dat is offtopic
Oud 22-12-2009, 21:10
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat jullie allemaal zo trots zijn dat naar mijn indruk er niks gekocht wordt.

Ik ben zeker niet heilig op dat vlak maar iets kopen is geen misdaad mensen.
Oud 22-12-2009, 21:16
Verwijderd
Waarom is dit topic eigenlijk nog open?
Oud 22-12-2009, 21:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat jullie allemaal zo trots zijn dat naar mijn indruk er niks gekocht wordt.

Ik ben zeker niet heilig op dat vlak maar iets kopen is geen misdaad mensen.
Ik koop ook regelmatig, hoor.
Oud 23-12-2009, 01:55
MiBe
MiBe is offline
Zelfde hier, ik download het eerst om het 'uit te proberen' en als het me echt bevalt koop ik het alsnog, zelfs al heb ik de film bijvoorbeeld al gezien. Mijn favorieten staan allemaal netjes origineel in de DVD/CD/Game-kast

En tsja, voor mij toch echt geen torrents meer tenzij ik het écht nergens kan vinden via nieuwsgroepen. Ik word vooralsnog niet gelukkig van downloadsnelheden onder de 1000 kB/s. Ja ik weet het, ben een verwend nest op dat gebied
Oud 23-12-2009, 22:16
Verwijderd
Ik koop alleen blizzard shit en l4d.
Oud 25-12-2009, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open?
Inderdaad. Het gaat alleen maar over downloaden en downloadsnelheden en dat is niet de bedoeling.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten