![]() |
|
TopX, het jongerenpanel van EenVandaag, en CosmoGIRL willen graag weten:
Hoe ver ga jij om er mooi uit te zien? Sta je elke week in de sportschool te zweten om een wasbordje te kweken? Kan je alleen de deur uit zonder haar op je benen? (Dat geldt ook voor mannen!) En heb je er wel eens gedacht aan een cosmetische ingreep, bijvoorbeeld om je borsten te vergroten of je neus te corrigeren? Doe mee met dit korte onderzoek, en maak het nieuws in EenVandaag! Klik hier En ook niet onbelangrijk: alle deelnemers maken kans op een Meet&Greet met een bekende persoonlijkheid! Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 08:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik sport namelijk 2 keer in de week echt hard en ik moet super veel bij eten om op gewicht te blijven, ben wel voor de rest door de weeks erg actief. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet niet wat zumba is maar het klinkt niet echt als een calorie knaller. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dans 1x per week, sport minder dan vroeger omdat ik het druk heb en al tevreden ben met mn lichaam en het niet echt nodig vind. In en om het huis ben ik altijd intensief bezig dus mn spieren blijven sowieso wel aanwezig. Ik ga niet graag de deur onverzorgd uit. Ik vind het fijn om er schoon en fris uit te zien en leuke/nette kleding en n (engizins) opgemaakt gezicht en haar helpen daar enorm bij. Ik kan me goed voorstellen dat mensen cosmetische ingrepen ondergaan, als je je ergens niet fijn bij voelt, waarom zou je het dan niet veranderen als het gewoon kan en mag. Zolang mensen niet helemaal de weg kwijt raken en aan het snijden blijven, is er meestal niks aan de hand. Ik denk wel dat het belangrijk is dat die mensen ook zonder een ingreep nog wel met zichzelf door 1 deur kunnen, anders is de intentie niet goed (genoeg) lijkt me.
|
![]() |
ik moet zeggen dat ik er momenteel niet veel meer mee bezig ben.
Heb heb wel gehad van me 12e tot me 18e ongeveer, Toen trainde ik 40 uur per week judo en kickboksen. En was er erg op gebrand dat ik mijn buik er beter uit zou zien dan alle jongens ( al die uren trainde ik met alleen maar jongens, Er was geen meisje aanwezig ![]() Toen had ik ook eindelijk een ''blokjes buik'' die ik altijd wou. Tevens was er natuurlijk een grote druk bij het judo dat je op een bepaald gewicht moest blijven. Daardoor draaide eigenlijk mijn gehele leven daarom heen. Moet wel zeggen dat toen ik stopte met trainen vanwege grote blessures ik het in het begin erg moeilijk heb gehad, Want toen kwam ik behoorlijk snel veel kilo's aan. ik ging van 48 kilo naar 70 kilo. Toen was ik behoorlijk onzeker. Heb tot me 20e me daar veel druk om gemaakt, maar als ik nu kijk.. Weeg nu rond de 64 kilo en vind het wel prima zo! Wil nog wel graag iets aan me neus laten doen, maar dat is meer doordat ik tijdens die tijd vaak me neus heb gebroken, en daar veel last van heb. Maar verder niet echt.. Ben niet echt zoals de meeste meiden, je zult mij eigenlijk nooit met make-up zien bijvoorbeeld. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
Lifestyle |
streetstyle-streetfashion Emelien | 131 | 13-06-2009 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |