Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien kan je ook gelijk een cursus Nederlands erbij volgen...? En als je dit soort fouten maakt, is het begrijpelijk dat je dan denkt aan ''slimme'' mensen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder sluit ik mij aan bij Balance en wil ik eraan toevoegen dat bij twijfel of je een moeilijkere niveau aankan dit altijd moet proberen. Dit geldt zeker als je stapsgewijs hoger kan gaan, bijvoorbeeld MBO 3 -> MBO 4 -> HBO. Je merkt vanzelf wel wanneer je te veel op je tenen moet staan en je je laatst behaalde niveau moet accepteren ![]()
|
![]() |
Vanaf mijn kleins afaan heb ik moeite gehad met mijn motivatie. Nog steeds ervaar ik dat in mijn dagelijks leven. Ik zou het niet weten hoe dat komt? Ik wil gewoon mijn schoolcarriere met succesvolle diploma afsluiten, dat is mijn doel. Maar of de leraren mij dat gunnen is een ander verhaal. Tegenwoordig doen meeste leraren/leraressen steeds moeilijk i.v.m met je doelstellingen die je wilt bereiken.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO & HBO tegelijk? harryyy | 1 | 07-01-2013 21:39 | |
Studeren |
Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit oliesjeik | 3 | 04-11-2009 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
WO Bachelor vs HBO Bachelor Harrie | 157 | 23-11-2004 21:22 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor Hbo'ers. Vincent Vega | 8 | 28-01-2004 20:29 | |
Algemene schoolzaken |
Is er een rol weggelegd voor HBO-Verpleegkundigen? Rabbi Daniel | 19 | 20-01-2004 15:44 |