Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Niet de sterren of de maan, Niet het komen of het gaan, Niet je ogen of je mond, Niet de hemel of de grond, Maar de woorden en ’t gevoel Maar geluk en ons doel, Maar het lachen en de traan, Laat onze liefde echt bestaan. Ik bedoel maar. ![]() En dat is ook goedgekomen. Nou ja, in zekere zin toch wel. En eigenlijk vind ik het gewoon niet leuk als mensen hun gedichten weghalen omdat ze ze lelijk vinden of bij voorbaat al zeggen dat het lelijk is. (Tenzij het echt duizend meter onder hun eigen kunnen en expres verpest is, dan mag het misschien wel.) En ik vind dat ^ gedicht ook duisentveel slecht en zo, maar waarschijnlijk was het voor mijn toen-zijn best goed. Oh, en als we je opbouwende kritiek geven, dan leer je er toch alleen maar van? (: |
![]() |
|
Juist en juist! Jullie hebben volkomen gelijk. De kunst is alleen wel om de kritieken, negen van de tien keer toch goed bedoelt, niet al te persoonlijk op te vatten en juist mee te nemen, zoals Em. mooi aangeeft.
Aan Ladygagafan1: probeer maar eens iets uit en wees niet bang, zoals met zoveel dingen zul je eerst een leerproces moeten doormaken voor je geniale woorden uit je pen laat vloeien! Dat kan niet van de één op de andere dag "ineens" gebeuren! offtopic: [arrogantie] oké oké, geniale mensen lukt dat dan weer wel [/arrogantie] ![]() |
![]() |
|
Aangezien er geen gedicht meer in dit topic staat, sluit ik 'm. Als onze gagafan alsnog commentaar op haar gedicht wil, dan kan ze mij een privébericht sturen met de vraag of hij weer open mag. Een geweldig 2011 allemaal, en de groetjes aan al jullie huisdieren.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] commandant X en ik (graag commentaar) Verwijderd | 22 | 07-02-2006 20:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe win ik haar liefde? Dotcom | 27 | 27-06-2004 13:29 | |
Muziek |
Beste punk cover ooit! Visceral | 28 | 15-08-2002 13:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Ooit Christel | 8 | 02-03-2002 17:07 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |