Heey,
Ik ben 16 en ik heb een tijdje geleden iets met een heel leuk meisje afgesproken, dat ik over een paar dagen iets met haar zou gaan doen. Maar nu wilt mijn moeder ineens een weekje weg in Nederland, terwijl ik dus iets met haar had afgesproken. En als ik terugben van vakantie heb ik 2 dagen voordat ik met mijn vader een week weg ga voor de rest van de vakantie.
Samengevat: Ik had dus iets met dat meisje afgesproken en wou er zeg maar iets van gaan maken, komt mijn moeder een week van te voren dat we weggaan.
Weten jullie smoesjes redenen waarom ik thuis zou moeten blijven komende week. Het hoeft niet persé met haar te maken hebben maar het kan van alles zijn.
Ik heb al:
- Volgend jaar is heel belangrijk en ik heb een hele week nodig of al mijn schoolspullen te regelen, ik moet ook nog mijn broertje helpen en hij gaat naar de brugklas. Zijn eerste jaar middelbare school dus goede voorbereiding nodig.

- Volgende week komt mijn nieuwe id binnen en die MOET ik ophalen.
- Ik heb een nieuwe abbo met een blackberry, die waren op en komen volgende week binnen en dat is mijn laatste kans om zo'n ding te bemachtigen.
Alvast bedankt!