Oud 25-12-2010, 18:38
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
fucking saaie eerste kerstavond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2010, 06:05
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
was hier wel een feestje hoor
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 10:48
*oma*
*oma* is offline
Oud 26-12-2010, 15:23
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Hier uiteindelijk ook, stoned werken en kerst vermijden is beter dan kerst "vieren"
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 16:20
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Nog 40 minuten tot mn eerste jointje van de dag !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 17:04
Verwijderd
ik ga om 21:45 werken, maar denk dat ik daarna pas ga blowen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 20:59
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
too bad. Ik hou ervan om al lekker een uurtje stoned te zijn en dan te gaan werken. Voordeel is dat je dus niet heel de tijd stoned op je werk zit maar het roesje blijft erin hangen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 17:03
Verwijderd
Ik deed de Coördinatie emballage, daar voor moet je net te veel heen en weer lopen en aan veel te veel dingen tegelijk denken.
Dat is niet relaxed en zeker niet als je stoned bent ;x
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 18:06
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Begrijpelijk. Ik werk in een videotheek! Inspiratie te over dus
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 11:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Hier uiteindelijk ook, stoned werken en kerst vermijden is beter dan kerst "vieren"
Jaloers, ik wil ook altijd graag werken met kerst, helaas is mijn huidige werk dan dicht
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 14:31
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Zonde is dat hè! Had ik vorig jaar ook last van, ben toen lekker in de grass company gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 12:45
Wammus
Wammus is offline
Ik ben nog nooit stoned aan het werk gegaan en zal dat ook nooit doen. Ik ben van mening dat het onverantwoordelijk is omdat je vergeetachtiger wordt en dat je dat simpelweg niet kunt maken ten opzichte van je werkgever en je collega's.
Oud 02-01-2011, 12:57
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik ben nog nooit stoned aan het werk gegaan en zal dat ook nooit doen. Ik ben van mening dat het onverantwoordelijk is omdat je vergeetachtiger wordt en dat je dat simpelweg niet kunt maken ten opzichte van je werkgever en je collega's.
Dat ligt eraan. Wanneer je gaat werken als je net 20 minuten geleden je laatste hijs hebt genomen, ja dan zal dit zeker effect op je hebben.
Wat ik in deze bedoel met "stoned werken" is het roesje van je joint die je minstens een uur geleden hebt uitgemaakt. Ik ben het namelijk met je eens als het gaat over respect t.o.v. je collega's.
(Hoewel het waar ik werk heel erg draait om eigen verantwoordelijkheid en je vrijwel niet te maken hebt met collega's.)

Kortom: een roesje op je werk kan op z'n tijd geen kwaad mi.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Bij sommige werkzaamheden is het niet belangrijk om veel dingen te onthouden, dus dat vind ik niet echt een issue. En stel dat iemand normaal gesproken al goed werkt, maar in staat is nog beter te werken als hij/zij stoned is. Vind je dan dat diegene het nog steeds niet kan maken tegenover zijn collega's?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 13:08
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Bij sommige werkzaamheden is het niet belangrijk om veel dingen te onthouden, dus dat vind ik niet echt een issue. En stel dat iemand normaal gesproken al goed werkt, maar in staat is nog beter te werken als hij/zij stoned is. Vind je dan dat diegene het nog steeds niet kan maken tegenover zijn collega's?
Hier wil ik me ook graag nog bij aansluiten. Met als voorbeeld het werk dat ik doe; zolang ik er geen bende van maak en niemand er echt aanstoot aan geeft dat ik me lichtelijk high voel is er niet veel aan de hand. Het ligt er ook maar net aan in hoeverre dit zich uiterlijk vertoont en welke gevolgen dit heeft voor het werk dat je uit moet voeren. Kwestie van verschillende individuen die verschillend op het middel reageren.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 13:19
Wammus
Wammus is offline
Ik was een tikkeltje ongenuanceerd.

Het hangt er mijns inziens wel een beetje vanaf wat voor werk je doet. Bijvoorbeeld een krantenbezorger die een joint opsteekt tijdens het lopen kan mij niet zoveel schelen zo lang de krant maar goed bezorgd word (het deel eigen verantwoordelijkheid dus). Een winkelmedewerker die elke pauze een joint rookt omdat ie dat chill vind boeit me dan weer wel omdat die te maken heeft met klanten en stoned zijn en klanten op een goede manier helpen gaat over het algemeen niet heel goed samen.

Daarnaast is het in verreweg de meeste bedrijven verboden om onder invloed aan het werk te zijn (medicinaal gebruik van wat dan ook even daargelaten) en dat is niet zonder reden. Mensen die dit wel doen zijn over het algemeen genomen minder productief, maken meer fouten (die dus voorkomen hadden kunnen worden) en zijn vaak ook slordiger in hun werk omdat ze minder alert zijn. Dit werkt weer door in de sfeer op de werkvloer die hierdoor slechter zal worden omdat er een loopt te kloten waardoor het er allemaal nog slechter op word.

@ Mrboot:

Iemand die denkt zijn werk beter te doen als hij stoned is is mijns inziens verkeerd bezig. Het is in de meeste gevallen namelijk onzin en het heeft ook vrij weinig meer te maken met het recreatieve gebruik waar niets mis mee is. Sterker nog je bent dan langzaamaan op weg een verslaving te ontwikkelen die je naar mijn idee niet moet willen hebben.
Oud 02-01-2011, 13:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hier wil ik me ook graag nog bij aansluiten. Met als voorbeeld het werk dat ik doe; zolang ik er geen bende van maak en niemand er echt aanstoot aan geeft dat ik me lichtelijk high voel is er niet veel aan de hand. Het ligt er ook maar net aan in hoeverre dit zich uiterlijk vertoont en welke gevolgen dit heeft voor het werk dat je uit moet voeren. Kwestie van verschillende individuen die verschillend op het middel reageren.
Hier ben ik het dan weer wel mee eens. Zo lang niemand er last van heeft is er inderdaad niet zo veel aan de hand. Het is dan echter wel belangrijk dat de persoon zelf in de gaten houd dat er geen problemen ontstaan. Vaak kom je daar pas achter als het al te laat is en ik denk dan, voorkomen is beter dan genezen en daarom kun je het beter niet doen.
Oud 02-01-2011, 13:40
Verwijderd
Dat ben ik niet helemaal met je eens, voor mij is het belangrijkste dat iemand zijn werk op zijn minst net zo goed als in nuchtere staat kan doen. Belangrijk voor mij is ook dat iemand niet moet denken dat hij beter kan werken, maar dat dat ook daadwerkelijk zo is door bv complimenten en waardering van collega's/management. Dat is het lastige, dat is sowieso al moeilijk te bereiken en zeker als iemand onder invloed is. Daarom snap ik de huidige regelgeving ook, en ik denk dat die ook zo het beste is. Het overgrote deel van de bevolking zou gewoon niet goed kunnen functioneren onder invloed dus is het beter het helemaal te verbieden.

Ik ben het wel met je eens dat je eigenlijk verkeerd bezig bent dan. Echter niet omdat het geen recreatief gebruik meer is of omdat het vaak onzin is, maar omdat je voor jezelf steeds meer, vaker en langer stoned kan zijn. Naast je vrije tijd dus ook op je werk en als je alleen maar veel werkt, ben je dus het grootste deel van de dag stoned.

edit: ja we denken wel hetzelfde eigenlijk

overigens lukt het me in mijn eigen ervaring wel om beter te werken als ik stoned ben. Ik moet er niet aan denken om op een zaterdagnacht bij mcdonalds leidseplein al die gare mensen nuchter te moeten helpen, ben ik dan veel te ongeduldig voor bv, maar als ik stoned ben kan ik vaak net zo goed werken als de andere goede crew

Laatst gewijzigd op 02-01-2011 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 20:16
Verwijderd
Als ik vulploegmedewerker was zou ik ook voor werk smoken, maar mijn werk vereist snel schakelen en veel denkwerk, dus nee
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 22:50
HTID
HTID is offline
Ik vind stoned werken en naar school gaan bijzonder vervelend. Ik blow altijd zoveel dat ik moeite krijg met lopen dus dan functioneer ik helemaal niet meer
Oud 03-01-2011, 07:05
Verwijderd
IK ben dan paranoïde dat ik naar wiet ruik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten