Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet hem inderdaad gewoon terug pakken zoals hij bij jou heb gedaan.
Ik vind die van de mensen die hiervoor reageerden allemaal wel heel leuk xD Maar waarom netjes terug leggen? Dan lijkt het net alsof je sociaal tegenover hem bent geweest? Ik zou ze in een boom dumpen dan moet hij eerst naakt nog die boom in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zou denk ik eerst wel even kijken hoe ''machtig'' die persoon is. Want er is een kans dat je dit weer dubbel zo hard terug gaat krijgen. Maar ik zou denk ik ook terug pakken |
![]() |
|
Maar trek je niet zoveel aan van dit soort zielige sukkels, dit zijn meestal mensen die thuis een zielig leven lijden, en zich op school "uitleven".
PS: met 'trek je het niet aan' bedoel ik niet dat je hem niet terug moet pakken. En wat m&metje zei, het hangt ook een beetje hoe machtig die is als die gast meer zulke zielige vrienden heeft wordt het nog wel lastig. Ikzelf zou dan niet durven om zijn kleren in de wc pot te doppen, pissen en schijten ( wel stiekem) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, dat is het niet. Dan geeft hij zichzelf dus gewonnen. Maar zoiets terugdoen.. Wat hij deed was best wel saai.. Wel waard om hem terug te pakken, maar als hij gewoon sloeg was het zo veel makkelijker. Over die machtigheid, er gebeurt vrijwel nooit iets terug hoor. Die vrienden willen zelf niet een mep krijgen, dus meer dan een beetje erbij staan heb ik nooit meegemaakt. Of het is zo'n straatmarokkaan, maar die zitten meestal niet echt op school. Jat zn kluissleutel en haal hem leeg. Alles voor het conciergehok neerzetten behalve zijn gymspullen. Die leg je bij gym neer (was het nou bij gym?), meisjes kleedkamer natuurlijk. Niet zoiets als iemand naakt laten lopen, schijthekel aan dat, meer iets van ruzie zoeken. Alles wel nonchalant en sneaky natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd en verveling op school Gevederde | 209 | 09-02-2005 07:08 | |
Liefde & Relatie |
verliefd en ik verveel me (de meest vreemde combi in eeuwen) Charlottetje | 8 | 16-01-2004 17:45 | |
Liefde & Relatie |
"vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje framboosje | 8 | 13-03-2003 17:34 | |
De Kantine |
vervelen vervelen vervelen - wat te doen tegen verveling king112 | 18 | 28-07-2002 12:31 | |
De Kantine |
vervelen is vervelend, maar is vervelend ook.. Verwijderd | 25 | 12-06-2002 17:28 |