Oud 16-11-2010, 14:53
Lisette
Lisette is offline
TopX, het jongerenpanel van EenVandaag, en CosmoGIRL willen graag weten:
Hoe ver ga jij om er mooi uit te zien?

Sta je elke week in de sportschool te zweten om een wasbordje te kweken?
Kan je alleen de deur uit zonder haar op je benen? (Dat geldt ook voor mannen!)
En heb je er wel eens gedacht aan een cosmetische ingreep, bijvoorbeeld om je borsten te vergroten of je neus te corrigeren?

Doe mee met dit korte onderzoek, en maak het nieuws in EenVandaag!
Klik hier

En ook niet onbelangrijk: alle deelnemers maken kans op een Meet&Greet met een bekende persoonlijkheid!

Laatst gewijzigd op 17-11-2010 om 08:56.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 22:13
Verwijderd
Ik sport 2 keer in de week om slank te blijven dat vind ik precies genoeg.
en 1 keer in de week scheer ik me dat ik niet al te veel baardgroei heb.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 08:55
Pluis
Pluis is offline
TopX werkt samen met scholieren.com, vandaar dat dit topic gewoon toegestaan wordt op L&G.
De posts over het al dan niet werken van de link heb ik eruit gehaald, de link uit uit de openingspost heb ik gerepareerd.. Feedback over het al dan niet werken van de site mag per PM naar de TS, om het topic netjes te houden.
Oud 17-11-2010, 08:56
schaapje7
schaapje7 is offline
Ik sport 3 keer in de week ook al is dat niet nodig maar ik vind het gewoon leuk!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 09:54
Lisette
Lisette is offline
Dat is goed om te horen! Zou leuk zijn als je meedoet aan het onderzoek. Hoe meer jongeren er mee doen, hoe leuker de uitslag wordt!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 09:56
Lisette
Lisette is offline
Citaat:
Ik sport 2 keer in de week om slank te blijven dat vind ik precies genoeg.
en 1 keer in de week scheer ik me dat ik niet al te veel baardgroei heb.
Dag ikzelf,

Leuk om te horen! Vergeet je niet om mee te doen? Zou fijn zijn als we ook jouw mening kunnen meenemen! Dank!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 21:03
marrel
marrel is offline
Ik sport 1x per week maar niet eens echt voor m'n uiterlijk, meer conditie. Makeup vind ik mooi en voel me er zekerder door maar heb bijna altijd alleen mascara op en vind dat prima. Op zaterdag middag durf ik ook best zonder de deur uit. Wil er wel verzorgd uit zien, dat vind ik het belangrijkst. Wil wel graag leuke kleding aan hebben en m'n haar moet redelijk oke zitten.
Oud 18-11-2010, 12:54
Rysair
Rysair is offline
Ik heb het ingevuld.

Sta je elke week in de sportschool te zweten om een wasbordje te kweken?
Nee, ik ben 18 en ik vind dat nu nog niet nodig. Ik train 1 keer per week en fiets dagelijks naar school.
Kan je alleen de deur uit zonder haar op je benen? (Dat geldt ook voor mannen!)
Op dit moment in de koude periode van het jaar vind ik het nogal overdreven.
En heb je er wel eens gedacht aan een cosmetische ingreep, bijvoorbeeld om je borsten te vergroten of je neus te corrigeren?
Ja, neus.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:42
Diamera
Diamera is offline
Ingevuld. Ik heb wel eens geacht aan het laten corrigeren van (vet)wallen onder mijn ogen. Maar toen ik er foto's van zag, van vlak na de operatie bijvoorbeeld, durfde ik al niet meer.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Dag ikzelf,

Leuk om te horen! Vergeet je niet om mee te doen? Zou fijn zijn als we ook jouw mening kunnen meenemen! Dank!
Praat je nu tegen jezelf
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 13:28
Rivka
Rivka is offline
Ingevuld.
Oud 19-11-2010, 17:13
gurl19
gurl19 is offline
Ingevuld, ik vind 250 tekens te weinig om mijn mening te geven.
Ik sport 4x in de week om op gewicht te blijven, liever zou ik afvallen, maar dat gaat niet zo goed.

Ik snap wel dat mensen cosmetische operaties ondergaan, maar sommige mensen slaan dan door en ik heb een hekel aan die platgestreken koppen. Ik zou best een borstvergroting willen of wat vet willen wegzuigen, maar ik wil niet snijden in een gezond lichaam. Dus ik doe het maar met een pushup bh en lekker sporten!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 18:05
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik snap wel dat mensen cosmetische operaties ondergaan, maar sommige mensen slaan dan door en ik heb een hekel aan die platgestreken koppen. Ik zou best een borstvergroting willen of wat vet willen wegzuigen, maar ik wil niet snijden in een gezond lichaam. Dus ik doe het maar met een pushup bh en lekker sporten!
Ik vind die botoxfiguren er ook niet uitzien, maar ik snap wel waarom iemand een oor of neuscorrectie laat doen. Waarschijnlijk krijgen ze door zo'n operatie veel meer zelftrouwen en voelen ze zich lekkerder. Ik ben het wel met je eens, je moet niet doordraven in het ondergaan van cosmetische operaties. Het is niet mooi meer als het opzichtig wordt dat je geopereerd bent.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ingevuld, ik vind 250 tekens te weinig om mijn mening te geven.
Ik sport 4x in de week om op gewicht te blijven, liever zou ik afvallen, maar dat gaat niet zo goed.

Hoe veel sport je per keer dan als ik vragen mag?
ik sport namelijk 2 keer in de week echt hard en ik moet super veel bij eten om op gewicht te blijven, ben wel voor de rest door de weeks erg actief.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 11:19
gurl19
gurl19 is offline
Beetje wisselend wat ik doe, maar meestal 2x keer in de week zumba, 1x x-co en 1x gewoon fitnessen. Ik sport altijd maar een uurtje. Ik zal ook wel geen goede genen hebben, als ik kijk na mijn familieleden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 19:18
Verwijderd
Kan ik ook de vragenlijst invullen zonder mijn emailadres te geven? Dat staat me namelijk een beetje tegen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Beetje wisselend wat ik doe, maar meestal 2x keer in de week zumba, 1x x-co en 1x gewoon fitnessen. Ik sport altijd maar een uurtje. Ik zal ook wel geen goede genen hebben, als ik kijk na mijn familieleden.
of je moet nog veel meer sporten.
ik weet niet wat zumba is maar het klinkt niet echt als een calorie knaller.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 06:48
LiefMiesje
LiefMiesje is offline
Sporten.
Maar eigenlijk niet want daar ben ik veel te lui voor.

Ik wíl dus gaan sporten

Oh jaa en elke ochtend een kwartier voor de spiegel (make-up)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 06:53
LiefMiesje
LiefMiesje is offline
Politicus van het jaar
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 09:31
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
of je moet nog veel meer sporten.
ik weet niet wat zumba is maar het klinkt niet echt als een calorie knaller.
als je het goed doet is zumba zeker wel n calorie knaller

ik dans 1x per week, sport minder dan vroeger omdat ik het druk heb en al tevreden ben met mn lichaam en het niet echt nodig vind. In en om het huis ben ik altijd intensief bezig dus mn spieren blijven sowieso wel aanwezig.

Ik ga niet graag de deur onverzorgd uit. Ik vind het fijn om er schoon en fris uit te zien en leuke/nette kleding en n (engizins) opgemaakt gezicht en haar helpen daar enorm bij.
Ik kan me goed voorstellen dat mensen cosmetische ingrepen ondergaan, als je je ergens niet fijn bij voelt, waarom zou je het dan niet veranderen als het gewoon kan en mag. Zolang mensen niet helemaal de weg kwijt raken en aan het snijden blijven, is er meestal niks aan de hand. Ik denk wel dat het belangrijk is dat die mensen ook zonder een ingreep nog wel met zichzelf door 1 deur kunnen, anders is de intentie niet goed (genoeg) lijkt me.
Oud 03-12-2010, 09:48
flower1989
flower1989 is offline
ik moet zeggen dat ik er momenteel niet veel meer mee bezig ben.
Heb heb wel gehad van me 12e tot me 18e ongeveer, Toen trainde ik 40 uur per week judo en kickboksen.
En was er erg op gebrand dat ik mijn buik er beter uit zou zien dan alle jongens ( al die uren trainde ik met alleen maar jongens, Er was geen meisje aanwezig )
Toen had ik ook eindelijk een ''blokjes buik'' die ik altijd wou.
Tevens was er natuurlijk een grote druk bij het judo dat je op een bepaald gewicht moest blijven. Daardoor draaide eigenlijk mijn gehele leven daarom heen.

Moet wel zeggen dat toen ik stopte met trainen vanwege grote blessures ik het in het begin erg moeilijk heb gehad, Want toen kwam ik behoorlijk snel veel kilo's aan. ik ging van 48 kilo naar 70 kilo. Toen was ik behoorlijk onzeker.
Heb tot me 20e me daar veel druk om gemaakt, maar als ik nu kijk.. Weeg nu rond de 64 kilo en vind het wel prima zo!

Wil nog wel graag iets aan me neus laten doen, maar dat is meer doordat ik tijdens die tijd vaak me neus heb gebroken, en daar veel last van heb. Maar verder niet echt..
Ben niet echt zoals de meeste meiden, je zult mij eigenlijk nooit met make-up zien bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 11:29
DJ-Pim
DJ-Pim is offline
nooit ik werk in de techiek en ben DJ ik doe als ik draai wel een leuk shirt aan enzo en leuken broek enzo maar ik doe ook geen luchtje op enzo allen deo want ik staa nooit op de dans vloer en als ik het licht doe doe ik gewoon normalen kleren aan met een bedrijfs polo
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten