Oud 14-11-2010, 22:47
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
En de oude was vol dus een nieuwe!

Link naar de oude!
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815892
Oud 14-11-2010, 22:48
Atelier Madame
En mijn post als reactie op SA
Miekmuis heel heftig zeg, veel sterkte!

Citaat:
Citaat:
Secret Agent schreef:
pssst, mochten er mensen zijn die dit herkennen, zou een pm welkom zijn, ik ben benieuwd naar ervaringen!
Het is en blijft echt heel erg wonderbaarlijk dat ik dat heel open en eerlijk met hen kan bespreken en dat het hallemaal goed is, zolang ik maar eerlijk ben en gelukkig word. Hij zei zelfs 'zal ik op je wachten, dat jij kunt rondsletten en dat we over vier jaar weer samenkomen en dan beginnen aan samenwonentrouwenkindjes?' Als ik dat van hem zou vragen, zou hij dat nog serieus doen ook. Doe ik niet, maar hij is zo lief <3
Ik snap heel goed wat jij bedoelt met je post, je bent bang je vrijheid te verliezen als je gaat samenwonen ook omdat het niet spoort met hoe je beeld van jezelf eruitzag een paar jaar terug, maar ook omdat je er mss nu nog niet aan toe bent. Je hoeft toch ook nog niet gelijk samen te gaan wonen? Je bent net begonnen aan een nieuwe studie, nieuwe stad (begrijp ik?), je kunt er ook voor kiezen eerst daar eens even aan te wennen en in je tweede of derde jaar die stap naar samenwonen te zetten. Dan heb je ook van het studentenleven kunnen ruiken.. en er is natuurlijk ook een ontzettend groot verschil tussen samenwonentrouwenkindjes en samenwonen en studeren . Ik kan me herinneren dat Volk daar wel eens een post over heeft geschreven (hoe het bij haar is gegaan).

Ot:
Ja hij is lief <3
Oud 15-11-2010, 08:10
Dott
Dott is offline
Sterkte Miekmuis heftig zeg..

We hebben het wel onwijs veel over samenwonen over een jaar/anderhalf jaar
Oud 15-11-2010, 08:49
miekmuis
miekmuis is offline
Thanks allemaal Over een half uurtje gaan ze proberen hem wakker te laten worden en dan zal blijken, ten eerste of dat lukt en ten tweede of hij dus misschien een psychose heeft. Kan alleen maar afwachten en duimen. Het is trouwens inderdaad de man van mijn zus ik de deur uit had gezet. Daarna is ze maar weer bij hem gaan wonen, want ze weigerde naar mijn ouders te gaan. Vervolgens bleef ze nog steeds haar achterlijke gedrag vertonen en dat trok hij voor geen meter. Mijn zus is ook niet welkom in het ziekenhuis, omdat ze bang zijn dat dat te veel emotie oproept voor hem, zeker als er sprake is van een psychose. Dus nu ga ik maar heel hard duimen dat het geen psychose is
Oud 15-11-2010, 09:01
Iduna
Iduna is offline
@miekmuis: Ik hoop het ook! Sterkte.
Oud 15-11-2010, 10:47
Verwijderd
Miekmuis, sterkte!

Gisteren een gesprek met mijn vriend gehad over mijn gevoelens, het ontbreken daarvan en dat ik dat in het verleden wel had bij anderen en dat ik niet wist wat ik daarmee moest. Dat ik wilde proberen om te kijken of het nog wel groeit, maar dat ik dat niet voor hem wilde verbergen omdat ik hem niet wilde kwetsen. Hij reageerde heel rustig en zei dat dat aan mij was en dat hij zich zeker niet voor gek gezet zou voelen als ik uiteindelijk besloot dat het er gewoon niet is.
Het is raar om met iemand te hebben die zo rationeel en rustig over zoiets is.

Nou ja, we proberen dus nog een tijdje en als het echt niet komt, dan is het gewoon zo. Mijn moeder zei dat ik altijd op zoek ben naar iets dat ontbreekt, nu en in het verleden ook. Dat ik nooit tevreden zal zijn. Waarschijnlijk is dat ook wel zo, mijn psychiater zei ook al zoiets.
Het is te mooi om op te geven, maar ja, als het gevoel het verstand niet wil volgen, is het ook niet wat het moet zijn natuurlijk. We zullen zien.
Oud 15-11-2010, 11:20
Verwijderd
En dan, mocht het gevoel toch niet komen lieve Mutant, is het misschien toch goed om niet weer overhaast je te storten in iets waarvan je misschien wel heel erg hoopt dat het verliefdheid of liefde is en even alleen te blijven en daarvan te genieten.
Oud 15-11-2010, 12:15
Atelier Madame
Citaat:
En dan, mocht het gevoel toch niet komen lieve Mutant, is het misschien toch goed om niet weer overhaast je te storten in iets waarvan je misschien wel heel erg hoopt dat het verliefdheid of liefde is en even alleen te blijven en daarvan te genieten.
Je had het niet beter kunnen verwoorden!
Oud 15-11-2010, 13:28
Verwijderd
En je weet dat ik dat echt met de allerbeste bedoelingen zeg.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:16.
Oud 15-11-2010, 14:46
Verwijderd
Citaat:
En je weet dat ik dat echt met de allerbeste bedoelingen zeg.
<3

Ben ik eigenlijk ook niet van plan, maar ja je kent mij . Het punt is, als ik alleen ben, dan kan ik prima alleen zijn, als er iemand bij me is (geweest), dan stort ik in. Dat is ook in het dagelijkse leven zo, als ik bezoek heb gehad, voel ik me erna heel rot en dan zoek ik nieuw gezelschap om maar niet alleen te zijn. Terwijl, als ik een tijdje alleen ben, het gewoon goed gaat. Zo zal het ook met relaties zijn, als ik er uit kom, mis ik iets en wil ik er terug een. Niet de juiste werkwijze, maar hey, ik loop niet voor niets bij een psych ^^.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:15.
Oud 15-11-2010, 16:01
miekmuis
miekmuis is offline
Pff, hij is goed wakker geworden en het is geen psychose geweest. Ben meteen bij hem op visite geweest, maar wat is die jongen aan de grond Heel veel huilen, heel veel machteloosheid, frustratie, verdriet, angst... Hij is wel heel blij met alle mensen om zich heen, dus probeer ik dat maar zoveel mogelijk voor hem te doen. Hij is vanmiddag ontslagen en gaat nu een tijdje naar zijn ouders om daar met heel veel tlc er weer bovenop te komen.
Oud 15-11-2010, 16:35
Verwijderd
Citaat:
<3

Ben ik eigenlijk ook niet van plan, maar ja je kent mij . Het punt is, als ik alleen ben, dan kan ik prima alleen zijn, als er iemand bij me is (geweest), dan stort ik in. Dat is ook in het dagelijkse leven zo, als ik bezoek heb gehad, voel ik me erna heel rot en dan zoek ik nieuw gezelschap om maar niet alleen te zijn. Terwijl, als ik een tijdje alleen ben, het gewoon goed gaat. Zo zal het ook met relaties zijn, als ik er uit kom, mis ik iets en wil ik er terug een. Niet de juiste werkwijze, maar hey, ik loop niet voor niets bij een psych ^^.
Ach ja, met vallen en opstaan, door schade en schande, al doende leert men. Maar ik gun het je zo dat je de bevestiging op die manier niet nodig hebt. Je bent een toffe, maar dat is nog niet helemaal doorgedrongen. Sterkte in ieder geval!
Oud 15-11-2010, 16:54
Nebel
Nebel is offline
Vertrouwd en fijn.
(En dat is dan weer een beetje beangstigend, maar het meerendeel van de tijd is het gewoon fijn)
Oud 15-11-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Pff, hij is goed wakker geworden en het is geen psychose geweest. Ben meteen bij hem op visite geweest, maar wat is die jongen aan de grond Heel veel huilen, heel veel machteloosheid, frustratie, verdriet, angst... Hij is wel heel blij met alle mensen om zich heen, dus probeer ik dat maar zoveel mogelijk voor hem te doen. Hij is vanmiddag ontslagen en gaat nu een tijdje naar zijn ouders om daar met heel veel tlc er weer bovenop te komen.
Heeft ie bewust een overdosis genomen? Gebruikte hij al langer drugs?
Oud 16-11-2010, 07:57
T.M.
T.M. is offline
@miekmuis:
Pfffffffffff .....niet normaal, allemaal!

ot:
Nu voel ik mij gewoon rustig en relax, de laatste ochtenden heb ik dat vaker. Meer positiviteit en etc, sporten is echt goed voor je ego (als man zijnde ;-)).
Ik heb gisteren haar nog gesproken. Tussen ons merkte ik nog veel spanning, ontwenning, nieuwsgierigheid en onzekerheid, groot houden voor elkaar. (inkoppertje!!)
Voor de rest heb ik gezegd dat ik het rot en klote vind, en dat mijn gevoelens voor haar niet zo maar verdwijnen. Daarnaast mijn plannetjes verteld wat ik ga doen de komende tijd.
Naja, door het gesprek zijn we ook niet verder gekomen. Achteraf gezien misschien best oké.

Ik merk nu wel dat de negatieve gedachtes (dat ze met een ander gaat en etc.) er zijn, maar me niet slapper maken, verdrietig of pijnlijk. Soms wel momentjes, maar dat is ook vermoeidheid, ontwenning, ongeloof.

Gek genoeg, kom ik hier sterker doorheen dan jaren terug.
We komen er wel, met ups en downs.
Oud 16-11-2010, 08:05
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Heeft ie bewust een overdosis genomen? Gebruikte hij al langer drugs?
Nee niet bewust. Hij wilde absoluut niet dood ofzo. Wat er wel precies is gebeurd is niet zo duidelijk. Hij was gister te versufd om duidelijk uitleg te kunnen geven en mijn zus haar verhaal is niet de hele waarheid. Hij is nu bij zijn ouders, maar wil vandaag weer naar zijn eigen huis, maar daar zit mijn zus nu nog en die weigert weg te gaan tot ze een eigen plekje heeft dat aan haar eisen voldoet. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n egoïstisch mens heb gekend.

@ T.M.: Je bent goed bezig zo te horen, fijn voor je
Oud 16-11-2010, 08:18
ST*R
ST*R is offline
@ miekmuis: wow nare situatie

Pff ik heb hem 3 dagen niet gezien en het lijkt echt een eeeeuwigheid. Ik voel me helemaal bleh omdat ik hem niet zie. Hopelijk vanavond want ik trek dit niet veel langer meer
over een tijdje wil ik een paar maanden naar het buitenland en ik weet echt niet hoe ik dat ooit moet overleven
Oud 16-11-2010, 11:54
WolterB
WolterB is offline
Eerder klaar vanmiddag en lekker samen een middagje de stad in <3
Oud 16-11-2010, 12:39
groovy
groovy is offline
Hij is lief <3. En ik mis hem, want ik logeer een paar dagen thuis, omdat ik geopereerd ben. Zo kan ik rustig bijkomen en lekker verwend worden door paps en mams en kan hij zich concentreren op zijn werk, want daar is het 1 grote drukte. Ik kijk nu al uit naar het einde van deze week, als ik hem weer zie .
Oud 16-11-2010, 20:11
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
@ T.M.: Je bent goed bezig zo te horen, fijn voor je
Thanks! Hopelijk komt het bij jou ook weer snel op orde.

Ot:
In de avond heb ik het meest moeilijk merk ik nu (zal vast ook door vermoeiheid komen)...Het liefst kruip ik lekker tegen haar aan, hou ik haar even vast om haar buik na een dag werken. *zucht* De warmte mis ik.
Dat gevoel dat even alles rustig is in mijn kop, dat had ik vaak als ik tegen haar aan lag.
De rest van de dag gaat het wel redelijk. Pijn, maar ook geen kutgevoel of down-gevoel.
Oud 16-11-2010, 21:32
Akhlys
Akhlys is offline
@Miekmuis: Wat een bizarre situatie zo, heftig hoor

OT: Tijdje niet meer hier geweest, even geen internet tot m'n beschikking gehad.
Het is echt een stormloop aan dingen die me totaal niet bevallen. Loop stage op een bedrijf waar het me niet bevalt, M'n ex is hele negatieve aandacht aan het zoeken door te doen alsof ze zwanger is van mij.. andere ex die contact blijft zoeken omdat ze niet over me heen kan komen en afgewezen door het meisje waar ik helemaal weg van ben, aangezien ze het toch verstandiger vindt om gewoon vrienden te blijven... Zijn weer ff van die momenten dat ik even niet meer weet hoe ik alles aan moet pakken en gewoon even rust nodig heb van alles.. Binnenkort maar weer even grenzen trekken en wat dingen afstoten waar ik totaal niet op zit te wachten..
Oud 16-11-2010, 21:59
miekmuis
miekmuis is offline
Aaaaaaaaaaaaargh, kutwijf. (is er geen iemand-heel-erg-toetakelen-smilie?)
Oud 16-11-2010, 22:48
Verwijderd
Pff miekmuis, ik hoop dat het hele circus snel weer een beetje tot rust komt daar!

OT: Jaaa hoor. Anders doet ie even de hele dag te leuk, en dan is ie vervolgens megavaag over wat ie vrijdag gaat doen. Gast, zeg dan gewoon dat je weer een of andere fucking date hebt, want ik hoor het toch wel weer
Oud 16-11-2010, 23:41
Verwijderd
@miekmuis, hoe is je zus hieronder? Hoop dat het snel beter word, met alles! Heb je een beetje steun van je vriend (want die had je, toch? )

@T.M., ik vind het heel erg gaaf om te lezen hoe het met je gaat en hoe je ermee om gaat. Als ik terugdenk aan posts van een jaar geleden ofzo, vind ik echt dat je veel geleerd hebt (voor zover je dat uit posts kunt halen ) en dat je vooruit bent gegaan. Jammer dat je relatie evengoed niet werkte, maar goed om te lezen dat het beter gaat

@Atelier Madame: Bedankt voor je reactie Tis fijn om andere meningen te horen Ik ben nog niet begonnen aan een nieuwe studie, maak eerst hier mijn opleiding af en wil dan beginnen aan een nieuwe opleiding, het liefst in zijn stad (voor de duidelijkheid, we wonen 200 km en deurtotdeur 4 uur ov bij elkaar vandaan). Het zou een optie zijn om eerst op kamers te gaan, en daarna bij hem te gaan wonen. Maar hij woont niet naast de deur en de stad waar hij woont is echt heel erg leuk, maar het zou niet mijn eerste keus zijn om op kamers te gaan. Wat zou betekenen dat ik midden in een studie zou moeten switchen van school, en daar zit ik niet zo op te wachten. In de stad waar hij woont op kamers is ook geen optie, want dan betaal ik me blauw aan huur voor een kamer waar ik waarschijnlijk toch nooit ben. En ik weet echt wel dat er een verschil is tussen samenwonentrouwenkindjes en samenwonenstuderen. Maar wij roepen altijd samenwonentrouwenkindjes omdat we dat ook echt samen willen hebben. Misschien brengt die uitdrukking onbewust toch wat spanning en druk met zich mee en moeten we er eens mee ophouden, bedenk ik me nu

ot: We zien elkaar komend weekend niet en daar baal ik van.
Oud 17-11-2010, 10:00
T.M.
T.M. is offline
@Secret Agent:
Thanks!!

Hopelijk kom je er zelf ook een beetje uit.

Ot:
Beetje gek. Ik ben jarig, maar had het allemaal even anders voorgesteld vier weken terug.
Allemaal leuke (en een paar onverwachte) felicitaties, en me ex heeft een klein berichtje achtergelaten (wat een verschil met drie weken terug! Heel gek!).
Ik merk dat ik me wel steeds meer los maak van haar (geen rare prikkels, of nare gedachten die me zenuwachtig maken) .
Ik ga beter eten, ik slaap en sport goed. Ik geniet een beetje weer van kleine dingetjes.
Cherry Springs heeft gelijk!
Advertentie
Oud 17-11-2010, 10:02
Dott
Dott is offline
Haha, de huurprijzen vallen hier best mee als je weet hoe je het moet aanpakken hoor SA
Maar samenwonenkindjeskrijgen is natuurlijk veel toffer

ot: We zijn de hele week samen als hij 's avonds vrij is, en vanavond is de eerste avond dat we apart slapen.
Het slaat helemaal nergens op, maar we hadden allebei een beetje een kuthumeur vanmorgen alleen daarom
oh, well..
Gister ook zo'n beetje de eerste ruzie gehad.. althans de eerste keer dat ik echt boos op hem was.
Gelukkig duurde dat ook maar kort en konden we daarna weer gewoon lekker lopen ouwehoeren en knuffelen
Ja, eigenlijk hebben we het best heel goed voor elkaar samen <3
Oud 17-11-2010, 10:15
T.M.
T.M. is offline
Dubbelpost
Oud 17-11-2010, 10:22
Iduna
Iduna is offline
@miekmuis: wat een nare situatie, hoop dat het snel beter gaat. Ik weet niet hoe je relatie met jouw zus vroeger was? Ik neem aan veel beter..

Citaat:
Ot:
Beetje gek. Ik ben jarig, maar had het allemaal even anders voorgesteld vier weken terug.
Gefeliciteerd!
Oud 17-11-2010, 10:56
Dott
Dott is offline
gefeliciteerd TM
Oud 17-11-2010, 11:00
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
@miekmuis: wat een nare situatie, hoop dat het snel beter gaat. Ik weet niet hoe je relatie met jouw zus vroeger was? Ik neem aan veel beter..

Gefeliciteerd!
Ik was hiervoor juist ontzettend close met mijn zus. Onze vriendjes voelden zich altijd ontzettend buitengesloten als wij bij elkaar waren, omdat we constant met elkaar aan het lachen waren. Maar dat is nu dus compleet omgeslagen. Ik heb een hekel aan liegen en zij liegt momenteel alles bij elkaar. Daarnaast behandelt ze haar ex waardelozer dan ik iemand ooit heb zien doen. Ze post vrolijk op haar facebook hoe heerlijk haar leven is (nu ze een nieuw vriendje heeft) e.d. en trekt zich van haar ex geen hol aan. Ze heeft mij gezegd dat ze me niet meer wil spreken, omdat ik haar niet genoeg zou steunen nadat ik haar de deur heb uitgezet. Nouja ik steun haar inderdaad niet hierin en ik wil ook geen band met de persoon die zij nu is.

Gefeliciteerd T.M.!
Oud 17-11-2010, 13:02
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben echt onwaarschijnlijk chagrijnig vandaag en ik weet niet waar het door komt. Ik heb deze week steeds niet zo heel goed geslapen en ik twijfel over alles, studiekeuze met name. Ik heb wel een kamer in Utrecht, over twee weken ga ik verhuizen, dat vind ik wel spannend, ook met het rondkomen en dat soort dingen... Ik ga dit weekend echt heel hard bijslapen, hopelijk voel ik me daarna beter over alles.
Oud 17-11-2010, 13:57
ST*R
ST*R is offline
Gefeliciteerd TM!

Het was zooo fijn om hem gister weer te zien en eindelijk weer met hem te slapen enzo Doordat ik hem zó gemist heb, besef ik wel hoe leuk ik hem eigenlijk vind en dat ik eigenlijk echt niet meer zonder hem kan.. Ik hoop echt dat dit voor altijd is!
Oud 17-11-2010, 16:35
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
@Duivelaartje: hihi, was geen reactie op jou! Maar ging puur over mezelf. Zelfs onzeker over of ik onzeker ben

Ik heb vannacht ook nog eens een soort van onverkapte liefdesverklaring gehad van een meisje waarmee ik het heel goed kan vinden en die ik absoluut aantrekkelijk vind, maar eh ja, het is een meisje
Oud 17-11-2010, 16:43
miekmuis
miekmuis is offline
En terwijl hij aan de beademing lag op de IC heeft zij daar fijn gebruik van gemaakt door met haar nieuwe vriendje feest te vieren in zijn huis te zien aan de kaarsjes bij de badkuip, de playstation die nog aan stond enzovoort.... En dan nog het lef hebben om je te verbazen over het feit dat je niet eens naar "je man" in het ziekenhuis mag. Walgelijk kutwijf.
Oud 17-11-2010, 16:55
Qimm
Qimm is offline
jouw zus heeft echt een steekje los geloof ik dat is toch niet normaal....
Oud 17-11-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
jouw zus heeft echt een steekje los geloof ik dat is toch niet normaal....
x2

OT: Hm. Offday.
Oud 17-11-2010, 19:12
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ik was hiervoor juist ontzettend close met mijn zus. Onze vriendjes voelden zich altijd ontzettend buitengesloten als wij bij elkaar waren, omdat we constant met elkaar aan het lachen waren. Maar dat is nu dus compleet omgeslagen. Ik heb een hekel aan liegen en zij liegt momenteel alles bij elkaar.
Ik dacht al zoiets. Wat ontzettend raar dat ze nu ineens een heel ander persoon lijkt te zijn. Geen idee wat er 'mis is gegaan'? Is je vriend er ook nog?
In ieder geval veel sterkte ermee!
Oud 17-11-2010, 19:37
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ik dacht al zoiets. Wat ontzettend raar dat ze nu ineens een heel ander persoon lijkt te zijn. Geen idee wat er 'mis is gegaan'? Is je vriend er ook nog?
In ieder geval veel sterkte ermee!
Thanks Mijn vriend is er nog ja, die snapt er ook niks van. Niemand eigenlijk. En zij snapt dan weer niet dat wij het niet snappen. Nouja ik zou er ook gewoon klaar mee zijn als haar ex er niet zo ontzettend veel pijn van had. Maar ja er is inderdaad iets flink mis met haar. Maar waar het zó mis is gegaan is mij een compleet raadsel.
Oud 17-11-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
@Secret Agent:
Thanks!!

Hopelijk kom je er zelf ook een beetje uit.
Ach, ik red me meestal wel. Onkruid vergaat niet Gefeliciteerd nog!

Citaat:
Haha, de huurprijzen vallen hier best mee als je weet hoe je het moet aanpakken hoor SA
Maar samenwonenkindjeskrijgen is natuurlijk veel toffer
Maar ik ga geen huur betalen voor een kamer waar ik bijna niet ben Of ik ga gewoon samenwonen en gebruik jou en je katten als uitvalsbasis Als ik mijn vriendje moe ben, vlucht ik gewoon naar jou en ga mezelf heel zielig vinden en op de bank liggen met siamees (hoe heettie ook alweer?) tegen me aan en die oude brompot gaat me wijs aankijken en ik ga Beugelbekkie kijken! Goed?

Citaat:
Thanks Mijn vriend is er nog ja, die snapt er ook niks van. Niemand eigenlijk. En zij snapt dan weer niet dat wij het niet snappen. Nouja ik zou er ook gewoon klaar mee zijn als haar ex er niet zo ontzettend veel pijn van had. Maar ja er is inderdaad iets flink mis met haar. Maar waar het zó mis is gegaan is mij een compleet raadsel.
Het is maar een idee hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat je zus het er eigenlijk heel moeilijk mee heeft, zich geen raad weet met haar gevoelens en die onderdrukt en ontkent door dit gedrag te vertonen? Laat even voorop staan, absoluut geen excuus om zo te doen, maar het zou kunnen... toch?
Oud 18-11-2010, 07:06
Dott
Dott is offline
Citaat:

Maar ik ga geen huur betalen voor een kamer waar ik bijna niet ben Of ik ga gewoon samenwonen en gebruik jou en je katten als uitvalsbasis Als ik mijn vriendje moe ben, vlucht ik gewoon naar jou en ga mezelf heel zielig vinden en op de bank liggen met siamees (hoe heettie ook alweer?) tegen me aan en die oude brompot gaat me wijs aankijken en ik ga Beugelbekkie kijken! Goed?
Jovi
en ja hoor, ik vind t allemaal helemaal prima kan wel wat nieuwe vrienden gebruiken met iedereen die nu gaat verhuizen of niks meer laat horen enz..
Oud 18-11-2010, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Jovi
en ja hoor, ik vind t allemaal helemaal prima kan wel wat nieuwe vrienden gebruiken met iedereen die nu gaat verhuizen of niks meer laat horen enz..
Dan worden we elkaars eerste vriendinnen in E., want ik ken buiten de vrienden van mijn vriendje ook helemaal niemand! Hihi

ot: Mwuh. Ik vraag me af waarom zij me nog zo hard raakt na bijna anderhalf jaar geen contact. Ik ben helemaal klaar met haar, maar als ik dan zoiets lees, doet het toch pijn.
Oud 18-11-2010, 11:09
Verwijderd
Ugh, we ruzieën wat af de laatste paar dagen, niet goed.
Oud 18-11-2010, 15:33
T.M.
T.M. is offline
Een kaartje van haar gekregen... Raakte me wel dieper dan ik had gedacht.

edit: thanks voor de felicitaties!

Laatst gewijzigd op 18-11-2010 om 18:24.
Oud 18-11-2010, 16:47
Tink*
Tink* is offline
Ik droomde vannacht dat ik vreemd wilde gaan met een vriend van me en dat die telkens zoiets had van: nee je hebt een vriend. Ik werd wakker met mijn vriendje naast me en op één of andere manier ging ik twijfelen of was ik bang om te gaan twijfelen, waardoor ik heel raar ging denken allemaal. Beetje bang zijn dat ik hem 'ineens' niet meer leuk vind, net als mijn ex toen bij mij en dat het daardoor stuk gaat. Maar daarna was het allemaal wel weer leuk dus mijn hoofd is gewoon raar ofzo.
Oud 18-11-2010, 17:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond weer eens lang gebeld met m'n moeder om bij te kletsen en ze vraagt zo vaak hoe het gaat tussen mij en mijn vriend, of we nog wel eens wat leuks doen en waarom niet en blabla. Ik houd zo vreselijk veel van hem dat ik al die twijfels van haar helemaal niet wil horen. En nee, we hebben geen tijd om wat leuks te doen want hij heeft het druk met z'n studie maar ik heb het óók druk en eigenlijk ook helemaal geen tijd dus steek niet steeds alles op hem en z'n studie af. Ik kan er zo boos om worden als ze hem zo afvalt en hem allerlei verwijten doet. Ik houd gewoon van hem en een relatie is toch niet alleen maar leuke dingen doen maar ook gewoon fijn samen zijn, iemand hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen, bij elkaar in bed kruipen, etc. Toch? Tsja, ik snap dat m'n ouders dat samen nooit gehad hebben maar vind het toch wel moeilijk om te begrijpen dat ze het echt niet snapt. En verder mag ze hem prima dus ik snap ook gewoon niet waar ze nou mee bezig is maar het is ook wel een gevoelig onderwerp. Wil ook geen ruzie met haar om hem
Oud 18-11-2010, 20:11
Verwijderd
Nou, dat is niet meer goed gekomen vandaag. An sich gaat het niet slecht, maar als we ruzie hebben gehad om iets kan m'n vriend er uuuuuren in blijven hangen, ipv het uit te praten en zich eroverheen te zetten. En pffffff. Soms is een relatie gewoon vermoeied.
Oud 18-11-2010, 21:11
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Gisteravond weer eens lang gebeld met m'n moeder om bij te kletsen en ze vraagt zo vaak hoe het gaat tussen mij en mijn vriend, of we nog wel eens wat leuks doen en waarom niet en blabla. Ik houd zo vreselijk veel van hem dat ik al die twijfels van haar helemaal niet wil horen. En nee, we hebben geen tijd om wat leuks te doen want hij heeft het druk met z'n studie maar ik heb het óók druk en eigenlijk ook helemaal geen tijd dus steek niet steeds alles op hem en z'n studie af. Ik kan er zo boos om worden als ze hem zo afvalt en hem allerlei verwijten doet. Ik houd gewoon van hem en een relatie is toch niet alleen maar leuke dingen doen maar ook gewoon fijn samen zijn, iemand hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen, bij elkaar in bed kruipen, etc. Toch? Tsja, ik snap dat m'n ouders dat samen nooit gehad hebben maar vind het toch wel moeilijk om te begrijpen dat ze het echt niet snapt. En verder mag ze hem prima dus ik snap ook gewoon niet waar ze nou mee bezig is maar het is ook wel een gevoelig onderwerp. Wil ook geen ruzie met haar om hem
Zo is mijn moeder ook heel erg! Altijd moet je iets doen en anders is het maar saai en gaat het meteen niet goed. Toen ik nog thuis woonde en ik met mijn ex gewoon een dag thuis was gaf ze daar altijd commentaar op. Ik vind het ook heerlijk om gewoon lekker samen thuis te zijn en tv te kijken of een spelletje te doen. Gelukkig woon ik al een tijdje niet meer thuis en heb ik daar geen last van, maar ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt.
Oud 18-11-2010, 22:02
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Nou, dat is niet meer goed gekomen vandaag. An sich gaat het niet slecht, maar als we ruzie hebben gehad om iets kan m'n vriend er uuuuuren in blijven hangen, ipv het uit te praten en zich eroverheen te zetten. En pffffff. Soms is een relatie gewoon vermoeied.
Herkenbaar, had me ex ook vaak last van...
Soms wel irritant...En dat heeft me soms ook opgebroken.
Hoewel, ik kan ook vrij koppig zijn.

Ot:
Gaat wel...Het is gewoon wennen, ook een soort verwarring (misschien nog wat ongeloof).
Oud 19-11-2010, 07:12
T.M.
T.M. is offline
Ze heeft me nu ook maar van facebook verwijderd zie ik net.
Dat kan ik best begrijpen... (ze moet blijven kijken of word er mee geconfronteerd.)
Oud 19-11-2010, 09:38
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Schraap ik al mijn moed bij elkaar om hem te smsen om te vragen of hij in de stad is, vraagt hij 'Waarom heb jij mijn nummer?' waarop ik zeg 'Omdat jij me die gegeven hebt?' en dan krijg ik terug 'Nou wis het maar weer'..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten