Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee dat raad ik je ook niet aan. Daar moet je trouwens nog een halfjaar op wachten en ik was er ook eens heen gegaan, de mensen pasten totaal niet bij me, het is helemaal geen verzekering op vrienden.
Als ik jou was zou ik eens om je heen kijken, er zijn vast genoeg leuke mensen in je klas waar je nooit echt de moeite voor hebt genomen. Praat eens met ze en kijk wat hun interesses zijn. Blijken dit ook geen interessante levensgenieters te zijn: vrienden hebben ook vrienden. Er zijn allemaal connecties waarmee je verbonden bent. Wordt vrienden van je vrienden, dit is al makkelijker dan wildvreemden.
|
Ik heb trouwens ook dit soort vrienden, ze bellen me nooit om iets leuks te doen en zitten altijd huiswerk te maken.
Nu heb ik een nieuwe klas en ik ben nog een beetje aan het aftasten, maar het lukt aardig om nieuwe vrienden te maken. Geef het nooit op, ieder moment kun je kiezen voor andere belangrijke mensen in je leven, als je er maar voor openstaat.
|
Nieuwe vrienden proberen te maken die wel interesse hebben in dingen die jij wilt doen. Er is laatst een topic over geweest waar je nieuwe vrienden kunt maken. Hier.
Een tip voor de vakantie is inderdaad om met een jongerenreisorganisatie mee te gaan. Hier ontmoet je jongeren die ook alleen op vakantie gaan en zo maak je zeer makkelijk contact (genoeg voor een leuke vakantie) en soms zelfs nieuwe vrienden! Ik weet niet hoe oud je bent? Maar ik kan je Vinea heel erg aanraden (is van 7-19 jaar). Het is wel echt een begeleide vakantie en dus een vast programma en minder vrijheid. Maar als je alleen bent en een jaar of 15-18 kun je daar echt prima en leuk op vakantie ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #49 kroot | 490 | 02-02-2006 10:39 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |