Oud 24-10-2010, 17:09
Bomba28
Bomba28 is offline
Mijn naam is kevin ben 17 jaar en heb echt nodig advies nodig.
Er is zo'n meisje waarmee ik 2 keer wat heb afgesproken en ik vind haar heel erg leuk en zij mij ook, alleen het probleem met mij is dat ik best een rustig/stil iemand ben en ook niet goed weet wat ik moet doen en moet zeggen en ze zei ook tegen mij dat ze daar niet op valt maar dat ze me toch een kans wou geven omdat ze me leuk vond.
Nu heb ik gister voor de 2de keer met haar afgespoken en we gingen gwn op met kamer een film kijken op me bed kwas deze keer wel wat spraakzamer als de eerste keer maar toch vond ze het niet genoeg denk ik , en toen ik vroeg op msn of ze het wel leuk vond zei ze dat ze het wle gezellig vond en dat zei best druk is (wat ik ook al wist) en dat ze gwn wil praten en bezig wilt zijn.
Dus wil ik vragen of iemand wat tips heeft voor me om toch wat zelfverzekerder over te komen en niet meer zo stil te zijn en of ik nu nog een keer met haar moet afspreken , want ja kvind echt heel erg leuk en wil het niet verpesten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 18:07
Akhlys
Akhlys is offline
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin dat je je zo erg wilt aanpassen aan haar wensen. Ik snap dat je haar heel erg leuk vind, maar het is zonde als zij je niet neemt zoals je bent.

Maar goed, daar gaat het verder niet om. Sowieso moet je gewoon vaker met haar afspreken zodat jullie aan elkaar kunnen wennen (vooral voor jou belangrijk denk ik). Tot die tijd moet zij denk ik gewoon even geduld hebben en jou de tijd gunnen die je nodig hebt.
Verder gewoon VEEL met vrienden doen, zodat je comfortabeler bij mensen in het algemeen bent en je dus ook sneller praat.
Probeer er verder gewoon open-minded over te zijn. Ze vindt je al leuk, dus dat heb je al mee. Ik denk dat ze je dan ook niet zo snel gek of vreemd zal vinden als je (naar jou idee) verkeerde dingen zegt. Ga maar bij jezelf na: Wat is het ergste wat er fout kan gaan als je meer praat? Hoe meer je jezelf open stelt voor anderen, hoe beter je sociale leven eruit gaat zien, hoe makkelijker het is voor jou om meer te praten.

Hoop dat je er wat aan hebt
Oud 24-10-2010, 18:27
KingKong
KingKong is offline
Klinkt aardig cliché, maar eh, be yourself. En probeer te ontspannen, ben relaxed, dan zit je goed in je vel. En als jij jezelf bent en het klikt niet tussen jullie 2, tja, dan denk ik jammer dan, en dan zou ik zeggen tegen mezelf, er zijn nog genoeg andere meisjes waarvan er vast genoeg tussen zitten die wel bij mij passen.

Maar als ze wel bij je past is dat mooi! Maar probeer niemand anders te zijn dan jezelf, en ben relaxed, maak je niet al te druk om het feit dat het misschien niet helemaal goed gaat, iedereen maakt fouten maar iedereen leert daar ook van. En die chick van je is ook maar een mens, zij maakt ook fouten en is waarschijnlijk ook wel een beetje zenuwachtig.

Je wilt niet weten hoeveel mensen dit soort problemen hebben, ik had het en heb het soms nog steeds een klein beetje! Maar het gaat vanzelf weg, ik zeg altijd tegen mezelf dat ik ben wie ik ben en ik niemand anders zou moeten zijn, en anders mensen dat niet accepteren, jammer voor hun, maar ik verander niet, want ik ben de enige die over mezelf mag oordelen. En ik vind mezelf een prima kerel! Ik hoef niemand anders te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 18:27
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast.
Zelfverzekerd worden gebeurt niet zomaar opeens. Daar heb je tijd voor nodig. Zo was ik vroeger erg onzeker maar ben ik langzaam veel zelfverzekerder geworden. Dat ligt aan met wie je omgaat, hoe zij met jou omgaan, etc, etc. Het is belangrijk dat je veel met mensen omgaat, inderdaad. Probeer willekeurige mensen die je tegenkomt aan te spreken, begin met vragen hoe laat het is of zoiets en dan kan je opbouwen naar iets als complimentjes geven ofzo, begin met onintimiderende mensen als oude vrouwtjes ofzo. En dan dus opbouwen naar andere mensen. Leuke dingen doen met vrienden op openbare plekken helpt. En geduld hebben.

En als dat meisje je niet wil dan is dat haar verlies en past ze misschien gewoon niet bij je. Succes!
Oud 25-10-2010, 13:59
Anoniemengeheim
Anoniemengeheim is offline
Ik heb het zelfde....
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:58
Verwijderd
Idd zoals hierboven al werd gezegd jezelf blijven en gewoon veel dingen met andere doen...

Ik had t ook en als je een keer die stap zet gaat t de volgende keer steeds makkelijker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten