hallo, mijn naam is Stijn en ik zit op school in KA erasmus Deinze, ik ben op het einde van september naar daar gegaan en zit in het 3de jaar STW. Gisteren (vrijdag dus) kreeg ik een klop op m'n gezicht en verweerde mij door hem weg te schoppen van mij. de lerares die LO geeft had me dan langs de kant gezet terwijl de andere persoon gewoon mocht blijven meedoen. achteraf word ik ook door de directeur geroepen en roepte hij voor de volledige gang tegen mij. hij zei ook dat hij mijn ouders ging inlichten over de praat die ik gebruikte in de les LO. ik had hier niet bij nagedacht tot ik thuiskwam en mijn moeder me razend zei dat ik volgens de leerkracht LO dit gezegd had in het begin vd les; "Ik ben hier nieuw en ge moet niet te veel van mij verwachten want ik ben ni in mijne goeien." wat helemaal niet waar was! ook zou ik op de vraag "wil je je uurwerk uitdoen en in die zak steken?" gezegd hebben "Ge denkt toch niet dat ik da voor uw 'schone' ogen ga uit doen?" terwijl ik geen van beiden gezegd heb wil de directeur me nu van school sturen. mijn eigen moeder geloofd me niet eens, de enige die twijfelt aan het verhaal van de leraar is mijn stiefvader, maar die geloofd me ook niet volledig, kan iemand me zeggen wat ik hier aan kan doen?
|