Mijn internetverbinding (LAN) valt vaak uit. Bij mij thuis heb ik er geen problemen mee, alleen als ik in de kliniek ben. Dus zou je denken dat het aan de verbinding hier ligt. Maarrrr, als ik een andere laptop, met dezelfde kabel aansluit op hetzelfde netwerk, is er ook niets aan de hand. Mijn conclusie is dat het aan de software op mijn laptop ligt, die deze bepaalde verbinding niet aan kan ofzo. In netwerkbeheer heb ik alles wel geprobeerd geloof ik. Zelf dacht ik aan een firewall of ander security probleem. Windows firewall uitschakelen heeft geen nut. AVG lijkt niet het probleem te zijn, hoewel het me nog niet gelukt is AVG volledig uit te schakelen. Toen kwam ik uit bij HP protecttools security manager. Misschien zit hier het probleem? Wederom is het me ook nog niet gelukt dit programma volledig uit te schakelen (zonder het weg te gooien).
Het vreemde is dus dat internet het soms wel en soms niet doet. Zijn er instellingen in protection systems die zichzelf in/uitschakelen?
Ohja, de keren dat internet het ineens weer deed (ik weet dus niet of dit gewoon toeval was)
- Toen ik al mijn cookies had gedeletet
- Toen ik me had ingelogd bij credential manager
Maar goed, daarna deed internet het ineens weer niet.
Ik hoop dat iemand een definitieve oplossing heeft voor dit probleem.
|