Oud 02-01-2011, 21:14
Verwijderd
Het is weer zo ver. Al harentrekkend bij de h&m vechten voor het laatste glittertopje in sale. Ofzoiets...

In België zijn de solden begonnen en waren de winkels stiekem vandaag al open voor de vroegshoppers. Waag jij je aan het begin van de solden op straat, ga je staan vechten voor dat ene truitje? Hoe ver ga je?

Persoonlijk doe ik niet aan solden. Ik heb zoiets van: Dan koop ik allemaal dingen die twijfelachtig zijn en die ik toch maar koop omdat ze zo fucking goedkoop zijn en dus heb ik allemaal twijfelachtige dingen die ik toch nooit ga dragen dat ik al dat geld opgeteld van die goedkope dingen beter in één keer kan spenderen aan iets buiten de solden dat ik wel aantrek *adem haalt*.
Dus, ik trek me er niets van aan. Schoenen kijk ik wel wat extra en die koop ik ook als ze twijfelachtig zijn, maar schoenen kun je niet genoeg hebben. Maar ik ga niet extra tijdens de solden naar de stad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2011, 21:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, ik ga ook niet echt op jacht met de sale. Maar ik ben me er wel bewust van. Zo wilde ik een paar leuke panty's. De bijenkorf had sale op een groot deel van de panty's, dus zocht ik ze daarvan uit.

Vandaag ging ik naar één van mijn favoriete winkels. Eigenlijk is de meeste kleding daar wat boven m'n budget, maar met de sale zijn de prijzen wat beter te behappen. De afgelopen sales heb ik daar steeds een spijkerbroek gekocht. Dat doe ik bewust en heb tussendoor geen andere spijkerbroeken gekocht, dat scheelt. En een tijdje geleden zag ik in die winkel een superleuke legging, maar die vond ik eigenlijk te duur. Nu hing die er nog in mijn maat en 40% goedkoper.

Dus ik koop niet om te kopen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 21:36
Verwijderd
Ik ben veels te hetero om op sales te letten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 09:03
Verwijderd
ik ga er niet speciaal voor winkelen, maar als ik toch al van plan ben te gaan wacht ik wel tot de uitverkoop en let ik ook wel extra op de koopjes, basis shirtjes zijn basis shirtjes daar ga ik dan niet voor kijken waar de duurste ''beste kwaliteit'' is en die durf ik gerust gewoon voor 5 euro mee te nemen, altijd makkelijk voor onder een vest ofzo.
Vriendinnen lachen btw altijd als ze met mij gaan winkelen want ik heb werkelijk altijd van die shirts die 5 euro zijn die gewoon echt helemaal bij mij passen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 12:13
Giles
Giles is offline
In Nederland is het bijna heel het jaar door ''uitverkoop'' dus ik hoef er niets eens op te letten.
Oud 03-01-2011, 23:10
Verwijderd
Ik let wel meer op dan, als ik iets nodig heb. Ik vind de meeste dingen veel en veel te duur voor wat je er voor krijgt, wacht dan liever op de sale (waar het alsnog te duur wordt verkocht maar oke) en betaal ik een bedrag waar ik mee kan leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten