Advertentie | |
|
![]() |
|
Welkom
![]() http://www.glr.nl/
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dit is idd een van de mbo scholen waar ik me over 2 jaar wil gaan inschrijven toen ik de site eens beter bekeek zag ik dat ze ook een vmbo hadden. ik heb toelatingsexamen gedaan op een soortgelijk vmbo in eindhoven maar daar was ik helaas niet toegelaten. Rotterdam is een beetje ver, al zou ik best naar dat vmbo daar willen, maar ik denk dat ik daar toch maar beter niet over kan beginnen tegen mijn ouders ![]() iemand tips om zoiets toch voor elkaar te krijgen? x |
![]() |
|
Bij mij in de klas zit een hele groep Brabanders
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
want ik heb toelatingsexamen gedaan op een zelfde vmbo maar dan in Eindhoven, was ik niet toegelaten, maar in Eindhoven was het zeg maar zo dat ze niet met boeken werkten enzo en geen huiswerk, ik zou dolgraag naar het vmbo in rotterdam gaan, maar is behoorlijk ver weg. ik durf er eerlijk gezegd niet over te beginnen tegen mijn ouders ![]() op het mbo wil ik me in gaan schrijven in Rotterdam,Utrecht,Eindhoven,Boxtel en Den bosch, alleen van den bosch weet ik niet zeker of daar een mbo zit of alleen een kunstacademie |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
this is me ;D mboscholier | 2 | 13-08-2013 22:15 | |
De Kantine |
Telepathy - I think this is important for science - please help telepathic Vinko medneurolog | 17 | 19-11-2011 00:21 | |
this is me =) ice_wolf_icy | 1 | 09-11-2010 17:34 | |
This is real, this is me FunkyLyanneXx | 7 | 10-12-2009 12:02 | |
Verhalen & Gedichten |
This is me HipHopSter | 20 | 30-09-2006 09:14 | |
Verhalen & Gedichten |
this is me!!!! sayang-steelo | 0 | 19-02-2003 14:52 |