Klinkt aardig cliché, maar eh, be yourself. En probeer te ontspannen, ben relaxed, dan zit je goed in je vel. En als jij jezelf bent en het klikt niet tussen jullie 2, tja, dan denk ik jammer dan, en dan zou ik zeggen tegen mezelf, er zijn nog genoeg andere meisjes waarvan er vast genoeg tussen zitten die wel bij mij passen.
Maar als ze wel bij je past is dat mooi! Maar probeer niemand anders te zijn dan jezelf, en ben relaxed, maak je niet al te druk om het feit dat het misschien niet helemaal goed gaat, iedereen maakt fouten maar iedereen leert daar ook van. En die chick van je is ook maar een mens, zij maakt ook fouten en is waarschijnlijk ook wel een beetje zenuwachtig.
Je wilt niet weten hoeveel mensen dit soort problemen hebben, ik had het en heb het soms nog steeds een klein beetje! Maar het gaat vanzelf weg, ik zeg altijd tegen mezelf dat ik ben wie ik ben en ik niemand anders zou moeten zijn, en anders mensen dat niet accepteren, jammer voor hun, maar ik verander niet, want ik ben de enige die over mezelf mag oordelen. En ik vind mezelf een prima kerel! Ik hoef niemand anders te zijn.