Oud 15-03-2011, 14:39
mjurries
mjurries is offline
Hallo allemaal, voor PWS willen wij nog snel even een onderzoek doen, naar wat jullie denken:

De vraag is: Denk jij dat mensen te vervangen zijn door robots? dat zij alles kunnen wat mensen ook kunnen?

Help ons aub!
Dit kan door hier te klikken en dan vervolgens in de linker balk te stemmen

BVD

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 16:16. Reden: de link werkte niet goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2011, 15:28
Em.
Em. is offline
Nee, want ze kunnen zich niet voortplanten/zijn niet creatief (en kunnen dus niets nieuws vormen).
Oud 15-03-2011, 15:58
mjurries
mjurries is offline
Citaat:
Nee, want ze kunnen zich niet voortplanten/zijn niet creatief (en kunnen dus niets nieuws vormen).
Heel slim opgemerkt, fijn dat er al aardig wat mensen gestemd hebben.

We hadden al verwacht dat dit er uit zou komen, maar om toch deze enquete te houden weten we het zeker.

Maar wie zegt dat robots zich in de toekomst niet zouden voortplanten? misschien krijgt men het wel voor elkaar dat een robot een eigen 2e robot kan maken.
Uiteraard zullen deze dan niet op normale wijze geboren worden, dat snappen wij ook, maar op die manier kunnen ze wel nakomelingen krijgen.

Blijf alstublieft nog stemmen, want hoe meer stemmen, hoe beter zicht we er op krijgen, en daardoor staat het beter in ons verslag.

BVD
Citaat:
AANVULLING schreef:
Citaat:
Hallo allemaal, voor PWS willen wij nog snel even een onderzoek doen, naar wat jullie denken:

De vraag is: Denk jij dat mensen te vervangen zijn door robots? dat zij alles kunnen wat mensen ook kunnen?

Help ons aub!
Dit kan door hier te klikken en dan vervolgens in de linker balk te stemmen

BVD
de site wordt momenteel gecontroleerd door irritante webhosters... ik heb een nieuwe site gelinkt...

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 16:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten