Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Ik spaar voor een nieuwe pc (games!!!) 2. En daar ben ik zojuist op gekomen, het helpt tegen verveling. Je hebt wat te doen, en je verdient geld.
||
Citaat:
Er is veel te doen hoor, ik verveel me nooit. Volgens mij gaat het er om dat je jezelf kunt vermaken en niet dat je steeds vermaakt moet worden. Als je vermaakt moet worden zul je je inderdaad gauw vervelen |
![]() |
|
Laatste zomer ging ik lekker rondfietsen door Utrecht en omstreken. Met goede muziek en een lekker zonnetje kun je dat vrij lang volhouden. (Maar wel wat te drinken meenemen)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik woon in een dorp vlakbij eindhoven maar zou liever in de stad willen wonen.
Ik heb het gevoel dat mensen elkaar daar meer in hun waarde laten. Er lopen daar dikke en dunne mensen blanke en getinte emos en gothics etc. en niemand kijkt er raar van op. Dat is wat ik hier in het dorp heel er mis, het lijkt wel of niemand elkaar hier normaal aan kan kijken. Een vriend van me komt uit Kongo en heeft dus een andere huidskleur, hij is de enigste uit het dorp en daarom kijkt ook iedereen hem heel erg raar aan. Ik heb nou niet een kledingstijl die de meeste uit het dorp hebben dus dan wordt je ook al snel raar aangekeken. En als je rookt of je hebt een scooter(niet dat ik dat heb) ben je al gauw ''iemand waar toch niets van terechtkomt'' en graffiti? of een kunst opleiding? ho maar, daar is geen werk in te vinden!!(vinden de dorpelingen dan) Ik ben gewoon anders, ik pas niet in een dorp thuis. en zeker niet in een dorp waar om 9 uur het al helemaal muisstil is op straat etc.etc.etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
In Utrecht (de binnenstad) word er raar opgekeken als je verkleed bent als een kip, of als je zonder shirt rondloopt terwijl het niet bepaald warm is. Verder is alles goed. Ik hou van Utrecht en wil liever niet wegm hooguit om ergens te studeren, en dan vind ik die stad beter. Maar voor nu is Utrecht me stattie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik woon het moment in het gat genaamd Hattemerbroek, vlakbij Wezep. Op mijn laatste schooldag fietste ik in een jurk en met een heksenbezem door het centrum van Wezep(een dorp van 13.000 inwoners). Vreemd genoeg keek er echt niemand op.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Algemene schoolzaken |
enorm ertegenop zien Verwijderd | 21 | 23-09-2010 15:01 | |
Psychologie |
Sociologie binnen Nederland Gilraen | 24 | 08-09-2010 19:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Dorp of Stad? Sneeuwwitje | 20 | 20-01-2010 17:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Wereldstad? Suburbs? Het platteland? Of toch maar gewoon een hutje in Friesland? Methuselah | 49 | 15-04-2009 13:10 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 |