Oud 08-01-2011, 18:54
scholier28817
scholier28817 is offline
Hoi iedereen,

Ik was laatst zoals altijd aan het zaalvoetballen met mijn club, aan het begin ruzie gehad met een gozer. beetje geslagen enz.

Toen we aan het eind uit de douche kwamen (naakt) had die gast mijn spullen gepakt (heel flauw), ik moest toen naakt naar de trainer en ik kreeg alles wel terug.

Ik schaam me er erg voor, heeft iemand tips??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2011, 00:49
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
is toch allemaal al gebeurd?
trek zijn kleren dan aan xD

of pis over zn spullen...
kijken of hij ze alsnog aandoet als ie niks beters heeft

ik doe sowiezo niet echt aan groepdouches... hoeft ook helemaal niet bij fitness
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 10:50
DAH
DAH is offline
Citaat:
is toch allemaal al gebeurd?
trek zijn kleren dan aan xD

of pis over zn spullen...
kijken of hij ze alsnog aandoet als ie niks beters heeft

ik doe sowiezo niet echt aan groepdouches... hoeft ook helemaal niet bij fitness
Die vind ik geweldig. Piss on his grave! Did I say grave? I mean clothes! Really!
Oud 09-01-2011, 11:03
anoniem1998
anoniem1998 is offline
je moet volgende keer gewoon zijn kleding en spullen pakken zoals wat de andere zeiden ja
kijken hoe hij dat zou vinden!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 12:23
Em.
Em. is offline
Ik vind dit eigenlijk meer iets voor psychologie, ondanks het naakt-gebeuren.

Dus: seks -> psych
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 23:03
Jefar
Jefar is offline
1 tip. Don't get even, get better! Dus eerst zijn kleren jatten en er dan overheen pissen!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 14:54
LauraJansen
LauraJansen is offline
Het is gebeurt dus je kunt het niet terug draaiden. Wat ik je wel aanraad is om hem terug te pakken, maak het niet te erg.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 14:56
LauraJansen
LauraJansen is offline
Zijn kleren pakken--> in de wc pot doppen--> erover heen pissen---->erover heen schijten---> netjes terug leggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 15:18
Breakdown
Breakdown is offline
Je moet hem inderdaad gewoon terug pakken zoals hij bij jou heb gedaan.

Ik vind die van de mensen die hiervoor reageerden allemaal wel heel leuk xD
Maar waarom netjes terug leggen?
Dan lijkt het net alsof je sociaal tegenover hem bent geweest?

Ik zou ze in een boom dumpen dan moet hij eerst naakt nog die boom in!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 16:18
Spekkerd
Spekkerd is offline
Erhm, volgens mij maak je het door ergere dingen te doen alleen maar nog erger. Volgens mij kun je beter je coach/trainer om assistentie vragen.
Oud 10-01-2011, 23:30
Jefar
Jefar is offline
Of je kan zijn neus breken!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Zijn kleren pakken--> in de wc pot doppen--> erover heen pissen---->erover heen schijten---> netjes terug leggen.
@LauraJansen, zeg je eerst: maar maak het niet te erg. Haha geniaal dit. En dat bedoel ik positief

Ik zou denk ik eerst wel even kijken hoe ''machtig'' die persoon is. Want er is een kans dat je dit weer dubbel zo hard terug gaat krijgen.
Maar ik zou denk ik ook terug pakken
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 21:29
LauraJansen
LauraJansen is offline
Maar trek je niet zoveel aan van dit soort zielige sukkels, dit zijn meestal mensen die thuis een zielig leven lijden, en zich op school "uitleven".
PS: met 'trek je het niet aan' bedoel ik niet dat je hem niet terug moet pakken.
En wat m&metje zei, het hangt ook een beetje hoe machtig die is als die gast meer zulke zielige vrienden heeft wordt het nog wel lastig. Ikzelf zou dan niet durven om zijn kleren in de wc pot te doppen, pissen en schijten ( wel stiekem)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 21:56
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Erhm, volgens mij maak je het door ergere dingen te doen alleen maar nog erger. Volgens mij kun je beter je coach/trainer om assistentie vragen.
Gh
Nee, dat is het niet. Dan geeft hij zichzelf dus gewonnen.

Maar zoiets terugdoen.. Wat hij deed was best wel saai.. Wel waard om hem terug te pakken, maar als hij gewoon sloeg was het zo veel makkelijker.
Over die machtigheid, er gebeurt vrijwel nooit iets terug hoor. Die vrienden willen zelf niet een mep krijgen, dus meer dan een beetje erbij staan heb ik nooit meegemaakt. Of het is zo'n straatmarokkaan, maar die zitten meestal niet echt op school.

Jat zn kluissleutel en haal hem leeg. Alles voor het conciergehok neerzetten behalve zijn gymspullen. Die leg je bij gym neer (was het nou bij gym?), meisjes kleedkamer natuurlijk. Niet zoiets als iemand naakt laten lopen, schijthekel aan dat, meer iets van ruzie zoeken.
Alles wel nonchalant en sneaky natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 19:16
Spekkerd
Spekkerd is offline
Citaat:
Gh
Nee, dat is het niet. Dan geeft hij zichzelf dus gewonnen.
.
Volgens mij is de kwestie van winnen niet ten zaken. Denk je nou echt dat wanneer hij iets ergers doet de ruzie ophoudt? Ik betwijfel dit dan ook ten zeerste, gewonnen of niet gewonnen dit gaat volgens mij meer om het plezier te behouden bij de sport en telkens ruzie hebben en onzeker zijn of je met kleding naar huis komt is niet leuk. Iets ergers doen is afteraden, tenzij je deze persoon letterlijk wil weg pesten van voetbal.
Oud 13-01-2011, 15:35
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Volgens mij is de kwestie van winnen niet ten zaken. Denk je nou echt dat wanneer hij iets ergers doet de ruzie ophoudt? Ik betwijfel dit dan ook ten zeerste, gewonnen of niet gewonnen dit gaat volgens mij meer om het plezier te behouden bij de sport en telkens ruzie hebben en onzeker zijn of je met kleding naar huis komt is niet leuk. Iets ergers doen is afteraden, tenzij je deze persoon letterlijk wil weg pesten van voetbal.
Ik denk niet dat de ruzie dan ophoudt, maar daar gaat het niet altijd om. Soms is het beter om iets negatiefs langer te houden voor je eigen plezier. Raar, niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten