Oud 05-11-2010, 22:01
Djeten
Djeten is offline
yo iedereen

Ik zit met een probleem dat mijn leven serieus begint te bepalen. Een jaartje terug had ik een echte goeie relatie met een Pools meisje. Ze betekende alles voor me. Had ze leren kennen op het net omdat ik thuis zat voor revalidatie voor een half jaar. Wat moet je dan doen hé. Dus ja ik had haar leren kennen en ik kon alles kwijt tegen haar en zij tegen mij. Na een aantal maanden elkaar heel intensief te chatten enzo hebben we in een relatie getreden. alles ging goed totdat we begonnen te piekeren hoe we alles zouden doen in de toekomst. Na een echte relatie van een 8tal maand zijn we uit elkaar gegaan omdat de afstand onze harten brak. ze is eigenlijk nooit over mij geraakt en ik niet over haar. paar maanden geleden heb ik contact verbroken maar het vervelende gevoel van haar te missen kwam terug en zij kon het zelf ook moeilijk aan ( we praatten elke dag voor uren). Nu probeert ze met een andere kerel maar ze zegt telkens dat het niet hetzelfde gevoel was als met mij. Zelf heb ik ook een vriendin maar blijkbaar is ze de ware niet. Ik zie ze graag enzo maar ik kan het Poolse meisje nooit uit mijn kop krijgen. Die Poolse valt en staat ook telkens op waardoor ik mezelf niet kan zeggen. Kijk man t'is gedaan. Ze had ook gelogen over haar vriend toen en echt hard volgehouden. achteraf heb ik dat kunnen ontdekken door haar te laten vertellen en vertellen totdat ze leugens in de leugens begon te vertellen en de hele verhaallijn niet meer klopte. Ze zei dat ze dit deed omdatze bang was dat ik nog op haar zou zijn en zij op mij en doordat ik wist dat ze iemand had dat ik geen contact meer zou opnemen. Nu ik probeer het haar te verwijten dat ze gelogen heeft, maar het lukt me niet en ik kom er echt zot van. Telkens val ik terug in een depressie door dit. Iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2010, 22:31
Verwijderd
Even een technisch vraagje: Die relatie van 8 maanden, was daar ook iets irl van?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 23:07
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik vraag me idd hetzelfde af als Lusi Khartoum
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 23:18
AzN
AzN is offline
Citaat:
Even een technisch vraagje: Die relatie van 8 maanden, was daar ook iets irl van?
Citaat:
Na een echte relatie van een 8tal maand zijn we uit elkaar gegaan omdat de afstand onze harten brak.
Dat denk ik wel . Maar goed: als jij nog zoveel van haar houdt en zij van jou, is 't ook oneerlijk voor jouw huidige vriendin en haar huidige vriend om 't aan te houden. Ze woont in Polen, begrijp ik? Das idd niet naast de deur, maar als zij 'de ware' voor je lijkt te zijn.. Zit er 'n toekomst voor jullie samen in? Ik bedoel, zou 't mogelijk zijn om 'ooit' met haar samen te gaan wonen bijvoorbeeld?
Oud 05-11-2010, 23:21
Verwijderd
Nou misschien gingen ze uit elkaar omdat ze elkaar toch nooit konden zien, en is de eerste ontmoeting er niet eens van gekomen Je kunt het echt op twee manieren opvatten hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 00:29
Verwijderd
- Ik ken een stel dat elkaar met een uitwisseling in Polen ontmoet heeft, en zij wonen ondertussen samen in Nederland en is helemaal blij. Bij wijze van opsteker.

- Ze heeft tegen jou gelogen over haar vriend, en leugens in leugens... heel, heel slechte basis voor een relatie, helemaal als je ook nog eens met die afstand zit. Je hoeft het haar niet te verwijten, maar je moet je zelf wel heel goed realiseren dat jij maar heel moeilijk kunt weten wat zij denkt en voelt en doet, en of een relatie vervolgens uberhaupt een slim idee zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 17:53
Djeten
Djeten is offline
Het is dus allemaal zeer ingewikkeld ook voor mij. irl hebben we elkaar nog niet ontmoet maar dit gebeurd dit jaar zowiezo maar ben nu echt niet meer zeker of ik dat wel wens. We praten wel bijna elke dag voor uren en dat doen we via bellen met klank en beeld. we kunnen elkaar gewoon niet aanraken. Ik kon echter nog niet gaan naar daar door problemen en zij was nog te jong toen. Ze mocht deze zomer maar aangezien we uit elkaar waren had dit weinig zin en we zaten in een geschil dus dit ging weer niet. Van afstel komt uitstel zeggen ze. Nu ik hou echt van haar en ik geloof dat ze loog omdat ze zelf er ook niet superblij is dat alles zo is gelopen, zo zal ik het uitdrukken. Nu alvast bedankt voor de huidige antwoorden. En ja ik geloof er 100% als het goedkomt dat we samen iets kunnen bereiken. Waar een wil is, is een weg.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 18:01
gerard321
gerard321 is offline
nou als je elkaar nog niet ontmoet hebt, hoe in godsnaam kan je dan een relatie hebben gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 20:02
Verwijderd
SEE

Ik denk dat je haar gewoon moet vergeten. Het voelt allemaal enorm belangrijk, ook ik heb zat ervaring met me aan mensen hechten die ik nog nooit gezien had, maar uiteindelijk is het bij dit meisje beter om er gewoon niet mee door te gaan. Het lukt je wel. Ook daar is die weg en die wil te vinden
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 20:43
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Een vliegticket, wanneer goed gepland, kost niet zoveel hoor. Laat 'r overkomen, blijft ze een tijdje, kan je zien hoe het is?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 23:13
Djeten
Djeten is offline
Citaat:
Een vliegticket, wanneer goed gepland, kost niet zoveel hoor. Laat 'r overkomen, blijft ze een tijdje, kan je zien hoe het is?
Ik heb de intentie deze zomer te gaan ze vindt het ok maar is totaal niet overtuigd of ik dat wel zal doen. Normaal ben ik nu al 95% zeker van te gaan. wordt het niets dan is dat zo, lukt het goed des te beter. Vroeger kan niet zij doet nu kunst en tijd heeft ze niet echt omdat het allemaal zeer stroef gaat en zelf kan ik ook momenteel de deur niet uit, dus nog effe wachten. Had ik de tijd zat ik al op het vliegtuig en zat ik hier me niet suf te piekeren op dit forum .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 23:14
Djeten
Djeten is offline
Citaat:
nou als je elkaar nog niet ontmoet hebt, hoe in godsnaam kan je dan een relatie hebben gehad?
Als je geen ervaring hebt, wil je dan ook niet oordelen want je beseft niet hoe belangrijk dit is.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 23:18
Djeten
Djeten is offline
Citaat:
SEE

Ik denk dat je haar gewoon moet vergeten. Het voelt allemaal enorm belangrijk, ook ik heb zat ervaring met me aan mensen hechten die ik nog nooit gezien had, maar uiteindelijk is het bij dit meisje beter om er gewoon niet mee door te gaan. Het lukt je wel. Ook daar is die weg en die wil te vinden
dat probeer ik ondertussen al een jaar. wordt het stilaan beu van het te proberen vergeten. Heb een dikke 3 maand eens niet met haar gepraat. Na een tijdje was ze min of meer uit mijn gedachten, maar nog wel aanwezig, maar niet zoals nu elke dag dat ik erover pieker enzo. Toen ze online was en weer begon te praten was het kwaad alweer geschied voor mij en herviel ik weer compleet. Ik pieker nogal vaak. Heb ook al naar een pyscholoog geweest maar zelfs die kerel krijgt het niet uit me kop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten