Ik heb een probleem...
elke keer dat ik een leuke studie heb gevonden die in mijn profiel past, zegt mijn vader dat je er niks mee kan verdienen en dat ik afhaak als ik het niet leuk vind, terwijl ik het me een erg leuke studie lijkt.
Deze studies lijken me leuk:
- Japanse taal en cultuur
- Taalwetenschappen
- Literatuurwetenschappen
- Informatica/ICT
Ik heb al wat meer informatie opgezocht over Taalwetenschappen, en ik deed laatst mee aan de taalkunde-olympiade; dit vond plaats in de Universiteit van Leiden. We kregen daar ook informatie over de Taalwetenschappen-opleiding, en het lijkt me echt een hartstikke leuke studie.
Heeft er misschien iemand nog een idee voor een studie die ik leuk zou kunnen vinden? Ik hou erg van lezen, en van taal, (ik heb geen Frans en Duits helaas).
Mijn vakkenpakket is N&G met Wiskunde A, Informatica en Aardrijkskunde. (geen natuurkunde, en ik vind wiskunde erg moeilijk dus dat is ook geen idee

.)
PS. Heel veel mensen zeggen dat ik beter Chinese Taal dan Japanse Taal zou kunnen gaan studeren, omdat China een economie in opkomst is, maar Japan lijkt me eigenlijk een veel leukere taal dan China, vooral omdat ik persoonlijk meer met Japan heb.
Alvast bedankt voor de tips