Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn woningstichting is ervan overtuigd dat inbreken niet mogelijk is met een gesloten (op slot) deur. Slotenmaker was het hier mee eens. De politieman zei dat het een eitje is om de deur gesloten open te krijgen. Bij mijn bovenbuurman is dezelfde avond op dezelfde manier ingebroken en hij beweert bij hoog en laag dat zijn deur op slot zat. Ik weet ook niet wat de csi meneer nou uiteindelijk genoteerd heeft. Zijn verzekeringen altijd even streng? Ik ben nu ook heel bang dat m'n inboedelverzekering niks gaat vergoeden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tadam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom net bij de politie vandaan en de baliemevrouw zei letterlijk dat ik een andere keer terug moest komen als er een balie medewerker zat die er meer verstand van had ![]()
||
Citaat:
|
Om onduidelijke redenen heeft mijn inboedel verzekering vier maanden nodig gehad om de schade van de hierboven beschreven inbraak vast te stellen. Op 11 juni heb ik een toezegging gehad dat de verzekering mij €1300 zal uitkeren. Bijna drie maanden en vele telefoontjes naar de verzekering verder heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Een boze mail resulteerde in 'we gaan ons best doen mevrouw, binnen twee weken hoort u van ons of het in orde komt'.
Schiet niet echt op dus. Is er hier iemand die weet wat ik nog kan doen om een beetje schot in de zaak te krijgen (mijn collegegeld moet toch echt binnen nu en een week betaald worden) of wanneer hun betaaltermijn verstreken is zodat ik de wettelijke rente erbij kan eisen. Vertellen waar ik deze antwoorden kan vinden zou ook al fijn zijn Bedankt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je de gegevens hebt van die csi-menneer zou ik toch daar proberen een rapport vandaan te krijgen, immers aan je proces verbaal heb je niet veel.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Telefoon gestolen uit locker sportschool, wie is aansprakelijk? Martiño | 30 | 28-02-2012 21:40 | |
Werk, Geld & Recht |
ING studenten verzekering vergoed alleen bij inbraaksporen miekmuis | 4 | 23-09-2010 17:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Vermissing (?) uit studentenkamer Verwijderd | 22 | 23-12-2006 20:56 | |
De Kantine |
Gsm gejat Verwijderd | 9 | 15-06-2003 16:44 |