![]() |
|
ik heb vandaag deze site www.metaboli.co.uk gezien. je kont er een soort abbo nemen en dan kan je alle spellen daar spelen, het bedrag in de maand valt heelerg mee en er staan leuke titels op de site.
wat vinden jullie? of gebruiken jullie iets wat er op lijkt? wat titels op die site: Operation Flashpoint - Dragon Rising Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 Unreal Tournament 3 Far Cry 2 totaal 567 games op de site
|
![]() |
|
kan. maar dan suckt je retentie weer balls.
ik vond het nogal hatelijk dat het nogal eens voorkomt dat je iets op usenet ziet staan maar dat je net een dag te laat bent met je weekje retentie bij je internet abo. nee dan dok ik wel 20eu om alles wat gepost is in het afgelopen jaar te kunnen downen mocht ik daar zin in hebben.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tegenover elke maand € 8 betalen om je spelletjes te mogen spelen, terwijl je voor minder permanente toegang hebt, is een vrij raar concept. Leuk als je een gamer bent die aan twintig spellen begint en ze binnen een week weer afschrijft, maar als je iets treft met replay waarde kun je het beter
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Zelfde hier, ik download het eerst om het 'uit te proberen' en als het me echt bevalt koop ik het alsnog, zelfs al heb ik de film bijvoorbeeld al gezien. Mijn favorieten staan allemaal netjes origineel in de DVD/CD/Game-kast
![]() En tsja, voor mij toch echt geen torrents meer tenzij ik het écht nergens kan vinden via nieuwsgroepen. Ik word vooralsnog niet gelukkig van downloadsnelheden onder de 1000 kB/s. Ja ik weet het, ben een verwend nest op dat gebied ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|