Oud 28-01-2010, 18:16
palindrome
palindrome is offline
Vanaf dinsdag 2 februari kan jij al reserveren voor de DiningCity
Restaurant Week van 1 t/m 7 maart. Wij hebben 1250 bijzondere
en toprestaurants geselecteerd waarbij je kunt genieten van
een diner voor €25,- of een lunch voor €20,-. Michelin-sterzaken
mogen kunnen een kleine toeslag vragen.
In totaal zijn er meer dan 250.000 plaatsen beschikbaar!

En de lijst met restaurants is hier te vindenhttp://www.restaurantweek.nl/lang/nl/restaurants_list

Zitten erg leuke restaurants tussen waar je normaal al meer dan 20 euro kwijt bent voor een hoofdgerecht. Ga jij reserveren en zo ja, waar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2010, 18:51
dennis018
dennis018 is offline
ik heb het nog nooit gedaan zoiets als de restaurant week maar het klinkt wel erg leuk!
kan iemand me misschien vertellen wat het precies in houd?

kan je dan van hun menukaart kiezen wat je wil voor een bepaald bedrag of zit je aan een menu vast? en kan je diemenus ook op de sites vinden?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 19:55
palindrome
palindrome is offline
Bepaalde restaurants hebben een speciaal samengesteld keuzemenu en andere restaurants hebben een vast menu waarbij je niet kan kiezen. Maar je kan natuurlijk wel altijd je voorkeuren (bijv. geen vis/vlees) bekend maken.

Ik heb vorig jaar met de Restaurantweek bij Spize in Den Haag gegeten en daar kregen we een keuzemenu. Was wel geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 20:13
dennis018
dennis018 is offline
kan je voordat je reserveert ook de menus bekijken van verschillende restuarants die ze dan aanbieden?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 20:48
palindrome
palindrome is offline
Nee, helaas, de afgelopen jaren in ieder geval niet. Maar soms moet je gewoon een gokje wagen, Dennis.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 10:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er zit wel een restaurantje bij waar ik graag zou willen eten en wat me normaalgesproken vrij duur lijkt (er hangt geen kaart buiten). Nadeel is alleen dat het de week is nadat ik terug kom van de wintersport en die week waarschijnlijk al vrij veel uit eten geweest ben en er dan waarschijnlijk niet meer zo'n zin in heb Even overleggen met m'n vriend
Oud 29-01-2010, 12:55
dennis018
dennis018 is offline
van die lijst van restuarants in amsterdam, zitten er miss restaurants bij die jullie aanraden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten