Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Ik ken een stel dat elkaar met een uitwisseling in Polen ontmoet heeft, en zij wonen ondertussen samen in Nederland en is helemaal blij. Bij wijze van opsteker.
- Ze heeft tegen jou gelogen over haar vriend, en leugens in leugens... heel, heel slechte basis voor een relatie, helemaal als je ook nog eens met die afstand zit. Je hoeft het haar niet te verwijten, maar je moet je zelf wel heel goed realiseren dat jij maar heel moeilijk kunt weten wat zij denkt en voelt en doet, en of een relatie vervolgens uberhaupt een slim idee zou zijn. |
![]() |
|
![]() |
Het is dus allemaal zeer ingewikkeld ook voor mij. irl hebben we elkaar nog niet ontmoet maar dit gebeurd dit jaar zowiezo maar ben nu echt niet meer zeker of ik dat wel wens. We praten wel bijna elke dag voor uren en dat doen we via bellen met klank en beeld. we kunnen elkaar gewoon niet aanraken. Ik kon echter nog niet gaan naar daar door problemen en zij was nog te jong toen. Ze mocht deze zomer maar aangezien we uit elkaar waren had dit weinig zin en we zaten in een geschil dus dit ging weer niet. Van afstel komt uitstel zeggen ze. Nu ik hou echt van haar en ik geloof dat ze loog omdat ze zelf er ook niet superblij is dat alles zo is gelopen, zo zal ik het uitdrukken. Nu alvast bedankt voor de huidige antwoorden. En ja ik geloof er 100% als het goedkomt dat we samen iets kunnen bereiken. Waar een wil is, is een weg.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
SEE
![]() Ik denk dat je haar gewoon moet vergeten. Het voelt allemaal enorm belangrijk, ook ik heb zat ervaring met me aan mensen hechten die ik nog nooit gezien had, maar uiteindelijk is het bij dit meisje beter om er gewoon niet mee door te gaan. Het lukt je wel. Ook daar is die weg en die wil te vinden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|