Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*De doem der doden (Vertaling van Cry for the strangers) Gaat over een soort oude indiaanse legende over de "Stormdansers", over het Strand van de Overspoelende Doden (SOD beach), dingen uit het verleden die zich herhalen, een legende die waarheid blijkt te zijn, dat soort dingen *Stemmen in de storm (Vertaling van When the wind blows) (achterkant over typ) Vijftig jaar lang was het rustig in Amberton, een klein dorpje in de Rocky Mountains. Vijftig jaar lang werd de grot met de dode kinderen met rust gelaten. Vijftig jaar lang waakte Amos Amber ervoor dat de mijn gesloten bleef... Maar Amos was gestorven en Elliot Lyons was met zijn negenjarige dochtertje Christie in Amberton komen wonen. Elliot wilde de mijn heropenen, Elliot verstoorde de rust van de dode kinderen en nauwelijks een maand later was hij dood. Christie bleef moederziel allen achter. Alleen met de vijftigjarige Diane, die haar liefdevol in huis opneemt, doch een gruwelijk geheim met zich meedraagt dat sterker is dan zijzelf... Alleen met Diane's moeder, die weet welk noodlot uit zijn vijftigjarige sluimer is gewekt... Alleen in een afgelegen huis waar vijftig jaar geen kind gewoond heeft... Alleen met de stemmen van lang geleden gestorven kinderen... Alleen met haar doodsangst... Alleen met... *De macht van het kwaad (Vertaling van The God project) Gaat over allemaal kinderen die op onverklaarbare wijze dood gaan. *Dochters cvan de duivel (Vertaling van Punish the sinners) Gaat over een psycholoog, Peter Balsam die verhuisd naar een klein stadje Neilsville. Dit op verzoek van een oude vriend. hij gaat les geven op een katholieke middelbare school in latijn en psychologie. (stukje achterkant) Dan slaat het noodlot toe. Een duivelse macht maakt zich meester van de jonge meisjes van Neilsville. Een duistere kracht zaait angst en wanhoop in de harten van onschuldige kinderen. Een voor een vallen ze ten prooi aan een verpletterend zondebesef dat schreeuwt om boetedoening en... zelfmoord. (zegt genoeg neem ik aan, moet je maar lezen anders.. heel goed boek) ik doe anders vanavond nog wel wat boeken... nu ff niet meer |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
John Saul is ook goed te verteren, net als James Herbert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*rent terug, pakt pen en papier om titels op te schrijven en rent weer naarbibliotheek* Vooral dochters van de duivel lijkt me een mooi boek! Ow, btw, vanaaf komt er geloof ik een film van Stephen King op tv, volgens mn moeder een hele goede |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Klopt, Christine komt erop.. Heb hem niet gezien, dus weet niet of het een goede film is, heb gehoord van wel, dus ga wel ff kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb pas een boek van Clive Barker gelezen
*is titel vergeten* maar vond t wel een goed boek. ik ging naar de bieb om toch maar es een boek van clive barker te zoeken, nah eentje gevonden, leek me niet echt geweldig maa toch meegenomen, en toen sloeg ik t thuis open, en toen zag ik de lettergrootte, en ik dacht, ja dit boek moet ik toch maar lezen (ja echt waar, boeken met kleine lettertjes vind ik sowieso al een stuk minder fijn lezen...) nouja, en het was een heel goed boek, leuk verhaal, niet te moeilijk... alleen niet echt horror, ma dat kan ook aan t boek liggen da ik heb gelezen, dat het er net eentje was die niet-horror was maar welke nou beter is, clive barker of stephen king... geen idee ![]() |
![]() |
|
![]() |
Clive Barker ken ik niet, maar Stephen King heb ik wel wat van gelezen (ik lees niet veel, ben pas sinds een paar weken lid van de bieb
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken voor volwassenen Liezee | 38 | 02-03-2010 11:47 | |
Films, TV & Radio |
Je lievelingsfillum!!! Iotje | 88 | 09-06-2003 19:38 |