Oud 07-01-2010, 15:00
heelup
heelup is offline
heehee allemaal,

Ik heb al tijdje een probleempje.. ik heb van die saaie vrienden ik vind het leuk om allemaal dingen te doen. Het maakt me niet uit wat bijv. naar steden gaan of op vakantie of gewoon door de stad lopen. Maar geen van mijn vrienden heeft hier zin in
Ze willen na school altijd meteen naar huis willen nergens naar toe en willen niet uitgaan of op vakantie een paar dagen...
Ik snap het echt niet. Als ik iets vraag is het antwoor altijd standaar ... mm geen zin!

Kijk ik ken genoeg mensen maar niet om zulke dingen mee te doen..
maar weet iemand wel iets ofzo want ik niet

bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2010, 15:17
voussavez?
voussavez? is offline
Doei oude vrienden.
Hallo nieuwe vrienden.
Oud 07-01-2010, 15:18
Thinus
Thinus is offline
andere vrienden zoeken, daar hoef je je oude vrienden niet voor te laten vallen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 15:26
Verwijderd
Heb niet veel goed advies, behalve één voor wbt vakantie.
Ga eens een keer op een jongerenreis. Ik ben een keer samen met mn broer op een survival vakantie in Slovenie geweest en daar waren meer mensen alleen op vakantie gegaan dan met iemand anders.
Het is een hele leuke groep geworden en een aantal mensen kenden elkaar zelfs al van vorige vakanties.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 15:46
Mark
Mark is offline
Een actieve jongerenreis is echt gaaf. Heb ik ook 3 keer gedaan. Wel met 3 vrienden samen, maar dan nog. Je ontmoet zoveel nieuwe mensen! Overdag ben je sportief bezig en 's avonds kun je gaan zuipen als je dat leuk vindt. Ideale combi. Tussendoor chillen bij het zwembad op de camping. Samen in tenten slapen en koken onder een partytent. Heerlijk!

"Gogo tours", "Do It" en "Labyrinth" zijn de organisaties waar ik mee ben geweest.
Oud 07-01-2010, 15:46
Mark
Mark is offline
Wat je trouwens ook kan doen, is dingen doen die geen geld kosten. Misschien zit het ze daar op vast?
Oud 07-01-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Een actieve jongerenreis is echt gaaf. Heb ik ook 3 keer gedaan. Wel met 3 vrienden samen, maar dan nog. Je ontmoet zoveel nieuwe mensen! Overdag ben je sportief bezig en 's avonds kun je gaan zuipen als je dat leuk vindt. Ideale combi. Tussendoor chillen bij het zwembad op de camping. Samen in tenten slapen en koken onder een partytent. Heerlijk!

"Gogo tours", "Do It" en "Labyrinth" zijn de organisaties waar ik mee ben geweest.
Ik ben ook met Labyrinth geweest, maar ik vond de organisatie klote.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 16:04
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Nee dat raad ik je ook niet aan. Daar moet je trouwens nog een halfjaar op wachten en ik was er ook eens heen gegaan, de mensen pasten totaal niet bij me, het is helemaal geen verzekering op vrienden.
Als ik jou was zou ik eens om je heen kijken, er zijn vast genoeg leuke mensen in je klas waar je nooit echt de moeite voor hebt genomen. Praat eens met ze en kijk wat hun interesses zijn.
Blijken dit ook geen interessante levensgenieters te zijn: vrienden hebben ook vrienden. Er zijn allemaal connecties waarmee je verbonden bent.
Wordt vrienden van je vrienden, dit is al makkelijker dan wildvreemden.
Oud 07-01-2010, 16:08
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb trouwens ook dit soort vrienden, ze bellen me nooit om iets leuks te doen en zitten altijd huiswerk te maken.
Nu heb ik een nieuwe klas en ik ben nog een beetje aan het aftasten, maar het lukt aardig om nieuwe vrienden te maken.
Geef het nooit op, ieder moment kun je kiezen voor andere belangrijke mensen in je leven, als je er maar voor openstaat.
Oud 07-01-2010, 16:21
heelup
heelup is offline
Oke heel erg bedankt alvast ik zal het eens proberen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 01:11
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 08:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nieuwe vrienden proberen te maken die wel interesse hebben in dingen die jij wilt doen. Er is laatst een topic over geweest waar je nieuwe vrienden kunt maken. Hier.

Een tip voor de vakantie is inderdaad om met een jongerenreisorganisatie mee te gaan. Hier ontmoet je jongeren die ook alleen op vakantie gaan en zo maak je zeer makkelijk contact (genoeg voor een leuke vakantie) en soms zelfs nieuwe vrienden! Ik weet niet hoe oud je bent? Maar ik kan je Vinea heel erg aanraden (is van 7-19 jaar). Het is wel echt een begeleide vakantie en dus een vast programma en minder vrijheid. Maar als je alleen bent en een jaar of 15-18 kun je daar echt prima en leuk op vakantie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten