Nummer staat erbij nu, maar mijn computer doet traag en raar.
En ik hou van grofgebekt. Soms
09-02-2010, 20:48
Verwijderd
Nouja, ik vond die vrouw in DWDD wel grappig, hoe ze haast vermoeid voor zich uit staarde terwijl Plasterk doorratelde. Beetje kinderachtig wel, maar ik vond Plasterks standpunt ook niet echt ergens op slaan.
09-02-2010, 20:48
Verwijderd
Waar woont je broer?
Maar err ja weet ik veel. Ik heb vrijdagavond eerst een forumverjaardag in de Docter en ik wil dus uitslapen maar iedereen is welkom vanaf 13:00. Pip en Kazet en Rationeel moeten even aangeven hoe laat ze vertrekken uit Gvc.
Maar err ja weet ik veel. Ik heb vrijdagavond eerst een forumverjaardag in de Docter en ik wil dus uitslapen maar iedereen is welkom vanaf 13:00. Pip en Kazet en Rationeel moeten even aangeven hoe laat ze vertrekken uit Gvc.
Ik moest het adres eerst wel even door Google Maps sleuren, maar daarna was het me volledig duidelijk waar het is. Kom ik regelmatig langs op de fiets.
Zijn huisgenoten zitten altijd buiten te roken in de zomer. Tenminste als ik het goede huis in mijn hoofd heb dan heeft hij een huisgenoot met veel dreads.
Zijn huisgenoten zitten altijd buiten te roken in de zomer. Tenminste als ik het goede huis in mijn hoofd heb dan heeft hij een huisgenoot met veel dreads.
Die is altijd heel vriendelijk. In de zomer kom ik daar vaak met Kronos langslopen onderweg naar de kroeg (hond mag niet door het centrum dus moet eromheen).
Die is altijd heel vriendelijk. In de zomer kom ik daar vaak met Kronos langslopen onderweg naar de kroeg (hond mag niet door het centrum dus moet eromheen).
hey what dreams may come. Die lijkt me echt verschrikkelijk, heb ik gelijk?
klinkt kut ja
09-02-2010, 21:18
Verwijderd
DWDD is nog niet online zie ik terwijl ik juist dat stukje wilde zien. Nog even een uitzendinggemist tip: NCRV Dokument: Klem! Gisterenavond gekeken en ik vind het altijd oprecht sneu én een beetje lachwekkend om van die volksmensen te zien.